Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Varför tolkade du det som att Charlotte inte var den som var på Eriks gård?? Tyckte inte det var nåt som sa det men kanske har fel....
Jag tyckte också det lät mer som det var någon annan än Charlotte som var där. Rentav så att det är någon annan än dom som var med i serien. Det var mest på tonfallet och ordvalet det lät så.
Kul dock givetvis om han träffat rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
ikkenicke
Jag kanske har missat något men varför skriver alla att Jörgen är så rik?.
Att Therese och Jörgen nu skulle vara ihop visar ju att vad som visas i programmet speglar verkligheten väldigt lite. Precis som med Erik som tydligen både pratat och sms:at med en annan brud.
Jag fattar inte heller snacket om att Jörgen skulle vara så rik. En stor gård är inte per automatik detsamma som mycket pengar.
Therese kommentar om att Jörgen är en annan "under ytan" känns ju bara som en konstruktion efter att han betett sig som ett svin genom serien. Jag kan förövrigt inte fatta hur hans referenser beträffande hur han vill att en dam ska se ut har ändrats sig så att han väljer Therese.
Erik hade ju fått höra av Charlotte strax innan inspelning att hon inte kunde vara med och det var ju hans uppenbara favorit hela tiden så det är förvisso ett regelbrott men ändå logiskt att han ville hålla uppe den kontakten. Lite skrämmande dock när han säger att han är förälskad i en tjej han aldrig träffat...
Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Jag har sagt det innan och jag säger det igen; Erica är så mycket värre än Liselotte.
Marcus är naiv och korkad som valde henne och bara skönmålade hennes dåliga sidor. Är det någon som får vara beredd på ett helvete så är det han. Tyvärr är han ju en toffel så Erica kan ju köra med honom bäst hon vill. Ommöblering av huset är ju bara början.
Jag tror faktiskt att Erica mest har varit intresserad av att vinna. Att det handlar om någon slags egotripp. Jag litar inte på någonting som hon säger och upplever henne som väldigt falsk. Skulle bli väldigt förvånad om hon är kvar på gården när kamerorna har slocknat.
Jag reagerade på ommöbleringen, vi snackar alltså om att hon efter mindre än en vecka på gården börjar möblera om? Vilken människa gör så?
Givetvis skrämmande.
Det är lite olika varningsklockor beträffande Erica och Liselotte dock. Jag hade inte pallat med någon så osäker som Liselotte samtidigt är Ericas överkörningar inget jag köpt heller...
Jag tycker i övrigt det var fel av Jocke, det känns inte som ett landet-kompatibelt par...