Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Ja, Sverige är kört. Inled inte relationer med svenska kvinnor. Det är dödfött. Låt de få ha sina muslimer, med den kvinnosyn dessa har.
Det finns gott om kvinnor i världen som inget annat vill än att träffa en schysst svensk kille med EU-pass, och bilda familj med honom.
Svenskorna går en ensam och utsatt tillvaro till mötes.
Go fuck yourself svenska kvinnor!

I andra länder är begreppet frihet kopplat till något positivt, i Sverige har kvinnornas "frihet" lett till att de ligger med 5 nya män i månaden och sexchattar på Tinder varje dag, vilket på långsikt fuckar upp hela samhället. Svenska tjejer är allmänt jävligt konstiga. Läste häromdagen om en svensk tjej som hade träffat en kille i två månader. Killen hade slutat svara på henne och helt plötsligt skriver hon "Jag kommer mig utnyttjad bla bla". Svenska tjejer reflekterar aldrig kritiskt kring sitt eget agerande, utan skyller som vanligt på männen.
Jag själv är invandrare och ser ingen framtid med en svensk tjej. Från botten av mitt hjärta tycker jag synd om er svenska män som arbetar, är snälla, trevliga, vänliga och gör allt för er tjej som i framtiden kommer lämna er för några likes på instagram eller för lite "sexuell spänning".