Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Nej Therese hade verkligen inte gett killarna en chans, dem sa ju även att hon inte gav nåt alls av sig själv och man märkte ju på spa-festen att dem började bli irriterade. Ja det stämmer, den nya killen pratade hon med på spa-festen i högst 5 minuter och sen sa hon åt honom att gå och mingla med andra och själv gick hon och la sig.
Ja, det där med att träffa någon i fem minuter (!!!) och sedan tokdissa densamme för att där inte fanns något känns galet. Visst att man kan känna en omedelbar attraktion men att första fem minutrarna med någon ofta kan vara lite svåra är ju ingen hemlighet. Speciellt iom att han kom in vid en fest där alla redan "kände" varandra och han då givetvis borde fått bli presenterad av värdinnan (som i detta fall för hans del får anses vara Therese) inför dom andra.
I dom övriga fallen med hennes killar hade hon ändå snackat med en del och jag kan förstå om det inte fanns något där men att dissa någon på fem minuter känns lite väl magstarkt. Han hann ju inte mer än till Siggesta innan han fick vända.
Var hon lack över att han inte kom redan första dagen eller vad månde vara problemet?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Nej, det menade jag inte heller, pratade mest om fenomenet generellt i det avseendet.
Även "enklare" tjejer kan ju vara vackra och få uppmärksamhet för det, men lägger man även till charm, karisma och personlighet - det är då som uppmärksamheten kan bli väl "hotfull" för vissa.
Jag tycker inte att de andra tjejerna är vackrare än Jenny i grunden, däremot har de en mer naturlig look. Jennys stil känns rätt mycket 80-tal med djup (fusk)solbränna och sönderblekt hår.
Hade hon haft samma naturliga stil som de andra så hade hennes skönhet kommit fram mer.
Ok, då är jag med på din tankegång.
Man får inte heller glömma att smaken är som baken så vad som anses som vackert är en högst personlig åsikt, där tycker vi uppenbart olika.
Jenny verkar som sagt vara en trevlig tjej och jag hade säkerligen kunnat vara god vän med henne baserat på vad man fått se i tv men dom två andra tjejerna är, frånsett att dom är för unga, mer min smak utseendemässigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Ja jösses vad Jörgens var stöddig. "Jag stannar här en dag till ändå!"
"Men det vill inte jag serru" tycker Jörgen typ.
Det i sig är ju inget konstigt, har han fastnat för någon och vill ha mer egentid med henne är det ju bara logiskt att han vill ha hem den andre.
Vad hade hon vunnit på att stanna i ett sådant läge egentligen? Blir ju mest en förnedring när valet redan är gjort.
Och då är jag sannerligen inte den som försvarat Jörgens beteende i serien...