2017-11-11, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
naturligtvis är staden prio ett, eller vad fan menar du att skulle hålla högre prio? SAA suger helt enkelt. men vem fan skulle vara motiverad att kriga för ett despotiskt as som Assad, gänget deserterar väl och får en fyra i Hökarängen istället

SAA suger? Vagga dig själv till sömns din salafist. Daesh är historia i Syrien och Irak.
Blir intressant och se vilken ohyra som blir blottlägger sig.
Citera
2017-11-11, 23:48
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Va gulliga ni är, trådens nassar och socialfall som gaddar ihop er solidariskt.. Jag blir verkligen sårad, verkligen.

Mera on topic så kan vi ju konstatera att Assads trupper är värdelösa. IS lyckas med konststycket att grundlura Assads arabsandaler och har nu återtagit stora delar av Albu Kamal.. Patetiskt
https://www.timesofisrael.com/is-retakes-almost-all-of-vital-syria-border-town/

Ja, enligt din logik är man per automatik nazist och socialfall om man avskyr terrorism lilla sågspån.

De må inte vara de bästa soldaterna i SAA, men tappra är dem och de har snart fått bukt med världens största terrororganisation, bara det måste nog svida för en IS sympatisör som du.
Senast redigerad av Cents4 2017-11-11 kl. 23:50.
Citera
2017-11-12, 01:11
Medlem
SU-35s avatar
Tror inte en sekund på vad Trump lovade, bara massa nonsens. Antingen så ljuger han, eller så talar han sanning, vilket egentligen inte spelar roll då the deep state har den verkliga makten i den skendemokrati som kallas USA.

Någon som vet varför det har varit så trögt vad rör avancemanget kring Al Quriyah? Planerar man kanske att avancera från Al Bukamal till Al Quriyah för att bilda en ficka av det sista som är kvar av IS på "syriens sida" av Eufrat?

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/11/Syrian%2C_Iraqi%2C_and_Lebanese_insurgencies.png
Citera
2017-11-12, 01:24
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Ja, enligt din logik är man per automatik nazist och socialfall om man avskyr terrorism lilla sågspån.

De må inte vara de bästa soldaterna i SAA, men tappra är dem och de har snart fått bukt med världens största terrororganisation, bara det måste nog svida för en IS sympatisör som du.

När du skriver dylikt trams inser t.o.m dina gelikar att du är full av skit..
Citera
2017-11-12, 03:07
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
När du skriver dylikt trams inser t.o.m dina gelikar att du är full av skit..

Varför fortsätter du svara på mina inlägg? Du skrev ju att du inte bryr dig.
Måste nog ha träffat en öm tå, trots allt.

Nåja, jag ska sluta lägga min energi nu på en människa som på allvar tror att världen kretsar kring judar. På återseende jutku.
Citera
2017-11-12, 03:57
Medlem
VBIEDs avatar
En ny artikel om hur regimen är ansvarig för många attacker med kemiska vapen där de citerar svenske Åke Sellström. Det är ett faktum vid det har laget att Assad är ansvarig alla för kemiska attackar i Ghouta, Khan Shaykhun och Khan al-Assal.
https://www.bellingcat.com/news/mena/2017/11/11/latest-opcw-reports-provide-connections-syrian-government-august-21st-2013-damascus-sarin-attacks/
Jag skulle gärna vilja se hur alla assadister här på Flashback ställer sig till denna artikel utan att nämna Israel, USA, "väst" och hur "bellingcat är betalda av Qatar för att framföra propaganda".
Citera
2017-11-12, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MbmA
Slaktaren i Damaskus är den legitima ledaren.

Vilken sanning är det du söker?
Vilka är lögnerna du vill belysa?

Är Slaktaren i Damaskus den legitme ledaren? Över vilket territorium då? Han har ju ingen kontroll, vilket är en grundförutsättning.
Citera
2017-11-12, 05:08
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Word! Och det finns all anledning att va glad, kudos till Assad, SAA och folket i Syrien som haft sex år av den här sinnesjuka invasionen! https://i.imgsafe.org/c5/c55d24b19e.jpeg
Yes sir. Det Syriska folket levde under en diktator som trots sina brister, hade, tillsammans med Libanon, det mest sekulära arabiska samhälle. Syrien och Libanon har alltid varit andra arabers favoritresmål för att kunna släppa loss med alkohol och prostituerade och klubbar. Bögarna ifrån Libanon är världskända. Vilka andra arabiska länder tillåter det, mer än på bara pappret, såsom i Tunisien. Så visst är dessa samhällen långt ifrån våra och bör inte jämföras heller, men i arabiska mått så var det relativt fritt i Syrien.

