2017-11-19, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Som sagt tidigare,har aldrig sett detta före 00 du kommer aldrig att få mig att säga att mina ögon ljuger...
Kanske ljuger dina ögon, mer troligt är att ditt minne sviker. För du har fel, jag har sett detta hela tiden sedan 50-talet.
Citera
2017-11-19, 20:16
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ps noterar att du svarade aldrig på varför emirates planet kryssade fram o tbx över kramfors..

Jag har svarat:
(FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)

Det du tror är ett plan är i själva verket flera plan.

I nedan bild så ser du endast plan från Emirates och som du kan se så har Kramfors passerats av 3 olika plan på kort tid.
https://imgur.com/a/NZTDn
Citera
2017-11-19, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Det vet vi.

Du lider nämligen av något som brukar kallas faktaresistens.

Det lider du tveklöst av själv, du som skrivit och läst i tråden sedan 2014-05-22 och har snart 900 inlägg där du rapar upp samma rappakalja om och om igen som en robot med hjärna av cement.

Här några patent, det finns många fler i tråden, som kan ha smaband med chemtrailandet.

6520425 – February 18, 2003 – Process and apparatus for the production of nanofibers

6569393 – May 27, 2003 – Method And Device For Cleaning The Atmosphere

0056705 A1 – March 17, 2005 – Weather Modification by Royal Rainmaking Technology

7965488 – November 9, 2007 – Methods Of Removing Aerosols From The Atmosphere

7645326 – January 12, 2010 – RFID environmental manipulation

8079545 – December 20, 2011 – Ground based Manipulation and Control of Aerial Vehicle during nonflying operations

0117003 – October 5, 2012 – Geoengineering Method Of Business Using Carbon Counterbalance Credits – alternate link

8373962 – February 12, 2013 – Charged seed cloud as a method for increasing particle collisions and for scavenging airborne biological agents and other contaminants
Citera
2017-11-19, 20:29
Medlem
Citat:
Var och en låter jag bli salig på sin tro,om ni stör er på oss som vill diskutera problemet,jag har ett tips till er TAKE A HIKE o sök er till forum där ni kan avliva alla konspirationer

Men du tror inte 1500liter vattenånga i sekunden från ett normalt bränsleeffektivt passagerarplan kan ha något med det vi ser på himlen att göra?

Att sedan en 747 kan duscha ut upp till ca: 7 gånger så mycket då det planet sörplar i sig en jäkla massa mer soppa är en sak till men jag väljer iaf. de normala medeldistansplanen det surrar helt fantastiska mängder av ovan våra huvuden för att inte överdriva.

Så, kan det vi ser bero på 1500liter vattenånga i sekunden i marchfart från normala bränslesnåla plan?
Och kan det som ses som en ökning bero på den hysteriska ökningen av antal plan i luften från -70tal tills nu?

Vill man kan man även kasta in förändrat klimat vare sig det beror på våran påverkan eller är en naturlig cykel som delförklaring men det låter jag för tillfället vara då antalet plan bör räcka som anledning till ökningen.
Citera
2017-11-19, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Som barn låg jag ofta på rygg i gräset och tittade på moln och kondensstrimmor. Bodde nära en flygplats så jag såg ofta J35 Draken på låg höjd med, oftast i par. Var spännande. Detta var på 70-talet, och jag har sett kondensstrimmor om inte varje dag, så varje vecka sedan dess. det går liksom inte att undgå när man bor på platt land utan skog och har mycket himmel att skåda. Har personligen inte märkt någon skillnad i utseende på över 30 år gällande kondensstrimmor, för det är vad det är. Kemiska utsläpp utöver avgaserna? Skulle inte tro det va?

Nämen tro inte det då ... men du vet alltså säkert att det är "kondensstrimmor", men du har inga som helst belägg för att det är så, men hittepå det kan du.
Citera
2017-11-19, 20:39
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Obs se nu för guds skull till att rapportera mina ot inlägg så att jag blir avstängd. För det är ju så du o dina "vapendragare" jobbar i tråden.
Spelar ingen roll för mig😊bra om jag kan göra en medmänniska glad.
Vi kommer att få rätt tillslut iaf.
Ps noterar att du svarade aldrig på varför emirates planet kryssade fram o tbx över kramfors..

Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag har svarat:
(FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)

Det du tror är ett plan är i själva verket flera plan.

I nedan bild så ser du endast plan från Emirates och som du kan se så har Kramfors passerats av 3 olika plan på kort tid.
https://imgur.com/a/NZTDn
Ja det stämmer verkligen inte,vi är flera som håller koll på plan o himlen här nuförtiden,det observerades flyga fram o tbx,vart både fotat o filmat. Och det flög flera ggr o vände tillbaka.
Citera
2017-11-19, 20:45
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ja det stämmer verkligen inte,vi är flera som håller koll på plan o himlen här nuförtiden,det observerades flyga fram o tbx,vart både fotat o filmat.
Och det flög flera ggr o vände tillbaka.

