Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Då går du alltså med på att det ska ske tusentals och åter tusentals brott i Sverige mot svenskar och gällande sexbrott främst mot svenska kvinnor som annars aldrig hade hänt här, varken i dessa antal eller i det enskilda fallet - Det gör inte jag och en enorm majoritet andra invandringsnegativa. För att få fortsätta med massinvandringen ska man därmed utvisa i efterhand och acceptera groteska ökningar av brott och offra tiotusentals svenskar årligen för grova brott. Jag tycker inte det.
Jag är inte beredd att offra några tusen kvinnor per år för grova våldtäkter och gruppvåldtäkter som är DIREKT IMPORTERADE och annars inte hade skett här varken i dessa antal eller i det enskilda faller utan denna gärningsman som är DIREKT IMPORTERAD.
Man gör alltid en konsekvensanalys. Massinvandring från mellanöstern och afrika orsakar enorma våldtäktsvågor i Sverige med våldtäkter och gruppvåldtäkter, skjutningar, handgranater, attacker mot polis och brandkår, nya brottstyper och massor av andra konsekvenser. Detta måste man alldeles självklart väga in när man beslutar att en miljon-två miljoner från mellanöstern ska bo i Sverige. Det gör man med alla andra faktorer.
Nej. Jag skrev inte att jag gick med på det.
Men med ditt resonemang så är det fel att invandrare våldtar medan en renodlad Svensk våldtäkt är helt ok.
Jo, jag kan sjunka till din nivå.
Jag anser att alla människor ska stå för sina handlingar. Jag anser även att människor som flytt från våld o förtryck har förlorat sin rätt att vistas i landet om de själv använder våld o förtryck här.
Därför ska alla som döms till fängelse o har invandrarhärkomst även utvisas.
Men att använda våld o förtryck som en anledning att stoppa invandringen köper jag inte.
Jag är som jag skrev, emot invandringen. Men inte för att vissa av dessa individer inte kan sköta sig.
Inför lagen är vi alla lika.
Hört talas om det? En unik sak för just Sverige. Vill partiet som värnar om Sverige o det som är Svenskt ändra på det som är Svenskt?