Citat:
Ursprungligen postat av
Holdingbreath
Mycket insiktsfullt råd i denna tråd.
Jag skulle vilja tillägga att alla borde se Jordan Petersens videor på YouTube. Han är en lysande psykolog.
Bitterhet kommer inte att få kvinnor till sängs. Slutar med porr. Gymma.
Det måste vara en hel del Kurdiska och Iranska tjejer som har vuxit upp i Sverige och skulle vilja har en Svensk kille.
Första håller jag med om, men jag blir så trött på att höra samma gamla floskel "sluta se på porr, börja lyfta så kommer tjejerna". Det funkar inte så.
Jag glor på porr och ibland har jag perioder där jag inte träffar tjejer, och ibland träffar jag 1-2 i månaden. Det är helt oberoende av mitt porrtittande.
Samma med gymmet. Helt ärligt, skulle jag gå efter min egna, subjektiva bedömning, är det snarare när jag inte gymmat som jag fått mest tjejer. Fast sen är jag ingen fetknopp som låter magen växa när jag inte gymma heller utan äter inte mer än jag förbrukar.
Seriöst. Varför tror folk att inget porrtittande och gymmande är en magisk port till att få tjejer? Det är det inte. I alla fall vare sig för mig eller mina kompisar, vi har inte sett någon skillnad som man kan stötta vetenskapligt att ena eller andra sättet ger mer tjejer. En av mina kompisar är t.o.m porrnarkoman och gick senast på gymmet för 12 år sedan, och han fixar ny tjej varje helg.
Det är bra att man vill gymma av andra orsaker (fast samtidigt behöver det inte vara dåligt nödvändigtvis att inte göra det heller av andra orsaker), jag är bara lite trött på mantrat "lift to get bitches!", för det har varken gjort bu eller bä för mig eller de i min närhet.