2017-11-22, 21:48
Medlem
Sådär, då har man sett det ordinarie programmet och tycker det var ett av de bättre på ett bra tag, det blev lite mer kärlek och romantik i alla fall och man fick äntligen se vissa bönder börja visa lite mer känslor. .

Bra att Johan äntligen var ärlig och sa till de andra tjejerna att han är kär i Sofie och skickade hem de andra. Och vilken tur att hon kände likadant í och med att han först skickade iväg de andra tjejerna och sen sa vad han känner till Sofie. Tror dem kommer få det bra tillsammans och passar för varandra. , äntligen pussar och närhet i Johans liv .

Man fick äntligen se närhet och kyssar på Marcus gård . Att det är Erica han vill ha kommer väl inte som någon egentlig överraskning och även om dem är lite omaka så tror jag ändå att dem kan komplettera varandra bra och kommer kunna få nåt varaktigt. Dock känner jag att Marcus kunde varit lika ärlig som sin kompis Johan och skickat hem de andra tjejerna direkt vid valet idag. Undrar lite varför han inte gjorde det?! Aja måste väl sparas lite till nästa vecka med .

Dennis verkar äntligen ha börjat inse vilken labil och svartsjuk människa Liselott är och efter det han sa så kommer hon ryka i kvällens val som vi kommer få se nästa vecka, hoppas så jäkla innerligt att det är så, men han verkade ju allt annat än glad med hennes beteende när han pratade med Linda.

Sist då Joacim som gör mig lite irriterad när han gör som han gör mot Jenny som i mitt tycke är den coolaste av hans tjejer , hon sticker ut lite och tar för sig vilket är väldigt attraktivt. Han gör ett stort misstag om han skicka hem henne nästa vecka är allt jag kan säga...men troligen kommer han väl göra det då han verkar rädd för tjejer som är sticker ut lite, hon sticker ju ut på ett bra och attraktivt sätt till skillnad från Liselott!
Citera
2017-11-22, 21:52
Medlem
Och så ska man väl skriva en liten recension av "Kärlek åt alla" också .

Hur fasen beter sig Jörgen och hans damer, det är ju definitivt inte vuxna människor som uppträder på det sätt som dem gjorde. Jörgen verkar ju bara tycka det är kul att tjejerna blir arga på grund av honom och tjejerna intrigerar som om dem vore med i Temptation Island eller liknande.

Therese fick man inte se så mycket av men lika bra det då hon är så tråkig så klockorna stannar.

Wille har väl redan bestämt sig för den mörkhåriga Susanne...känns det som iaf.

Så slutligen Erik då, han har väl nåt litet med Alma för det kunde man ju se glimtar av när dem filmade Jörgen så han kanske skulle kunna ha kvar henne ett litet tag till med Fredrikke och hon med hesa rösten kan han ju skicka hem. Men bra att dem ställer honom mot väggen och det verkar vara mogna unga tjejer som vågar ta tjuren vid hornen. Nästa vecka hoppas jag att man kommer få se Charlotte göra entré på Siggesta.
Citera
2017-11-22, 21:57
Medlem
https://www.expressen.se/noje/ilskan-efter-fula-trippelspelet/

Tycker så jäkla synd om Jenny på Joacims gård, hon tar alla initiativ och vad får hon tillbaka....
Citera
2017-11-22, 21:59
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt

Sist då Joacim som gör mig lite irriterad när han gör som han gör mot Jenny som i mitt tycke är den coolaste av hans tjejer , hon sticker ut lite och tar för sig vilket är väldigt attraktivt. Han gör ett stort misstag om han skicka hem henne nästa vecka är allt jag kan säga...men troligen kommer han väl göra det då han verkar rädd för tjejer som är sticker ut lite, hon sticker ju ut på ett bra och attraktivt sätt till skillnad från Liselott!

Instämmer, hon är jäkligt cool och fin och absolut en drömtjej för dom flesta killar tycker jag. Men hon ryker nog nästa vecka.
Citera
2017-11-22, 22:13
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
https://www.expressen.se/noje/ilskan-efter-fula-trippelspelet/

Tycker så jäkla synd om Jenny på Joacims gård, hon tar alla initiativ och vad får hon tillbaka....
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Instämmer, hon är jäkligt cool och fin och absolut en drömtjej för dom flesta killar tycker jag. Men hon ryker nog nästa vecka.

