Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Inte ett dugg trevligt för oss svart-gula (Dortmundsupportrar, alltså

) med tanke på hur lite Isak har uträttat hittills och att utvecklingen verkar ha avstannat, trots en perfekt miljö och högklassiga träningsförhållanden. Inte särskilt väl investerade pengar för klubben - så här långt. Många i Dortmund frågar sig nog om de kommer få tillbaka ens en bråkdel av pengarna vid en försäljning, och med tanke på att flera i klubbledningen inte ens tycks ha känt till affären i förväg - inte ens dåvarande tränaren - är det kanske rentav ett eller annat huvud som kommer att rulla på grund av detta. Förhoppningsvis inte Isaks; jag hoppas fortfarande att han ska visa att alla lovord inte bara var tomt prat, i Dortmund eller någon annanstans.
Nu är jag själv BVBare men att påstå att han haft perfekt miljö och högklassikt förhållande är en ren lögn i mitt perspektiv.
Han har inte fått speltid för dom har använt han som en bänknötare ifall Auba var grinig eller ett verktyg att hota Auba med och sedan knappt gett honom en chans att visa sig själv. Visst har han tränat med dom men dom har inte ens lånat ut honom när man inte behövt honom eller gett han speltid i ungdomslagen. Vi har felanvänt honom totalt och det är inte Isaks fel.
Sen känner jag inte igen att många i Dortmund ifrågasätter hela grejjen för intrycket jag fått med alla tyskar jag tjötat med är att dom gillar det dom sett osv men att det är lite för tidigt och för stor uppgift, speciellt i våran kris just nu.
Watzke, Zorc osv har ju haft sina idiotiska saker för sig ett tag nu så det är lite nojjigt inför sommarfönstret rent generellt nu för oss tycker jag