2017-11-19, 21:19
  #9757
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zambo
Ja det är många som observerar att det inte rör sig om linjetrafik, utan besprutande plan, som flyger fram och tillbaka i timtal.

Det belyses i denna "klassiker" där flygledaren spelar omedveten.

"Chemtrails över Skåne diskuteras med flygledare. Lögner serveras"!
https://www.youtube.com/watch?v=o5T_1QytoQM

Ja det är verkligen en klassiker som vi har diskuterat typ 7 gånger.
Och det är lika jävla dumt alla gånger.

Hur vet du att flygledaren spelar omedveten?
Skulle det inte lika gärna kunna vara så att han faktiskt är omedveten om en massa mystiska NATO-plan av den enkla anledningen att de inte existerar?
Citera
2017-11-19, 21:23
  #9758
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Du har helt rätt, Nezzom!

Bekräftas här:

Flygutsläpp och grå himmel. Priset för effektiva radar- och telekommunikationer:

Du anser alltså att Nezzom's tidigare påståenden om att det handlar om förgiftning och depopulation, är lögn?


Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
2. Det finns dessutom en mycket trovärdig nära koppling till trådlös kommunikation, både militär och civil. Ett viktigt huvudsyfte som framkommer i olika trovärdiga källor är kopplat till främjande av radar- och telekommunikationer,

Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
chemtrails är ett stort program där bla depopulation ingår.

Hur depopulerar man planeten med hjälp av metallflarn i atomstorlek?

Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Förmodligen har de som uppfunnit detta,även ett botemedel...

vilket därmed även kan förklara uppkomsten av ordvalet "shitting BRICKS" som ju används för att beskriva en ovanligt massiv portion bajs i toaletten, eh?

Deras botemedel binder metallflarnen, och skickar det därefter genom njurar och tunntarm utan att skada dem, vilket sedan resulterar i en avföring som påminner om tegelstenar.
Enkelt!
__________________
Senast redigerad av Trolltestet 2017-11-19 kl. 21:44.
Citera
2017-11-19, 21:26
  #9759
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Ja det är verkligen en klassiker som vi har diskuterat typ 7 gånger.
Och det är lika jävla dumt alla gånger.

Hur vet du att flygledaren spelar omedveten?
Skulle det inte lika gärna kunna vara så att han faktiskt är omedveten om en massa mystiska NATO-plan av den enkla anledningen att de inte existerar?

Du tycker att det är mystiskt att dessa plan som besprutar oss med persistent chemtrails (ja, de kommer oftast i grupp, krisskrossar hela himlen), flyger omärkta så att de inte registreras av flygradar, såsom flightradar24.com?

Du är mer än lovligt dum!
__________________
Senast redigerad av Död o återfödd 2017-11-19 kl. 21:36.
Citera
2017-11-19, 21:35
  #9760
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Militärt och dom globalisterna vill avbefolka jorden.

Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Flygutsläpp och grå himmel. Priset för effektiva radar- och telekommunikationer:

Nyss hade vi chemtrails för att "globalisterna vill avbefolka jorden".
Nu har vi helt plötsligt chemtrails för att "telekommunikationer" ska fungera bättre

Vilket osökt får mig tillbaka till Åsa Runander. Hon hävdar att syftet med chemtrails är vädermanipulation och ge Monsanto monopol på utsäde

Hur fan ska ni ha det? Vad är syftet mer era "chemtrails"?
Ni kanske skulle börja där... I alla fall om ni inte vill bli utskrattade
Citera
2017-11-19, 21:36
  #9761
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Du tycker att det är mystiskt att dessa plan som besprutar oss med persistent chemtrails, flyger omärkta så att de inte registreras av flygradar, såsom flightradar24.com?


Nej, det mystiska är att ni chemtrail-troende aldrig lyckas fotografera eller observera andra plan än de som syns på FR24.. Är inte det lite konstigt?
Citera
2017-11-19, 21:40
  #9762
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Du tycker att det är mystiskt att dessa plan som besprutar oss med persistent chemtrails (ja, de kommer oftast i grupp, krisskrossar hela himlen), flyger omärkta så att de inte registreras av flygradar, såsom flightradar24.com?

Per definition är flygplan som flygledare inte är medvetna om mystiska. De är vad man skulle kunna kalla unidentified flying objects (UFO).

Vilket leder oss till sakfrågan: hur vet du att flygledare är medvetna om chemtrailsplanen?
Citera
2017-11-19, 21:45
  #9763
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Nyss hade vi chemtrails för att "globalisterna vill avbefolka jorden".
Nu har vi helt plötsligt chemtrails för att "telekommunikationer" ska fungera bättre

Vilket osökt får mig tillbaka till Åsa Runander. Hon hävdar att syftet med chemtrails är vädermanipulation och ge Monsanto monopol på utsäde

Hur fan ska ni ha det? Vad är syftet mer era "chemtrails"?
Ni kanske skulle börja där... I alla fall om ni inte vill bli utskrattade
Det är både och,såväl militärt som depopulation. Ett sk tueggat svärd.
Citera
2017-11-19, 21:45
  #9764
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Per definition är flygplan som flygledare inte är medvetna om mystiska. De är vad man skulle kunna kalla unidentified flying objects (UFO).

Vilket leder oss till sakfrågan: hur vet du att flygledare är medvetna om chemtrailsplanen?

Hur vet du att flygledare INTE är medvetna om dessa chemtrailsplan?
Citera
2017-11-19, 21:47
  #9765
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zambo
Nämen tro inte det då ... men du vet alltså säkert att det är "kondensstrimmor", men du har inga som helst belägg för att det är så, men hittepå det kan du.

Vi har massor med belägg för att det handlar om k-strimmor och där de tre viktigaste är:
- en restprodukt av förbränningen av flygbränsle är vatten.
- vattenånga kan bilda iskristaller och moln
- moln existerar på 10km höjd och moln kan vara kvardröjande.

Dessutom finns det miljontals människor som kan vittna om att helt vanliga passagerarplan kan lämna kvardröjande strimmor efter sig. Bland annat har jag länkat till bildbevis att plan från SAS lämnar kvardröjande strimmor efter sig.
Citera
2017-11-19, 21:48
  #9766
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Nej, det mystiska är att ni chemtrail-troende aldrig lyckas fotografera eller observera andra plan än de som syns på FR24.. Är inte det lite konstigt?
Böera själv att titta o kolla på flightradar så kommer du att bli varse.
När det plötsligt kommer uppemot 10plan som är noga med att flyga bredvid strimman som tidigare lagts ut så blir man fundersam.
Citera
2017-11-19, 21:49
  #9767
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Det är både och,såväl militärt som depopulation. Ett sk tueggat svärd.

Och vädermanipulation, Monsanto monopol, höja temperaturen, sänka temperaturen, telekommunikation och rymdaliens. Chemtrailssvärdet har onekligen många eggar...
Citera
2017-11-19, 21:50
  #9768
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Vi har massor med belägg för att det handlar om k-strimmor och där de tre viktigaste är:
- en restprodukt av förbränningen av flygbränsle är vatten.
- vattenånga kan bilda iskristaller och moln
- moln existerar på 10km höjd och moln kan vara kvardröjande.

Dessutom finns det miljontals människor som kan vittna om att helt vanliga passagerarplan kan lämna kvardröjande strimmor efter sig. Bland annat har jag länkat till bildbevis att plan från SAS lämnar kvardröjande strimmor efter sig.
Kvardröjande strimmor ÄR chemtrails
De som försvinner snabbt är vanliga contrails.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in