2017-11-15, 21:35
Medlem
Webb-serien ska ses lite senare men har ju set trailer och Maja kanske ska tänka sig för lite vad hon söker till för program. , Wille är singel och får ju pussa hur mycket han vill på de andra damerna, vad trodde hon?!
Citera
2017-11-15, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Han hade snoppen ute när han kom från duschen. Tror det var nånting sånt.

Hoppas Lise-Lott åker ut! Irriterande tjej som verkar svartsjuk som tusan

Hoppades samma sak men sån tur hade man ju inte. Jag hoppas dock Dennis uppmanar henne att dra nästa vecka.
Citera
2017-11-15, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kikko6
Att Dennis inte skickade hem Liselott kan väl bara ses med det att han inte har sett igenom henne ännu. Att han inte uppfattat det som vi tittare sett hittills.
Känns ändå som att de två andra tjejerna ligger bättre till.
Fy fan vilket fängelse han kommer leva i om han väljer Liselott.

Skulle aldrig stå ut med någon som Liselott...som jag och en annan skribent sa...Glenn Close i "Farlig förbindelse.......
Citera
2017-11-15, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Varför sitter Markus och pratar till golddiggern med huvudet bortvänt?

Varför? har Jenny minimala shorts och Nalle-Puh tröja på sig

Han kanske tyckte situationen med henne var lite jobbig, speciellt när han sa att han vill ha familj och det var tvärstopp för hennes del.

Ja, Jenny kanske gillar den stilen. Minimala shorts är ju inte ovanligt att tjejer har på sommaren, och Nalle-Puh tröja ser jag inget fel i direkt.
Citera
2017-11-15, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Dennis agerar ju mot bättre vetande tycks det.
När han var ute på den där promenaden med Annie så sa han ju t ex att han inte skulle gilla om de blev störda. Sen kommer Liselott och hennes kompis och gör just det. I detta avsnitt avbröt Liselott honom återigen.
I nästa avsnitt verkar det handla om att Dennis inte vill styras genom tårmanipulation från Liselotts sida.
Ändå, trots allt detta, så blir hon säkert kvar.

Man blir nästan arg när man ser Dennis agerande med Liselott, kan han inte se igenom henne för tusan?! Jag hoppas ju att han ber henne dra nästa vecka men den turen lär nog aldrig komma och jag befarar också att hon kommer bli kvar dessvärre.
Citera
2017-11-15, 21:43
Medlem
Citat:
Vilken överreaktion av Maja på webben. Ska inte Wille få lov att pussa en annan kvinna utan att ses som "respektlös"? Hade ju varit skillnad om de hade hånglat framför de andra men så var ju inte fallet.

Marcus har verkligen noll koll gällande Erica. "Glad, positiv och trevlig", jovisst...

Jenny körde gitarrtricket, trodde mest det var nåt som killar höll på med.

Tror gitarrtricket funkade rätt bra på Joacim, han känner nog aningen mer för Jenny än för de andra tjejerna även fast han försöker vara diplomatisk...får den känslan lite iaf.
Citera
2017-11-15, 22:18
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Marcus har verkligen noll koll gällande Erica. "Glad, positiv och trevlig", jovisst...
Vill du gärna motarbeta all form av embryo till feministisk kamp mot att våga driva med de usle mannen? istället för att vara "Glad, positiv och trevlig"

Han försöker ju åtm dementera fram sin metamorfos
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-15 kl. 22:24.
Citera
2017-11-15, 22:47
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt

Marcus verkar uppskatta Helenes sällskap och det är nog inte alls så uppenbart att han ska välja Erica längre...tror jag i alla fall.
Tror bara att han ser Helene som en kompis och inget mer.
Tyvärr lär han välja Erica eftersom han skönmålar henne som han gör. Någon ursäkt måste han ju ha om han väljer en tjej med så kass personlighet.

Citat:
Man blir nästan arg när man ser Dennis agerande med Liselott, kan han inte se igenom henne för tusan?! Jag hoppas ju att han ber henne dra nästa vecka men den turen lär nog aldrig komma och jag befarar också att hon kommer bli kvar dessvärre.
Tror tyvärr det också. Det värsta är att se hur han säger en sak och sen agerar precis tvärtom.

Citat:
Tror gitarrtricket funkade rätt bra på Joacim, han känner nog aningen mer för Jenny än för de andra tjejerna även fast han försöker vara diplomatisk...får den känslan lite iaf.
Vet inte faktiskt, kan bli jägartjejen också.

Citat:
Vill du gärna motarbeta all form av embryo till feministisk kamp mot att våga driva med de usle mannen? istället för att vara "Glad, positiv och trevlig"

Han försöker ju åtm dementera fram sin metamorfos
Hur menar du nu
Citera
2017-11-15, 22:52
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Han kanske tyckte situationen med henne var lite jobbig, speciellt när han sa att han vill ha familj och det var tvärstopp för hennes del.
Är det inte lite genant inför produktionen att kungöra inför kameran att någon som vet att hon inte kommer välja honom & vice versa ändå borde få hållas på halster för att lära känna bättre fast inte på det sättet, hon skrattade bort det med att det löser sig med blommor, för hon är väl intresserad utav nån gud förbjude...KK..eller så flexibel att tillåta Marcus para sig med en annan fertil beta-hena

Citat:
Ja, Jenny kanske gillar den stilen. Minimala shorts är ju inte ovanligt att tjejer har på sommaren, och Nalle-Puh tröja ser jag inget fel i direkt.
besviken på ditt svar, say after me...hon tyckte att hon var sexig inför sig själv igenom andra
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-15 kl. 23:02.
Citera
2017-11-15, 22:56
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Hur menar du nu
Jag insinuerar att det är personligt för dig med, och att du tycker att kevinnan ska vara mer "Glad, positiv och trevlig" än vad Erica vill uppbringa

Citat:
Någon ursäkt måste han ju ha om han väljer en tjej med så kass personlighet.
Du kunde väl skrivit en människa med kass personlighet istället
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-15 kl. 22:59.
Citera
2017-11-15, 23:02
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Jag insinuerar att det är personligt för dig med, och att du tycker att kevinnan ska vara mer "Glad, positiv och trevlig" än vad Erica vill uppbringa
Vet inte vad du får det ifrån. Det enda jag säger är att Erica inte har de egenskaper som Marcus envisas med att tillskriva henne.

Citat:
Du kunde väl skrivit en människa med kass personlighet istället
Varför det? Hon är ju tjej så...
Citera
2017-11-15, 23:08
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Vet inte vad du får det ifrån. Det enda jag säger är att Erica inte har de egenskaper som Marcus envisas med att tillskriva henne.
Och då svarade jag att Marcus dementerar dessa egenskaper för att komma undan med att hon inte är traditionell som vissa andra *host*

Och varför tycker du att det är kasst att retas lite då?
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-15 kl. 23:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in