Citat:
"Under inspelningen i höst så kom det nämligen fram att ännu ett bondepar ska gifta sig! Jag vill inte avslöja vilka det är, även om det inte rör som om bönder från årets säsong, utan det får ni vänta på som en härlig julkaramell i december då vår julspecial kavlas ut", skriver hon på bloggen.
Således inte Wille och vem det då är är ett ämne för "historietråden" då det inte rör årets säsong.
Kvällens avsnitt blir intressant dock, såväl webb-versionen som tv-diton.
Man får hoppas att det blir bra val och det vore roligt om Jörgen fick en kvinna som sa ifrån ordentligt mot hans uppförande, mest troligt då är väl att hon får åka hem med vändande tåg dock...
Således inte Wille och vem det då är är ett ämne för "historietråden" då det inte rör årets säsong.
Kvällens avsnitt blir intressant dock, såväl webb-versionen som tv-diton.
Man får hoppas att det blir bra val och det vore roligt om Jörgen fick en kvinna som sa ifrån ordentligt mot hans uppförande, mest troligt då är väl att hon får åka hem med vändande tåg dock...
Oj gick väl lite för fort när jag delade länken.
Jag hoppas Erik i kvällen avsnitt tar mod till sig och samlar sina tre tjejer och säger som det är, att han inte känner klicket med någon och sen tar kontakt med Charlotte. Han får väl göra en "Sebastian" och då tror jag det kan bli lyckat för honom.
Ja jag tror inte Jörgens ego tål det minsta lilla kritik, han är nog en person som kan bli väldigt arg och som raderar en kvinna fort om det inte behagar honom. Skulle nog räcka med att nån av hans dejter skulle säga "Men snälla Jörgen, du kan ju ingenting om viner som du tror att du gör"...sen är det nog kört.
Hoppas det börjar hända lite mer mellan Therese och hennes dejter, är ju lite dött där.
.