Sådär, då har man sett det ordinarie programmet och tycker det var ett av de bättre på ett bra tag, det blev lite mer kärlek och romantik i alla fall och man fick äntligen se vissa bönder börja visa lite mer känslor.
.
Bra att Johan äntligen var ärlig och sa till de andra tjejerna att han är kär i Sofie och skickade hem de andra. Och vilken tur att hon kände likadant í och med att han först skickade iväg de andra tjejerna och sen sa vad han känner till Sofie. Tror dem kommer få det bra tillsammans och passar för varandra.
, äntligen pussar och närhet i Johans liv
.
Man fick äntligen se närhet och kyssar på Marcus gård
. Att det är Erica han vill ha kommer väl inte som någon egentlig överraskning och även om dem är lite omaka så tror jag ändå att dem kan komplettera varandra bra och kommer kunna få nåt varaktigt. Dock känner jag att Marcus kunde varit lika ärlig som sin kompis Johan och skickat hem de andra tjejerna direkt vid valet idag. Undrar lite varför han inte gjorde det?! Aja måste väl sparas lite till nästa vecka med
.
Dennis verkar äntligen ha börjat inse vilken labil och svartsjuk människa Liselott är och efter det han sa så kommer hon ryka i kvällens val som vi kommer få se nästa vecka, hoppas så jäkla innerligt att det är så, men han verkade ju allt annat än glad med hennes beteende när han pratade med Linda.
Sist då Joacim som gör mig lite irriterad när han gör som han gör mot Jenny som i mitt tycke är den coolaste av hans tjejer , hon sticker ut lite och tar för sig vilket är väldigt attraktivt. Han gör ett stort misstag om han skicka hem henne nästa vecka är allt jag kan säga...men troligen kommer han väl göra det då han verkar rädd för tjejer som är sticker ut lite, hon sticker ju ut på ett bra och attraktivt sätt till skillnad från Liselott!
. Bra att Johan äntligen var ärlig och sa till de andra tjejerna att han är kär i Sofie och skickade hem de andra. Och vilken tur att hon kände likadant í och med att han först skickade iväg de andra tjejerna och sen sa vad han känner till Sofie. Tror dem kommer få det bra tillsammans och passar för varandra.
, äntligen pussar och närhet i Johans liv
.Man fick äntligen se närhet och kyssar på Marcus gård
. Att det är Erica han vill ha kommer väl inte som någon egentlig överraskning och även om dem är lite omaka så tror jag ändå att dem kan komplettera varandra bra och kommer kunna få nåt varaktigt. Dock känner jag att Marcus kunde varit lika ärlig som sin kompis Johan och skickat hem de andra tjejerna direkt vid valet idag. Undrar lite varför han inte gjorde det?! Aja måste väl sparas lite till nästa vecka med
. Dennis verkar äntligen ha börjat inse vilken labil och svartsjuk människa Liselott är och efter det han sa så kommer hon ryka i kvällens val som vi kommer få se nästa vecka, hoppas så jäkla innerligt att det är så, men han verkade ju allt annat än glad med hennes beteende när han pratade med Linda.
Sist då Joacim som gör mig lite irriterad när han gör som han gör mot Jenny som i mitt tycke är den coolaste av hans tjejer , hon sticker ut lite och tar för sig vilket är väldigt attraktivt. Han gör ett stort misstag om han skicka hem henne nästa vecka är allt jag kan säga...men troligen kommer han väl göra det då han verkar rädd för tjejer som är sticker ut lite, hon sticker ju ut på ett bra och attraktivt sätt till skillnad från Liselott!