Citat:
Att hitta på 20 trakasserier under en en-timmes promenad på stan är 20 stycken lögner ihopsatta till en. Lite som ett Kinderägg med 20 obehagliga överraskningar när man inser att vissa faktiskt tror på skiten.
När jag avfärdar Linnea som den lögnare hon är så har jag hjälpt till att peka ut en människa som man rätteligen inte ska lyssna på då man aldrig kan veta vad som är sant och vad som är lögn. När jag avfärdar dig som en idiot så har jag hjälpt till genom att peka ut en person som man rent allmänt inte ska ta på allvar. Jag ser inte att jag dömer mig själv i något av fallen, däremot så passar din kommentar in på vad en idiot hade hävdat.
När jag avfärdar Linnea som den lögnare hon är så har jag hjälpt till att peka ut en människa som man rätteligen inte ska lyssna på då man aldrig kan veta vad som är sant och vad som är lögn. När jag avfärdar dig som en idiot så har jag hjälpt till genom att peka ut en person som man rent allmänt inte ska ta på allvar. Jag ser inte att jag dömer mig själv i något av fallen, däremot så passar din kommentar in på vad en idiot hade hävdat.
Eftersom du inte kan skilja på sak och person finns det överhuvudtagen ingen anledning att jag för någon mer diskussion med dej.
Citat:
Nu handlar inte den här tråden om din abnorma sexualitet, men jag skickar dig mer än gärna inlägget i form av ett PM så kan vi fortsätta den diskussionen där. Om du vågar, vill säga. Men jag kan inte minnas att jag sagt mig behöva hennes hjälp? Snarare blev hon helt rasande över att du hjälper till att sprida myten om lössläppta svenskor, som det är fritt att knulla när och var som helst, till våldtäktsnegrerna och våldtäktsaraberna. Det är nämligen kvinnor som hon som senare får betala för din abnorma sexualitet och dina utsvävningar. Jag undrar hur många våldtäkter på oskyldiga svenskor som du indirekt har orsakat.
Men vill du fortsätta prata om detta så får du skicka ett PM.
Men vill du fortsätta prata om detta så får du skicka ett PM.
Tag du hand om din fru och lugna ner hennes raseri. Men ni kanske triggar varandra i det avseendet.
Och något PM från er båda är jag givetvis inte intresserad av med tanke på den nivå du för en diskussion på forumet.