2017-12-06, 19:54
Medlem
Nu tweetade fan BVB att Isak är med på bänken i CL mot Real idag endå. Gömde dom han på truppbilden sist eller dom jävlarna. De tweetade en bild på hela sin trupp utanför sin buss påväg mot realmadrid med titeln "våran trupp till Madrid" och där va inte Isak med.

Sneaky
Senast redigerad av znorlax 2017-12-06 kl. 20:00.
Citera
2017-12-06, 21:07
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Nu tweetade fan BVB att Isak är med på bänken i CL mot Real idag endå. Gömde dom han på truppbilden sist eller dom jävlarna. De tweetade en bild på hela sin trupp utanför sin buss påväg mot realmadrid med titeln "våran trupp till Madrid" och där va inte Isak med.

Sneaky

Det är bara för att lura dig.
Citera
2017-12-06, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Det är bara för att lura dig.
Bosz och gänget har koll på mig och försöker driva med mig. Jävla as haha
Citera
2017-12-06, 22:10
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:

Sneaky
Ha där ser man! Hade sett samma bild och antog att han inte var med.
Citera
2017-12-06, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Ha där ser man! Hade sett samma bild och antog att han inte var med.
Haha luriga jävlar! Då vet man att han är tillbaka iaf
Citera
2017-12-07, 12:01
Bannlyst
Citat:
Haha luriga jävlarja Då vet man att han är tillbaka iaf
då stämmer tysk press som jag tidigare länkat till där hävdas ju tom att isak e på väg att peta auba då auba anses vara ett problembarn
Citera
2017-12-07, 15:13
Bannlyst
Citat:
Bosz och gänget har koll på mig och försöker driva med mig. Jävla as haha
Du vet extremt mycket om BVB har du connections till klubben? Eller varifrån får du all insideinfo?
Citera
2017-12-07, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
Du vet extremt mycket om BVB har du connections till klubben? Eller varifrån får du all insideinfo?

Har ingen insideinfo (tyvärr haha) men jag läser de flesta ställena så som inbitna bvb forum, reddit, flashback, de flesta rapporter sen får man en del info från deras twitter SAMT de många individer som är inbitna men inte med i klubben, på twitter. Så det brukar funka att plocka upp snabb info
Citera
2017-12-07, 15:32
Bannlyst
Citat:
Har ingen insideinfo (tyvärr haha) men jag läser de flesta ställena så som inbitna bvb forum, reddit, flashback, de flesta rapporter sen får man en del info från deras twitter SAMT de många individer som är inbitna men inte med i klubben, på twitter. Så det brukar funka att plocka upp snabb info
hur ser man på det faktum att isak ev petar auba efter hans instabila sässe? Och var kommer utlåning in i bilden? England verkar aktuelt e det city eller chelsea tex?
Citera
2017-12-07, 15:36
Medlem
Citat:
hur ser man på det faktum att isak ev petar auba efter hans instabila sässe? Och var kommer utlåning in i bilden? England verkar aktuelt e det city eller chelsea tex?
Hittils verkar det som Sociedad vart först på bollen men vad jag förstått är Dortmund väldigt osäkra på om de vill släppa Isak. De värderar han högt men vill samtidigt få ut de mesta av Auba innan han säljs, delvis för att visa att han än är bra så de kan få pengar för honom och sen för att det blir nog ett jävla liv om Isak INTE skulle prestera direkt och Auba är på bänk.

Dortmund vägrar ju spela Isak i ungdomslagen och han är en av de mest givna på bänken. Då är det enda stora talanger som Larsen etc som roteras mellan ungdomslagen och A-lagets bänk med så de har Isak uppenbarligen som 2a bakom Auba. Är övertygad om att Isak hade spelat den matchen Auba var avstängd om han vart hel så det sög

Så får se om de blir utlåning. Jag tror vi kan få se Isak spela en del i Dortmund under våren om de inte lyckas knyta till sig en vettig ersättning till Auba och Auba ryker. Men speltid under våren tror jag vi kommer få se, antingen i Bvb eller annat bra lag
Citera
2017-12-09, 17:28
Bannlyst
En mycket bra insats av isak idag inte som tvåa till auba utan direkt konkurrent som e på väg att kasta ut auba perfekt bästa som kunde hända. Han visar klass med sin fysik och tekniken e redan där. En enorm framgång
Citera
2017-12-09, 17:34
Medlem
PenetreraMeras avatar
Citat:
En mycket bra insats av isak idag inte som tvåa till auba utan direkt konkurrent som e på väg att kasta ut auba perfekt bästa som kunde hända. Han visar klass med sin fysik och tekniken e redan där. En enorm framgång
Du får gärna komma med lite mer detaljer eller länkar. Det enda jag vet är att BVB förlorade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in