2017-11-15, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
"Under inspelningen i höst så kom det nämligen fram att ännu ett bondepar ska gifta sig! Jag vill inte avslöja vilka det är, även om det inte rör som om bönder från årets säsong, utan det får ni vänta på som en härlig julkaramell i december då vår julspecial kavlas ut", skriver hon på bloggen.

Således inte Wille och vem det då är är ett ämne för "historietråden" då det inte rör årets säsong.

Kvällens avsnitt blir intressant dock, såväl webb-versionen som tv-diton.
Man får hoppas att det blir bra val och det vore roligt om Jörgen fick en kvinna som sa ifrån ordentligt mot hans uppförande, mest troligt då är väl att hon får åka hem med vändande tåg dock...

Oj gick väl lite för fort när jag delade länken.

Jag hoppas Erik i kvällen avsnitt tar mod till sig och samlar sina tre tjejer och säger som det är, att han inte känner klicket med någon och sen tar kontakt med Charlotte. Han får väl göra en "Sebastian" och då tror jag det kan bli lyckat för honom.

Ja jag tror inte Jörgens ego tål det minsta lilla kritik, han är nog en person som kan bli väldigt arg och som raderar en kvinna fort om det inte behagar honom. Skulle nog räcka med att nån av hans dejter skulle säga "Men snälla Jörgen, du kan ju ingenting om viner som du tror att du gör"...sen är det nog kört.

Hoppas det börjar hända lite mer mellan Therese och hennes dejter, är ju lite dött där.
Citera
2017-11-15, 13:19
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Vem är Rickis?? Syftar du på Joacim eftersom hans efternamn är Rickling?? Mig vetligt har han inte haft nån trekant?!

Klart du inte vet, dum fråga av mig. Ska höra med andra som har insyn om nån mer haft det
Citera
2017-11-15, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Klart du inte vet, dum fråga av mig. Ska höra med andra som har insyn om nån mer haft det

Okej? Jag följer BSF och är väldigt intresserad av programmet. Du kan väl tala om vem "Rickis" är, kanske jag då vet eller andra skribenter i tråden kanske kan besvara din fråga. Har inte sett nån den här säsongen som går under smeknamnet "Rickis"
Citera
2017-11-15, 18:14
Medlem
Snart dags då alla BSF-vänner .

Kul att Marcus äntligen verkar ta sig tid för Helene och ger henne egentid. Såg ju ut på klippet som han verkade trivas någorlunda i hennes sällskap och hon verkade tycka att dem klickade en del....Erica kanske inte är solklar som "vinnare" på hans gård?!
Citera
2017-11-15, 20:04
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Hoppas det blir fler fester på webversionen, där ångvälten Jörgen får chans att gå loss innan Erik hinner fly med sina tjejer, "ey Berra, bjussa på dina brudar nu, du ska ju ändå inte ha alla, mina är slut!"
Citera
2017-11-15, 20:15
Medlem
Nån som hörde vad det var Jocke sa för roligt eller vulgärt som de skrattade åt?
Citera
2017-11-15, 20:43
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonsens3
Nån som hörde vad det var Jocke sa för roligt eller vulgärt som de skrattade åt?
Han hade snoppen ute när han kom från duschen. Tror det var nånting sånt.

Hoppas Lise-Lott åker ut! Irriterande tjej som verkar svartsjuk som tusan
Citera
2017-11-15, 20:46
Medlem
Att Dennis inte skickade hem Liselott kan väl bara ses med det att han inte har sett igenom henne ännu. Att han inte uppfattat det som vi tittare sett hittills.
Känns ändå som att de två andra tjejerna ligger bättre till.
Fy fan vilket fängelse han kommer leva i om han väljer Liselott.
Citera
2017-11-15, 20:49
Medlem
Enmansdemos avatar
Varför sitter Markus och pratar till golddiggern med huvudet bortvänt?

Varför? har Jenny minimala shorts och Nalle-Puh tröja på sig
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-15 kl. 20:56.
Citera
2017-11-15, 21:23
Medlem
Lostworlds avatar
Vilken överreaktion av Maja på webben. Ska inte Wille få lov att pussa en annan kvinna utan att ses som "respektlös"? Hade ju varit skillnad om de hade hånglat framför de andra men så var ju inte fallet.

Marcus har verkligen noll koll gällande Erica. "Glad, positiv och trevlig", jovisst...

Jenny körde gitarrtricket, trodde mest det var nåt som killar höll på med.
Citera
2017-11-15, 21:27
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kikko6
Att Dennis inte skickade hem Liselott kan väl bara ses med det att han inte har sett igenom henne ännu. Att han inte uppfattat det som vi tittare sett hittills.
Känns ändå som att de två andra tjejerna ligger bättre till.
Fy fan vilket fängelse han kommer leva i om han väljer Liselott.

Dennis agerar ju mot bättre vetande tycks det.
När han var ute på den där promenaden med Annie så sa han ju t ex att han inte skulle gilla om de blev störda. Sen kommer Liselott och hennes kompis och gör just det. I detta avsnitt avbröt Liselott honom återigen.
I nästa avsnitt verkar det handla om att Dennis inte vill styras genom tårmanipulation från Liselotts sida.
Ändå, trots allt detta, så blir hon säkert kvar.
Citera
2017-11-15, 21:34
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/el9bM/bonde-soker-fru-liselotte-angrar-att-jag-stallde-upp

Nu gnäller Liselott i pressen också över att hon är så missförstådd, att hon inte känner igen det där med svartsjukt beteende alls i sig själv ,är ganska så besviken över att hon inte åkte idag, men verkar ju som nåt händer på Dennis gård nästa vecka, han säger ju till henne att det är jobbigt med nån som ska gråta sig till allt och att han har fattat rätt beslut...intressant! Hoppas det är att han ber henne packa och dra för hon skapar dålig stämning i gruppen!!

Marcus verkar uppskatta Helenes sällskap och det är nog inte alls så uppenbart att han ska välja Erica längre...tror jag i alla fall. Hon som inte vill ha barn kan ju bara åka anser jag när Marcus sitter och säger att han vill bilda familj.

Johans gård...fortfarande rätt tråkigt att följa den tycker jag.

Trevligt och gemytligt på Joacims gård men det verkar bli mer action nästa vecka när tjejerna sitter och pratar om hans kyss-eskapader med dem.
Senast redigerad av Hjortfelt 2017-11-15 kl. 21:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in