Man har ju saknat den romantiska delen ganska mycket i årets säsong men det verkar lossna rejält och det blir kyssande hit och dit på flera gårdar i kvällens avsnitt...verkligen på tiden I alla fall om man får tro Lindas Instagram
* Erik och tjejerna hade ändå ett bra samtal tycker jag. Kul att Ann-Louise "hotade" med att dansa med Wille för att göra Erik sotis. Det hade jag gärna velat se...
* Fredrikke stod i bara bh och byxor när Jörgen kom inrusande efter Diana. Farligt läge där...
* Fredrikke gav för övrigt ett fint intryck när hon sa att Alma var "så himla fin" samt kommenterade att Ann-Louise var lite hård mot Erik. Så bra att hon inte är någon bitch bara för att hon är snygg. Inte för att man behöver vara det men många kan ju vara fördomsfulla och tro det. Här har Erica nåt att ta lärdom av. Hon är inte ens hälften så snygg men har ändå en bitchig attityd.
* Jörgen och hans kvinnor är ju bara så pinsamma, framförallt Cattis beter sig som en trulig tonåring. Jämför med Erik och hans tjejer som kan ha en sån bra konversation med varandra. Samtidigt hos Jörgen så håller Cattis på och sliter i honom när han står och pratar med Diana. Och Jörgen myser för fullt över att vara den som alla kvinnor strider om. Hans ego blir ju vara ännu värre efter det här.
* När de spelade upp Jörgens drama så noterade jag i bakgrunden att Erik och Alma verkade småhånglade lite. Varför fick vi inte se nåt av det på närmare håll? Det är väl ändå lite lovande med tanke på att han tidigare sagt att han inte har några direkta känslor.
* Alldeles för kort avsnitt, endast 15 min. Kom igen...
* Erik och tjejerna hade ändå ett bra samtal tycker jag. Kul att Ann-Louise "hotade" med att dansa med Wille för att göra Erik sotis. Det hade jag gärna velat se...
* Fredrikke stod i bara bh och byxor när Jörgen kom inrusande efter Diana. Farligt läge där...
* Fredrikke gav för övrigt ett fint intryck när hon sa att Alma var "så himla fin" samt kommenterade att Ann-Louise var lite hård mot Erik. Så bra att hon inte är någon bitch bara för att hon är snygg. Inte för att man behöver vara det men många kan ju vara fördomsfulla och tro det. Här har Erica nåt att ta lärdom av. Hon är inte ens hälften så snygg men har ändå en bitchig attityd.
* Jörgen och hans kvinnor är ju bara så pinsamma, framförallt Cattis beter sig som en trulig tonåring. Jämför med Erik och hans tjejer som kan ha en sån bra konversation med varandra. Samtidigt hos Jörgen så håller Cattis på och sliter i honom när han står och pratar med Diana. Och Jörgen myser för fullt över att vara den som alla kvinnor strider om. Hans ego blir ju vara ännu värre efter det här.
* När de spelade upp Jörgens drama så noterade jag i bakgrunden att Erik och Alma verkade småhånglade lite. Varför fick vi inte se nåt av det på närmare håll? Det är väl ändå lite lovande med tanke på att han tidigare sagt att han inte har några direkta känslor.
Tycker du ger en bra bild av avsnittet. Ska inte säga mer så jag förstör för de som ännu inte sett det.
Kejbert blev sur när Jenny spontanodla skägg och spela en trudelutt
Sen vad gäller yta, vilken slump att Joakim gradvis har gjort sig av med kronnästa osymmetriska ansiktsformer, flyende hakor medels imperfekt hy, och alltid med en sympatisk rationalisering att vederbörande tex bodde för långt bort, och kvar har han dom till kynnet oproblematiska som matchar hans eget utseende, det är märkligt att klicket alltid sammanfaller med utseende och utevaron av sakerna som förstör, snarare efter vad som kunde vara mer
Glöm inte den "bastanta äpple-stjärten" som han efterfrågade....eller hans efter-dusch-kommentar. Mellan skål och vägg är han nog inte så fin i kanten som han verkar. inget fel i det iofs, men det kanske inte uppskattas av alla deltagare. Frågan är väl om han anser att kvinnan endast bör stå i köket och föda barn också.
