2017-11-20, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Sorry - glömde bilden

https://minfil.org/S1Ufadd5ba/IMG_3164.PNG

Jäklar i min låda vilken "kraftig" Book till vänster!
Jäklar i min låda vilken "udda" solbränd Book till höger!
Citera
2017-11-20, 19:14
Medlem
fibonaccisequinss avatar
Citat:
Sorry - glömde bilden

Det ser ju inte ens ut som samma människa. Hon till vänster ser ut som en glad italiensk hemmafru och hon till höger som en 65-årings importerade yngre fru från något afrikanskt land. Den där "solbrännan" är ju helt sjuk.
Citera
2017-11-20, 19:22
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Idag opererar hon "underredet".
Enligt henne för att inte bli gravid igen .
Enligt mig för att tillfredsställa toffeln... (litet tightare...men det kan man ju inte säga).
Hon lägger ut "före och efter-bilder" heeeela tiden. Kommentarerna till den senaste är SÅ kul. Hon är så djupt orange och enligt henne är det på grund av naturlig solbränna (i Sverige i november.... sure sure ) och litet BUS.
Enligt mig på grund av Melatonin- och spraytanmissbruk

Vet du om de är ytterfätta , innerfätta fitta eller själva fitta som ska åtgärdas?
Citera
2017-11-20, 19:54
Medlem
Lågprisvarianten?
Skinka med ben?
Citera
2017-11-20, 22:50
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Sorry - glömde bilden

Jäklar va konstiga golvlister de har hos familjen Took. Man skulle ju nästan kunna tro att bilden är photoshoppad 😁 Och bara ett ben har hon.
Citera
2017-11-20, 22:53
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jäklar va konstiga golvlister de har hos familjen Took. Man skulle ju nästan kunna tro att bilden är photoshoppad 😁 Och bara ett ben har hon.
Anna bor i Lustiga huset.
Den övre listen är ju också fel, undra vad hon gjort egentligen.
Citera
2017-11-20, 22:58
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Idag opererar hon "underredet".
Enligt henne för att inte bli gravid igen .
Enligt mig för att tillfredsställa toffeln... (litet tightare...men det kan man ju inte säga).
Hon lägger ut "före och efter-bilder" heeeela tiden. Kommentarerna till den senaste är SÅ kul. Hon är så djupt orange och enligt henne är det på grund av naturlig solbränna (i Sverige i november.... sure sure ) och litet BUS.
Enligt mig på grund av Melatonin- och spraytanmissbruk
En snart 50-årig tant behöver nog inte oroa sig för graviditet. Nä, nu är det fittkirurgi som gäller. Blygfläpparna ska kortas och sys ihop, samt analen blekas. Sen är hon redo för sin efterlängtade porrfilmsdebut. Snart kommer före- och efterbilder. Hua.
Citera
2017-11-20, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Jag gissar på att det är den vänstra bilden som har käkat upp golvlisterna.
Citera
2017-11-20, 23:02
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Smalat av och förlängt sina prinskorvsben.
Citera
2017-11-21, 00:19
Medlem
elpirros avatar
https://m.youtube.com/watch?v=QQtCpZyH8_Q

Eurocop ringer familjen Book. Roberto är rätt skön här.

Vem orkar busringa nuförtiden förresten? Fan va trökigt.
Citera
2017-11-21, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Snabb IKEA-resumé:

Anna och Roberto åkte till IKEA inför julen. De bestämde sig för att äta där, och Anna passade på att ta en bild i matkön, och la upp den på Instagram. Där försökte hon göra sig lustig över den fattiga pöbeln, som inte hade råd att äta julbord någon annanstans än på IKEA.
Reaktionerna lät inte vänta på sig. Annas följare blev rasande och då backade Anna, och raderade bilden. Hon påstod att hon hade glömt telefonen i bilen...

Och sen skrev hon att hon hade en stalker som följt efter dom till Ikea och denne hade brutit sig in i deras bil,tagit mobilen och loggat in i den och sedan gått och ställt sig i kön till julbordet , tagit en bild, lagt ut den på intstagram och skrivit en otrevlig text, sedan gått tillbax till bilen lagt tillbax mobilen i hennes väska och låst bilen igen utan att dom märkt något...

Tack för hjälpen med resumén ebba112 och tack till er som lade ut den i förstahands info för långt tillbaka i tråden sedan.
Helt otroligt hur naiv man får vara att inbilla sig att folk skulle gå på en sådan uppenbar lögn i stället för att pudla, be om ursäkt och kanske lägga till en självironisk kommentar typ "- man är ju inte bättre själv", vilket hade visat på lite självinsikt så drar hon till med en så uppenbar lögn ungefär som en unge som blånekar till att ha tagit choklad, fast den är helt kladdig i ansiktet...
Men visst är det en sjukt underhållande historia..... tunnan i sitt esse. Hon skulle inte känna igen självinsikt och ödmjukhet om det så hoppade upp och bet henne i benet!!!!

Citera
2017-11-21, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Ha,ha,ha, tack Flor-Ida! Jag tittade på bilderna för hastigt...fick titta igen. Bara ETT ben men två fötter (eller i alla fall två skor). Fy fan, har den dåliga blodcirkulationen som hon klagat över efter mag- och tutt operationen gjort att hon måst amputera ett ben..stackarn! Så ja tunnan - hoppa iväg till köket med sig och tillred en sallad till dagens lunch!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in