Tror att Jenny har gjort misstaget att vara för "på". Inte särskilt attraktivt. Många killar gillar ju "jakten" och det är inte särskilt förvånande om Joacim skulle göra det också. Särskilt inte med tanke på att han är jägare på riktigt också.
Jenny borde förlita sig på sin charm istället och ta det lite lugnare, inte vara för lättillgänglig.
Citera
2017-11-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Tror att Jenny har gjort misstaget att vara för "på". Inte särskilt attraktivt. Många killar gillar ju "jakten" och det är inte särskilt förvånande om Joacim skulle göra det också. Särskilt inte med tanke på att han är jägare på riktigt också.
Jenny borde förlita sig på sin charm istället och ta det lite lugnare, inte vara för lättillgänglig.

Jo hon sa ju att hon har skrämt bort en del killar, men tycker det är synd då hon är cool, har mycket charm och i övrigt ett sätt som är mer tilltalande än de andra två tjejerna
Citera
2017-11-22, 22:43
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Jo hon sa ju att hon har skrämt bort en del killar, men tycker det är synd då hon är cool, har mycket charm och i övrigt ett sätt som är mer tilltalande än de andra två tjejerna
Personligen tycker jag alla hans tjejer är attraktiva på olika sätt.
Citera
2017-11-22, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Personligen tycker jag alla hans tjejer är attraktiva på olika sätt.

Ja dem andra två är attraktiva, men hade jag varit bonden i fråga så hade jag attraherats mest av Jenny. Joacim får ju välja efter vad han tycker är bäst, men han säger ju att han är ganska lugn och då borde det ju vara bra med en partner som är mer vild och kanske kan liva upp saker inom vissa gränser såklart.
Citera
2017-11-23, 07:07
Medlem
KrossedOuts avatar
Göra Erica en Charlie från förra året? Kan inte tänka mig att hennes känslor för Marcus är äkta. Hon är verkligen creepy!

Citat:

Men nej, Jenny är inte särskilt attraktiv! Hon är på tok för manhaftig & på. Förstår Marcus mycket väl om han inte väljer henne.
Citera
2017-11-23, 08:16
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Varför skulle hon vilja träffa den tomten? Riktigt mesig person. Tog upp sin kommande fotoperation som om han startat ett kärnvapenkrig.

Tycker faktiskt inte Erik har speciellt starka skäl till att dissa brudarna. Han har läst ett brev och sett foto på en annan brud som sedan inte kom till gården... Jaha!!?!?? Då får man väl fokusera på de som kom dit, herrugud vad många snygga trevliga brudar jag inte träffat som säkert skulle bli en perfekt match. Dessutom, bara för att man tycker ett brev låter bra är personen bakom en helt annan femma, man kan inte veta sådant förän man träffats så kära ner sig i vad någon skriver i ett brev har jag aldrig förståt mig på.

Han sa ju egentligen bara att han skulle göra en operation av sin fot som skulle hålla honom borta från inspelningen i några dagar och att det var något han ville att Therese skulle veta inför valet.
Det är ju inte direkt så att övriga killar där är "tuffa" heller. Sedan tvivlar jag alltmer på att Therese alls träffar någon med sin inställning men likväl.

Grejen med Erik är ju också att han antagligen inte känner något klick med dom som är där, visst att han är lite intresserad av Alma, men det där kärleksklicket har ju inte kommit. Hade han exempelvis känt en riktigt stark dragningskraft åt Alma (mer än det vi sett) hade garanterat inte Charlotte legat kvar i bakhuvudet.

Citat:
Angående senaste webbavsnittet:

Jörgen beter sig som en sann mansgris och jisses vad jag hoppas att alla hans damer drar. Det vore det enda rätta. Han verkar ju anse sig vara planetens bäste man men alla kan ju iskallt konstatera att så sannerligen inte är fallet. Vidrigt beteende att bara rusa in i rummet efter Diana när Fredrikke var där med.

Det med Erik och Alma såg jag med, även om det mest såg ut som att dom kramades lite, intressant oavsett. Man såg ju även när tjejerna pratade med Erik att hon stod för sig medan Ann-Louise och Fredrikke var på andra sidan. Antagligen för att Alma ändå känner att det finns en chans med Erik medan dom andra två är helt körda.