Vi har redan efterfrågat dina foton och filmer från detta tillfälle, och det enda svar du kunde julmusta upp var en bild på strecken...

Var är FILMERNA och bilderna på själva planet?
Citera
2017-11-19, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ja det stämmer verkligen inte,vi är flera som håller koll på plan o himlen här nuförtiden,det observerades flyga fram o tbx,vart både fotat o filmat. Och det flög flera ggr o vände tillbaka.

Ja det är många som observerar att det inte rör sig om linjetrafik, utan besprutande plan, som flyger fram och tillbaka i timtal.

Det belyses i denna "klassiker" där flygledaren spelar omedveten.

"Chemtrails över Skåne diskuteras med flygledare. Lögner serveras"!
https://www.youtube.com/watch?v=o5T_1QytoQM
Citera
2017-11-19, 21:05
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zambo
Det lider du tveklöst av själv, du som skrivit och läst i tråden sedan 2014-05-22 och har snart 900 inlägg där du rapar upp samma rappakalja om och om igen som en robot med hjärna av cement.

Här några patent, det finns många fler i tråden, som kan ha smaband med chemtrailandet.

6520425 – February 18, 2003 – Process and apparatus for the production of nanofibers

6569393 – May 27, 2003 – Method And Device For Cleaning The Atmosphere

0056705 A1 – March 17, 2005 – Weather Modification by Royal Rainmaking Technology

7965488 – November 9, 2007 – Methods Of Removing Aerosols From The Atmosphere

7645326 – January 12, 2010 – RFID environmental manipulation

8079545 – December 20, 2011 – Ground based Manipulation and Control of Aerial Vehicle during nonflying operations

0117003 – October 5, 2012 – Geoengineering Method Of Business Using Carbon Counterbalance Credits – alternate link

8373962 – February 12, 2013 – Charged seed cloud as a method for increasing particle collisions and for scavenging airborne biological agents and other contaminants

Var tar man patent på nåt som ska vara hemligt? Det verkar var lite korkat. Minst sagt.

Vad säger patenten? Har de något med chemtrails att göra?
Citera
2017-11-19, 21:16
Medlem
madtops avatar
Citat:

Vad är det som inte stämmer? Att Kramfors blev överfluget av flera flygplan från Emirates?
Jo det vet att det blev, det finns det bevis på på FR24. Bara under några minuter var det 3 plan från Emirates som passerade Kramfors.

Och hur vet du att det var samma plan?
Såg du betäckningen på planet från 12 km håll?
Hur ser du skillnad på två exakt likadana A380 som är en mil bort?

Och varför i hela världen visar du inte dina filmer där planet "flög flera ggr o vände tillbaka." ?
Jag är speciellt intresserad av se filmen där en stor A380 "vänder".
Citera
2017-11-19, 21:18
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zambo
Ja det är många som observerar att det inte rör sig om linjetrafik, utan besprutande plan, som flyger fram och tillbaka i timtal.

Det belyses i denna "klassiker" där flygledaren spelar omedveten.

"Chemtrails över Skåne diskuteras med flygledare. Lögner serveras"!
https://www.youtube.com/watch?v=o5T_1QytoQM
Väldigt bra info! Dom som ser denna video,och inte reagerar tja dom kommer fömodligen aldrig att vakna.
Bara bildspelet över alla plan som lägger ut "molnen"och för ca två veckor sedan flög ca 7 -10 plan häröver i bredd med ca halvminuts mellanrum,inte ett syntes på flightradar. Nordvästlig riktning flög dom.
Citera
2017-11-19, 21:19
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Inte alls man lägger ut mils långa moln för "sky antennas" för 3d bilder och drönarteknik
Samt radiofrekvent kommunikation över horisonten......

Du har helt rätt, Nezzom!

Bekräftas här:

Flygutsläpp och grå himmel. Priset för effektiva radar- och telekommunikationer:

http://mobiltelefoni.tv/2014/09/19/giftmoln-chemtrails-beskrivs-overtygande-i-dokumentar/

1. Manipulationen av atmosfären och flygutsläppen är den mest alarmerande miljöfrågan i dag. Den är akut och trots de omfattande tydliga och mycket allvarliga konsekvenserna för människors hälsa och miljön behandlas den inte i mainstreammedia. Det verkar vara tabu att behandla den annat än med förlöjligande barnsliga inslag. Därför behöver frågan lyftas seriöst på annan plats. En plats får bli här.

2. Det finns dessutom en mycket trovärdig nära koppling till trådlös kommunikation, både militär och civil. Ett viktigt huvudsyfte som framkommer i olika trovärdiga källor är kopplat till främjande av radar- och telekommunikationer,

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in