2017-11-27, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Ett fråga; någon som vet vad 'spicy' sex är? Det var han don Juan och filipiner tjejen, som hade det' gemensamt.
När någon känner sig tvungen att fråga om hur motparten ser på sex och sedan nämner i förbifarten att han "gillar att spajsa upp det" så innebär det i min värld att att det är kinky shit.
Citera
2017-11-27, 23:29
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
När någon känner sig tvungen att fråga om hur motparten ser på sex och sedan nämner i förbifarten att han "gillar att spajsa upp det" så innebär det i min värld att att det är kinky shit.

Kinky shit. Okey, jag tycker inte det är mera informativt. Kunna du bli lite mera specifik?
Citera
2017-11-28, 02:30
Medlem
InflatableBoppos avatar
Jag är en liten finsk jävel Catrin ställde i alla fall frågor Daytraydern har säkert asperger. Det syntes att den äldre kvinnan inte var intresserad när han fiskade efter hennes nummer.
Senast redigerad av InflatableBoppo 2017-11-28 kl. 02:36.
Citera
2017-11-28, 12:15
Medlem
VeganJans avatar
Citat:
Ett fråga; någon som vet vad 'spicy' sex är? Det var han don Juan och filipiner tjejen, som hade det' gemensamt.

Det betyder väl att han vill göra saker som han sett på porrfilm. Gissningsvis har han inte så mycket erfarenhet av sex men har tittat mycket på porr och tänkt jättemycket på vad han vill göra.
Citera
2017-11-28, 12:18
Medlem
VeganJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Jag är en liten finsk jävel Catrin ställde i alla fall frågor Daytraydern har säkert asperger. Det syntes att den äldre kvinnan inte var intresserad när han fiskade efter hennes nummer.

Visst var finskan härlig. Catrin blev nervös och ställde för mycket och för snabba frågor. Daytradern blev nervös och ställde inga frågor alls Kändes väl lite som att dom klippte ihop det så att det blev ännu värre.
Citera
2017-11-28, 13:22
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeganJan
Visst var finskan härlig. Catrin blev nervös och ställde för mycket och för snabba frågor. Daytradern blev nervös och ställde inga frågor alls Kändes väl lite som att dom klippte ihop det så att det blev ännu värre.
Catrin var rätt het tycker jag. Synd att hon var lesbisk.
Citera
2017-11-28, 13:26
Medlem
Citat:
Kinky shit. Okey, jag tycker inte det är mera informativt. Kunna du bli lite mera specifik?
Ja, alltså att han sonderar terrängen för att se hennes reaktioner. Jag kan såklart inte specificera exakt vilken fetish jag tror han har, men jag tänker mig att det är på en mer avancerad nivå än handbojjor om vi säger så.
Citera
2017-11-28, 14:06
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Ja, alltså att han sonderar terrängen för att se hennes reaktioner. Jag kan såklart inte specificera exakt vilken fetish jag tror han har, men jag tänker mig att det är på en mer avancerad nivå än handbojjor om vi säger så.

Som en medelålders tant, blir jag överraskat hur avancerat ungdomar är idag. De är knappast 'torka bakom öron'
Citera
2017-11-28, 19:47
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caldusch
Pipskäggsmannen var daytrader och rabblade upp varenda ort och gata han bott på genom hela sitt liv.

Det var extremt pinsamt att se. Tjejen han satt med vår från Borås och har därför antagligen inte koll på alla gator i Stockholm. Han kunde sagt att han flyttat runt mycket i Stockholm under sin uppväxt, i stället för att detaljerat redovisa varenda gata i Stockholm som han bott på: "Sen flyttade vi till Birger Jarlsgatan..."

Han påminde om killen som i årets "Bonde söker fru" som rabblade upp varenda resa han gjort sen 80-talet: "87 åkte vi till Kreta, 88 blev det Polen, 89 var vi i London..."

Citat:
Ursprungligen postat av caldusch
Verkade totalt ointresserad av den andra om de nu inte klippt det så.

Jag fick också känslan av att de förstärkt hans självupptagenhet I klippningen. För så totalt ointresserad av sin dejt kan ingen vara, eller?
Citera
2017-11-28, 19:54
Medlem
timpanis avatar
Eftersom hovmästaren, bartendern samt killen och tjejen som serverar är "castade", var det otroligt irriterande att se hovmästaren, Fosco, komma in i restaurangen, andas ut och säga "Hemma...", som att han alltid jobbade där.

Produktionen har givitvis hyrt restaurangen och spelar in från klockan 08–17. Det syns att de är där dagtid, och gayservitören avslöjade detta i det senaste avsnittet när han tog farväl av ett par med orden "Hoppas ni haft en trevlig dag". Inte "kväll".
Citera
2017-11-28, 20:01
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeganJan
Om jag varit på den där dejten hade jag nog bara gått därifrån när hon frågade vad man har för jobb i Finland...

Hon och Jon måste ju varit ohyggligt nervösa.
Citera
2017-11-28, 20:14
Medlem
timpanis avatar
Luciano påstod att han driver egen mäklarfirma i Spanien, vid 22 års ålder. Hans dejt nämnde Alicante, så jag antog att det var där han höll till.

Jag blev skeptisk och googlade Luciano + Alicante + mäklare och fann honom:

http://www.pictame.com/user/lucianobruce/225953877

Mycket egobilder samt några bilder på fastigheter, dock ingen info om hur man når hans mäklarfirma. Bara en adress till en webbplats, www.bruceson.com, som inte existerar. Företaget han påstår i sin Linkedinprofil att han är vd för, "Bruce & Son" verkar inte heller existera.

Så nej, nån egen mäklarfirma i Spanien driver han knappast. Däremot åker han kanske dit under perioder och jobbar åt nån mer erfaren mäklare, mot provision.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in