Citat:
Nej jag vet att du inte tycker att hon är ett geni och jag orkar inte hålla på att övertyga dej om det. Du får allt finna dej i att det finns många som har en motsatt uppfattning än din om hennes genialitet . Hon verkar ha berört dej väldigt mycket med tanke på all tid och energi du lagt ned på den här tråden och inte minst i ordfight med mej.
Jag tror att du har missuppfattat vad ett geni egentligen är, man kan också fråga sig varför det är så viktigt just för dig att framhålla att mediafeministen bara måste vara ett geni? Ett riktigt geni behöver för det första inte ljuga vilket mediafeministen helt klart gjort om flera saker. Du hyllar alltså en lögnare som ett geni och det är inte speciellt smart gjort av dig
Citat:
Och hur ska en förändring kunna genomföras tack vare att hon ljuger eller postar privata snoppbilder och kränkande motmeddelanden till vissa killar och män på nätet? Förklara nu hur detta kommer att leda till något positivt? Det enda positiva jag kan se är att hon möjligtvis får böta eller skaka galler ett tag för sitt tilltag med spridningen av de privata bilderna?
Citat:
Efter att någon har anmält dom på facebook ja men fortfarande finns det massvis med sidor och bilder med sexuellt innehåll då kvinnorna lägger ut såna bilder, att det sen inte är tillåtet skiter dom i.
Citat:
Det ligger i betraktarens öga, du kan mycket väl ha lagt ut bilder som läsarna anser är djupt opassande och sexuellt kränkande. Du saknar ju omdöme i den här debatten så vad är det som säger att du inte saknar omdöme vad gäller annat? Och det är nog väldigt få killar och män som lägger ut bilder på sina organ på facebook, att vissa sen väljer att skicka dessa privat är en helt annan sak vilket du kanske förstår.
Citat:
Mediafeministen tycks vara en modern variant av Refaat, påståendet om priset från FN var lika falskt som Refaats doktorshatt.
FxHkjghw78J:https://www.metro.se/artikel/juridiska-experter-varnar-linnea-claeson-hon-utmanar-lagen+&cd=1&hl=sv&ct=clnk&gl=se