Avsnittet var som du säger på tok för kort, kom igen nu fyran och gör webb-avsnitten längre!

Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan

Citat:

Jag har svårt för en tjej som Jenny, inte för att hon är otrevlig eller inte attraktiv men jag finner henne dels minst attraktiv av dom tjejerna han har på gården och sedan lite för på.

Kul för Marcus och Johan att dom verkar ha funnit den rätte. Sådant värmer alltid mitt hjärta.
Citera
2017-11-23, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Göra Erica en Charlie från förra året? Kan inte tänka mig att hennes känslor för Marcus är äkta. Hon är verkligen creepy!

Men nej, Jenny är inte särskilt attraktiv! Hon är på tok för manhaftig & på. Förstår Marcus mycket väl om han inte väljer henne.

Du menar Joacim för Jenny är på Joacims gård. Kan inte se nåt manhaftigt i Jenny och tycker Joacim begår ett stort misstag ifall han väljer bort henne men det är ju hans val.......
Citera
2017-11-23, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Han sa ju egentligen bara att han skulle göra en operation av sin fot som skulle hålla honom borta från inspelningen i några dagar och att det var något han ville att Therese skulle veta inför valet.
Det är ju inte direkt så att övriga killar där är "tuffa" heller. Sedan tvivlar jag alltmer på att Therese alls träffar någon med sin inställning men likväl.

Grejen med Erik är ju också att han antagligen inte känner något klick med dom som är där, visst att han är lite intresserad av Alma, men det där kärleksklicket har ju inte kommit. Hade han exempelvis känt en riktigt stark dragningskraft åt Alma (mer än det vi sett) hade garanterat inte Charlotte legat kvar i bakhuvudet.

Jörgen beter sig som en sann mansgris och jisses vad jag hoppas att alla hans damer drar. Det vore det enda rätta. Han verkar ju anse sig vara planetens bäste man men alla kan ju iskallt konstatera att så sannerligen inte är fallet. Vidrigt beteende att bara rusa in i rummet efter Diana när Fredrikke var där med.

Det med Erik och Alma såg jag med, även om det mest såg ut som att dom kramades lite, intressant oavsett. Man såg ju även när tjejerna pratade med Erik att hon stod för sig medan Ann-Louise och Fredrikke var på andra sidan. Antagligen för att Alma ändå känner att det finns en chans med Erik medan dom andra två är helt körda.

Avsnittet var som du säger på tok för kort, kom igen nu fyran och gör webb-avsnitten längre!

Jag har svårt för en tjej som Jenny, inte för att hon är otrevlig eller inte attraktiv men jag finner henne dels minst attraktiv av dom tjejerna han har på gården och sedan lite för på.

Kul för Marcus och Johan att dom verkar ha funnit den rätte. Sådant värmer alltid mitt hjärta.

Håller med, webb-avsnitten borde dem göra till minst en halvtimme. Jo Alma skulle han kunna ha kvar tycker jag men samtidigt ta dit Charlotte och se om det verkligen finns nåt med henne. Då skulle han ju kunna dejta dessa två på Siggesta. Fredrikke och Ann-Louise är bara att skicka hem, han känner väl inte ett jota för dem.

Ja men sån tur lär vi väl inte ha, Jörgen lär säkert kunna manipulera några eller någon av sin tjejer att stanna och skulle det bli att han bara har en kvar så lär han väl manipulera Linda till att skicka dit flera!

Men det verkar ju som Dennis tänker skicka iväg Liselott nästa veckan efter vad man kunde fatta igår och det vore ju positivt. Han är ju inte glad med henne alls, det såg man ju när han pratade med Linda innan valet vi kommer få se nästa vecka,

Ja väldigt roligt då Marcus är en av mina favoriter i år, jag hoppades ju att han skulle finna kärleken och det gjorde han . Går tydligen bättre nu än för 11 år sen! Hoppas han och Erica får det riktigt bra tillsammans . Också roligt att Johan äntligen fick in kärleken och Sofie på sin gård. Tror det kommer gå bra även där.
Senast redigerad av Hjortfelt 2017-11-23 kl. 10:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in