2017-12-03, 06:54
Medlem
Zoom008s avatar
Varför inte Oxblod åker dit och skriver ett reportage kan man undra över? Sitter denna journalist hemma i sängen och jobbar? Det sista var ju nästan bisarrt då hon skrev gammal skåpmat och använde samma gamla bilder sen i somras. Känns som att Oxblod vill reta upp frashbackare som kontaktat henne och klagat på journalistiken.
Citera
2017-12-03, 06:57
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanitaToftby
Ett par ansikten syntes på instagrambilderna. Sen var det ett klipp m Tommy Black Nilsson sjungades på någon av sina otaliga pekoraler.

En avstjälpningsplats för gamla kändisar tydligen? Har han börjat supa igen?
Citera
2017-12-03, 07:11
Medlem
Gabriel Knights avatar
Tydligen var det fullsatt enligt Harrys. Hehehe lagnamnen är ju lite roliga för övrigt
Dock verkar inte maten vara den bästa enligt de kommentarer som finns på Facebook.
Är det en kvarterskrog eller vad är egentligen Harrys för ställe?

Citat:
Harrys Linköping

den 29 november kl. 22:26 · Fullsatt på kvällens Musikquiz och som vanligt blev det jämnt i toppen.
Här kommer Topp 10: (Maxpoäng 46)
1. Forever Mårs 45
2. Back Again 40
3. Knights and Day 38,5 (vann på utslag)
4. Lennart 38,5
5. Jomami 36
6. He likes it cold 35,5
7. Clas i Glas 35
7. "Malin o di andré" 35
9. Sgt pepper 34,5
10. Team Klacken 33,5
Tack för i afton! Vi ses nästa onsdag
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-12-03 kl. 07:22.
Citera
2017-12-03, 07:26
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Tydligen var det fullsatt enligt Harrys. Hehehe lagnamnen är ju lite roliga för övrigt
Dock verkar inte maten vara den bästa enligt de kommentarer som finns på Facebook.
Verkar som du själv var där?
Citera
2017-12-03, 07:41
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Verkar som du själv var där?

Hehehe nä, jag sökte på Harrys Linköping på Facebook och då kom inlägget jag citerade
Där står också vad folk i allmänhet tycker om Harrys och det verkar som vissa av gästerna är arga och därför undrar jag vad det är för ställe som dels har A.B och Tommy Nilsson samt är otrevliga mot gäster och har dålig mat och service.

Citat:

Gäst1
Beställde en vitlöksbröd fick betala för två .beställde ryggbiff den var torr och oerhörd salt även pommes var för salt drack en flaska vatten då maten var salt när jag påpekade de först så sa de att jag kunde få mer vatten fick en varmrätt avdragen men fick dock betala för mer än en förrätt. Jag rekommenderar inte detta ställe gå inte dit .

Gäst 2

Sista gången jag besöker er! Otroligt dålig service, både vakten och han i kassan!

Ni hade slut på stämplar ikväll, så jag tog kvitto på inträdet. Går ut och frågar vakten senare om man kan lämna stället och sedan komma tillbaka med kvittot som intyg - men nej, det gick inte, då får man betala 140kr igen. Uruselt!

Inte nog med det, jag råkar gå på högersidan in (mot kassan), inser fort att det är fel och går tillbaka och går in på vänstra sidan. Då börjar han i kassan härja på mig att jag måste betala. Hävdar att jag har betalat och har kvitto på det. Jag sa att jag precis har talat med vakten, så det slutar med att vakten får gå till kassören och intyga det. Jag går fram till kassören med kvittot och säger att han gärna får kika på det. Säger också att jag inte menade att skapa något besvär. Han vägrade överhuvudtaget att titta på kvittot och sa "hur ska jag veta?".

Har verkligen ingenting emot att man dubbelkollar så folk gör rätt för sig, men att bete sig arrogant mot någon som faktiskt har betalat ett inträde och som dessutom försöker vara trevlig.. tänker fan inte sätta min fot inne hos er igen, det är en sak som är säker!

Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-12-03 kl. 07:47.
Citera
2017-12-03, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Anna var där den 1:a dec, alltså en annan kväll än den du skriver om. Kan inte se att nå’n skrivit om Bookens kväll på Facebook ännu men det kanske kommer.
Harrys är en pubkedja med en massa pubar runt om i Sverige.
Citera
2017-12-03, 12:16
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Anna var där den 1:a dec, alltså en annan kväll än den du skriver om. Kan inte se att nå’n skrivit om Bookens kväll på Facebook ännu men det kanske kommer.

Att Sveriges största och enda diva, som enligt egen utsago är i klass med Celine Dion, spelar på Harrys måste ju ses som extremt generöst av Tunnan. Hon anser väl i sin (sjuka) värld att hon gör en god gärning.
Citera
2017-12-03, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Att Sveriges största och enda diva, som enligt egen utsago är i klass med Celine Dion, spelar på Harrys måste ju ses som extremt generöst av Tunnan. Hon anser väl i sin (sjuka) värld att hon gör en god gärning.
Dagens bästa inlägg.
Citera
2017-12-03, 13:41
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum

Oj, jag trodde det var hennes kväll som de skrev om
De hade alltså Musikquiz både onsdag och fredag vilket jag inte såg förrän nu efter jag läst din kommentar. Om det var fullsatt på onsdagen kanske det inte var många på Annas kväll eftersom det inte verkar stå något om den.
Inte ens ett resultat verkar stå så det blev nog inte ens några lag som ställde upp.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-12-03 kl. 13:45.
Citera
2017-12-03, 23:05
Medlem
Vilket lyft i karriären vinsten i tjockis lägret gav Ers Hemskhet! Lekledare på Harrys i Linköping. Men för den grandiosa divan är det lika stort som ett utsålt Globen. Trots löständer operationer osv osv lyfter det inte hon geggar runt i botten. Att hoppas på att Ers Hemskhet skall drabbas av självinsikt och lägga ner är att tro på mirakel. Om tjugo år kommer hon stå och köra Abc på ålderdomshem och fortfarande tro att hon är en stooor artist.

Det jag skrev om hunden som fått öknamnet Anna Book är sant det är en Staffordshire Bullterrier hon vart utdömd på utställningar för att bettet/tänderna är åt helvete.
Citera
2017-12-04, 04:38
Medlem
Zoom008s avatar
Är det någon annan känd person som jobbar på Harrys eller är det bara världsartisten Book? Har aldrig varit på någon av deras syltor och bilderna såg ut som min gamla kvarterskrog där stammisarna tog en bira. Samma färger och inredning och mönstret med dubbelnotor som det stod om på Facebook stämde också.
Citera
2017-12-04, 07:20
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
I ett av videoklippen på Insta spelade hon Celine D, under bilfärden hem tillsammans med mi amor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in