Var ju nästan att förhandsvisningen var intressantare än själva avnsittet i sig. Jörgen alltså, han får väl de brudar han förtjänar och brudarna den karl de förtjänar. För man kan klaga mycket på Jörgen, men brudarna visste ju vilka premisser som gällde när de anmälde sig till programmet.
Lite konstig situation när man har ett kamerateam som följer efter såfort man ska prata om något. Kan inte vara så himmla lätt att hantera och lär kännas väldigt onaturligt. Han gjorde väl ingen vidare insats i någon av situationerna men återigen, damerna aggerar ju också lite märkligt plus ett kamerateam i ansiktet, jag skulle nog också ha svårt att hantera den situationen. Gäller ju såklart alla bönder, man lär vara extremt medveten om den där jäkla kameran när man får lite enskild tid och ska trösta någon osv. Egentligen kan jag inte förstå att så många anmäler sig till sådana här program..
Therese fick lagom mycket tv-tid i detta avsnitt, synd bara att modell-tåg/tåg fantasten inte fick fler minuter.
Vem Wille väljer verkar vara väldigt verifierat!
Och så Party-Erik då. Tycker nästan det var lite skämskudde när de pratar om Charlotta och det där jäkla brevet. De pratar alltså om någon han aldrig ens träffat, samtidigt som de är där för att dejta honom. Kan man bli mer ratad än så? Med det ointresse han visar dem förstår jag inte att de ens är kvar, å andra sidan hör det ju lite till programmet. Är ju lite trisst med alla som drar hem så fort de känner att de inte är favoriter, var ju nästan chockerande om/när det hände de första säsongerna av programmet. Jag hoppas i alla fall att Charlotta kommer nästa vecka men visar sig stamma extremt mycket.
Glöm inte den "bastanta äpple-stjärten" som han efterfrågade....eller hans efter-dusch-kommentar. Mellan skål och vägg är han nog inte så fin i kanten som han verkar. inget fel i det iofs, men det kanske inte uppskattas av alla deltagare. Frågan är väl om han anser att kvinnan endast bör stå i köket och föda barn också.
Ingen av oss är så fin i kanten som det verkar, men då kan han ändå till sitt försvar hävda att han bara faller för grupptrycket och anpassar sig efter sedligt man-to-man-slidor-sladder där kevinnans yta ska avhandlas (mums!)
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-22 kl. 18:14.
Och så Party-Erik då. Tycker nästan det var lite skämskudde när de pratar om Charlotta och det där jäkla brevet. De pratar alltså om någon han aldrig ens träffat, samtidigt som de är där för att dejta honom. Kan man bli mer ratad än så? Med det ointresse han visar dem förstår jag inte att de ens är kvar, å andra sidan hör det ju lite till programmet. Är ju lite trisst med alla som drar hem så fort de känner att de inte är favoriter, var ju nästan chockerande om/när det hände de första säsongerna av programmet. Jag hoppas i alla fall att Charlotta kommer nästa vecka men visar sig stamma extremt mycket.
Jag tyckte ändå att det var bra att han var ärlig och tog upp Charlotte med alla tjejerna samlade.
Lika bra att han träffar henne och antingen får henne ur tankarna, eller om det finns nåt där, satsar på henne istället.
Han har ju ändå nåt med Alma, så hon är knappast ratad (kolla i bakgrunden under Jörgens drama som jag skrev i mitt tidigare inlägg). Däremot kanske han ska skicka hem Fredrikke och Ann-Louise.
Vilken liten lort Joacim är som inte pussar på snygg-Jennys fläsklägg, han tror tydligen inte att flera känslor blir den enda känslan
Alla tjejer som har ett härligt leende får stanna Marcus! dessvärre inte guldvaskarens,
Som säger en sak till tittarna för att sedan alltid ha menat det när hon får respass
Marcus låter glasögon-ormen(kommer inte ihåg namnet) stanna samtidigt som han är nykär i Erica, briljant
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-22 kl. 20:41.
Det var tydligen produktionen som tvingade Marcus att ta emot Linda och dejten dem hade förra vecka med guldvaskande var tydligen bluff....men det handlade om att han måste ha 4 tjejer på sin gård för att det redan hade lämnat tjejer på andra gårdar. Han tyckte redan när dem presenterade henne för honom att hon var för gammal i och med att han vill ha barn.