Citat:
Ursprungligen postat av
Zambo
Nej hon säger inte att det är "hennes egen bedömning". Däremot påstår du att Nyheter 24 gjort ett felaktigt referat, men du vill inte kolla om det stämmer utan bara fortsätta fabulera.
Kolla nu med 24 istället: Sen vet du ju vad du snackar om och slipper komma med hittepå.
"Mejla Nyheter 24 på redaktionen eller ring oss på +4670 20 24 841".
Om du vill kontakta oss gällande annonser, maila till ads@n24g.se
Det var då f-n vad du tjatar! Och det om en liten struntsak. Jag har ingen anledning att kontakta Nyheter 24 om ett tre år gammalt referat av en intervju.
Lyssna på intervjun istället för att fortsätta fabulera och komma med diverse hittepå! Åsa R säger i intervjun: "....men frågan har inte varit riktigt mogen ännu, och jag tror....." Hon säger alltså
inte att hon fått det svaret, varken från Annie Lööf (vars namn aldrig nämns i intervjun) eller från partiledningen.
Nu får det vara nog om detta!
Egentligen är den här detaljen ointressant, hela intervjun genom säger Åsa R en massa dumheter. Hon påstår t ex att "moderna" jetmotorer inte kan bilda contrails, vilket är precis så dumt som det låter.
Vad som däremot skulle kunna vara lite intressant är det jag har frågat DoÅ flera gånger:
Vad har Annie Lööf sagt? Alltså ordagrant sagt, inte referat nånstansifrån.
DoÅ påstår att Annie Lööf tror att "Chemtrails" finns -
var vänlig bevisa det!
Och en annan sak: Har ni "chemtrailsapostlar" inget bättre att komma med än en tre år gammal intervju med en tokstolla?