Citat:
Okej, så nu är de fascister istället? Du kanske skulle ta och lugna ner dig med färgkladdandet innan du förstår vad du pysslar med?
Jag tror att den stora anledningen till att svart och brunt kommer upp är just p.g.a. de artiklar på Ledarsidorna som kritiska till den förda migrationspolitiken och de konkreta exempel på fullständigt vansinne som uppkommer i dess kölvatten. Ett skäl som talar för det är ju att till och med en sosse kan vara dödsnazist nu för tiden, så länge denne inte nickar och bockar inför det nya frälset.
Och ja, jag är starkt kritisk till förd migrationspolitik och den skit den för med sig till det här landet. Så har vi det ur vägen direkt.
Jag tror att den stora anledningen till att svart och brunt kommer upp är just p.g.a. de artiklar på Ledarsidorna som kritiska till den förda migrationspolitiken och de konkreta exempel på fullständigt vansinne som uppkommer i dess kölvatten. Ett skäl som talar för det är ju att till och med en sosse kan vara dödsnazist nu för tiden, så länge denne inte nickar och bockar inför det nya frälset.
Och ja, jag är starkt kritisk till förd migrationspolitik och den skit den för med sig till det här landet. Så har vi det ur vägen direkt.
Vad är det där "nya frälset" folk snackar om ute på högerkanten? Frågar uppriktigt, är det nyfrälsta ni menar?
Nä alltså sammantaget så är Ledarsidorna något annat och betydligt sunkigare än "migrationskritik". Det är skillnad på hur man skriver om problem, det här är liksom smygrassarna i gamla MUF och skattebetalarnas förening som sitter och domedagspredikar.
Men Heberlein och hennes make är mer bruna då, i mycket av det dem skriver, än den här Westerholm. De plockar ju upp vit makt-språk. Verkligen kul höhö.
Det där har diskuterats i tråden tidigare och jag tänker inte slösa mer utrymme och tid på att snacka om Ledarsidorna i tråden om Heberlein. Går inte in på den längre, har f.ö lovat min sambo att skita i Heberlein (blir bokstavligen spyfärdig och får ont i huvudet av hennes fingerfärdiga manipulationer).