2017-11-22, 15:24
Medlem
Man har ju saknat den romantiska delen ganska mycket i årets säsong men det verkar lossna rejält och det blir kyssande hit och dit på flera gårdar i kvällens avsnitt...verkligen på tiden I alla fall om man får tro Lindas Instagram
Citera
2017-11-22, 15:40
Medlem
Lostworlds avatar
Angående senaste webbavsnittet:

Citera
2017-11-22, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld

Tycker du ger en bra bild av avsnittet. Ska inte säga mer så jag förstör för de som ännu inte sett det.
Citera
2017-11-22, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Kejbert blev sur när Jenny spontanodla skägg och spela en trudelutt

Sen vad gäller yta, vilken slump att Joakim gradvis har gjort sig av med kronnästa osymmetriska ansiktsformer, flyende hakor medels imperfekt hy, och alltid med en sympatisk rationalisering att vederbörande tex bodde för långt bort, och kvar har han dom till kynnet oproblematiska som matchar hans eget utseende, det är märkligt att klicket alltid sammanfaller med utseende och utevaron av sakerna som förstör, snarare efter vad som kunde vara mer

Glöm inte den "bastanta äpple-stjärten" som han efterfrågade....eller hans efter-dusch-kommentar. Mellan skål och vägg är han nog inte så fin i kanten som han verkar. inget fel i det iofs, men det kanske inte uppskattas av alla deltagare. Frågan är väl om han anser att kvinnan endast bör stå i köket och föda barn också.
Citera
2017-11-22, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld

Var ju nästan att förhandsvisningen var intressantare än själva avnsittet i sig. Jörgen alltså, han får väl de brudar han förtjänar och brudarna den karl de förtjänar. För man kan klaga mycket på Jörgen, men brudarna visste ju vilka premisser som gällde när de anmälde sig till programmet.

Lite konstig situation när man har ett kamerateam som följer efter såfort man ska prata om något. Kan inte vara så himmla lätt att hantera och lär kännas väldigt onaturligt. Han gjorde väl ingen vidare insats i någon av situationerna men återigen, damerna aggerar ju också lite märkligt plus ett kamerateam i ansiktet, jag skulle nog också ha svårt att hantera den situationen. Gäller ju såklart alla bönder, man lär vara extremt medveten om den där jäkla kameran när man får lite enskild tid och ska trösta någon osv. Egentligen kan jag inte förstå att så många anmäler sig till sådana här program..

Therese fick lagom mycket tv-tid i detta avsnitt, synd bara att modell-tåg/tåg fantasten inte fick fler minuter.

Vem Wille väljer verkar vara väldigt verifierat!

Och så Party-Erik då. Tycker nästan det var lite skämskudde när de pratar om Charlotta och det där jäkla brevet. De pratar alltså om någon han aldrig ens träffat, samtidigt som de är där för att dejta honom. Kan man bli mer ratad än så? Med det ointresse han visar dem förstår jag inte att de ens är kvar, å andra sidan hör det ju lite till programmet. Är ju lite trisst med alla som drar hem så fort de känner att de inte är favoriter, var ju nästan chockerande om/när det hände de första säsongerna av programmet. Jag hoppas i alla fall att Charlotta kommer nästa vecka men visar sig stamma extremt mycket.
Citera
2017-11-22, 18:09
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Glöm inte den "bastanta äpple-stjärten" som han efterfrågade....eller hans efter-dusch-kommentar. Mellan skål och vägg är han nog inte så fin i kanten som han verkar. inget fel i det iofs, men det kanske inte uppskattas av alla deltagare. Frågan är väl om han anser att kvinnan endast bör stå i köket och föda barn också.
Ingen av oss är så fin i kanten som det verkar, men då kan han ändå till sitt försvar hävda att han bara faller för grupptrycket och anpassar sig efter sedligt man-to-man-slidor-sladder där kevinnans yta ska avhandlas (mums!)
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-22 kl. 18:14.
Citera
2017-11-22, 19:04
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Och så Party-Erik då. Tycker nästan det var lite skämskudde när de pratar om Charlotta och det där jäkla brevet. De pratar alltså om någon han aldrig ens träffat, samtidigt som de är där för att dejta honom. Kan man bli mer ratad än så? Med det ointresse han visar dem förstår jag inte att de ens är kvar, å andra sidan hör det ju lite till programmet. Är ju lite trisst med alla som drar hem så fort de känner att de inte är favoriter, var ju nästan chockerande om/när det hände de första säsongerna av programmet. Jag hoppas i alla fall att Charlotta kommer nästa vecka men visar sig stamma extremt mycket.
Jag tyckte ändå att det var bra att han var ärlig och tog upp Charlotte med alla tjejerna samlade.
Lika bra att han träffar henne och antingen får henne ur tankarna, eller om det finns nåt där, satsar på henne istället.

Han har ju ändå nåt med Alma, så hon är knappast ratad (kolla i bakgrunden under Jörgens drama som jag skrev i mitt tidigare inlägg). Däremot kanske han ska skicka hem Fredrikke och Ann-Louise.
Citera
2017-11-22, 20:22
Medlem
Enmansdemos avatar
Vilken liten lort Joacim är som inte pussar på snygg-Jennys fläsklägg, han tror tydligen inte att flera känslor blir den enda känslan

Alla tjejer som har ett härligt leende får stanna Marcus! dessvärre inte guldvaskarens,
Som säger en sak till tittarna för att sedan alltid ha menat det när hon får respass

Marcus låter glasögon-ormen(kommer inte ihåg namnet) stanna samtidigt som han är nykär i Erica, briljant
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-22 kl. 20:41.
Citera
2017-11-22, 20:35
Medlem
kukflashs avatar
Haha, man kanske ska prata igenom med tjejen man är ”kär” i att man ska skicka hem två tjejer istället för att släppa den bomben direkt när dom åkt.
Citera
2017-11-22, 20:38
Medlem
Steff83s avatar
Kanske dags för Marcus att skicka hem dom andra med nu.
Citera
2017-11-22, 21:00
Medlem
kukflashs avatar
Tycker synd om Helene(?), den tjejen som är med hos Marcus.

Hon verkade vara så kär i honom men han har varit med den andra
Citera
2017-11-22, 21:40
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/XGvMr/bonde-soker-fru-deltagarna-avslojar-dejtingen-var-en-bluff

Det var tydligen produktionen som tvingade Marcus att ta emot Linda och dejten dem hade förra vecka med guldvaskande var tydligen bluff....men det handlade om att han måste ha 4 tjejer på sin gård för att det redan hade lämnat tjejer på andra gårdar. Han tyckte redan när dem presenterade henne för honom att hon var för gammal i och med att han vill ha barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in