Därav förstår jag att det Syriska folket inte vill ha det såsom i Saudi. Extrema islamister var Usa och kompanis stora misstag. Hade de sponsrat vilka andra grupper som helst förutom islamister så hade man nog vunnit. I början så var väl de flesta vanliga människor som var trötta på att leva under en diktator och ville ha förändring till det bättre. Men islamister är inte det bättre för det Syriska folket, eller något annat folk heller för den delen. All eloge till Syrien som klarade sig ifrån ett öde värre än Libyen.

Citat:
Karma is a Bitch!
Källa: Netanyahu
Indeed it is. Att se krigs höken Nettan grina är ovärderligt. Han har grinat mycket på sistone.
Citera
2017-11-12, 05:15
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Va gulliga ni är, trådens nassar och socialfall som gaddar ihop er solidariskt.. Jag blir verkligen sårad, verkligen.

Mera on topic så kan vi ju konstatera att Assads trupper är värdelösa. IS lyckas med konststycket att grundlura Assads arabsandaler och har nu återtagit stora delar av Albu Kamal.. Patetiskt
https://www.timesofisrael.com/is-retakes-almost-all-of-vital-syria-border-town/
Det enda patetiska just nu är du som ska kalla folk för nassar och socialfall för att du får motargument. Du är för gammal för att hålla dig på den nivån tycker jag. Du har ju visat tidigare att du kan hålla det på en rimlig nivå, men just nu är nivån låg ifrån ett par användare. Snälla, förstör inte tråden.

Blir du glad när IS slår ut SAA?

Ont: Är det på riktigt den här gången? Den här dealen som Ryssland och Usa nu har gjort upp. får vi ett slut på krigandet snart?
Senast redigerad av tauceti 2017-11-12 kl. 05:22.
Citera
2017-11-12, 06:19
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tauceti
Det enda patetiska just nu är du som ska kalla folk för nassar och socialfall för att du får motargument. Du är för gammal för att hålla dig på den nivån tycker jag. Du har ju visat tidigare att du kan hålla det på en rimlig nivå, men just nu är nivån låg ifrån ett par användare. Snälla, förstör inte tråden.

Blir du glad när IS slår ut SAA?

Ont: Är det på riktigt den här gången? Den här dealen som Ryssland och Usa nu har gjort upp. får vi ett slut på krigandet snart?
Swan65 är jude, det som är bra för mänskligheten är katastrof för dem. Det ser man inte minst nu, när Daesh har fallit, och Sionisterna går i Panik Mode, även Swan65, och hur de Zionist Foreign Ministry order all Ambassadors to support Saudi against Hezbollah.
Så de som sionisterna har använt mest när bashat Islam i väst, Saudi och deras Wahhabism, är samma som man nu är redo att gå i krig med.

De där asen har ingen moral, ingen heder, ingen skam.
Ingenting mer än en fuckin* kippa🤢 på huvudet och deras mask har verkligen fallit nu.

Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Beror väl kanske på att i många ögon så blev Aleppo ockuperat av den mordiska Assadregimen? Det är väl inte så svårt att`förstå?

Ockuperat?
Aleppo var ockuperat, av jihadister, SAA befriade staden, inte ockuperade den igen? Tänker du på Raqqa, men inte heller där är den SAA inblandat.

Hur det var för Aleppo är bra sammanfattat här:
Citat:
2011: Rebels find no support in Aleppo
2012: Rebels invade Aleppo
2016: Rebels stop people from leaving
#BlameAssad
2016: 11 nätter efter befrielsen
Newly Liberated Aleppo Celebrates First Christmas After Years of War
Hemskt slut, eller vaddå?

Just det som hände 13 december, SAA befriade Aleppo, var ett wakeup call för väldigt många, fast inte på något "mordiska Assadregimen" sätt det var ovanligt.
Början av tråden (FB) Massmedias bevakning av Kriget i Syrien finns ännu mer om du inte får nog. Intressant hur alla uppgifter om 82 personer som helt random ska ha mördats av SAA var påhittat av Rupert Colville, en svettig med anställning på FN och därmed kunde kunde reportrarna sätta "says FN" om sina lögner.

Under 2017 har 600K kunnat återvända till Syrien, tack vare SAA, Hezbollah, Iran, Ryssland, de flesta till just Aleppo. Varför återkommer de? Borde inte risken för slumpmässiga "Barrel Bombs" eller att Assad får den geniala idéen att gasa ihjäl lite folk vara för stor?
https://www.telesurtv.net/english/news/600000-Syrians-Returned-Home-in-2017-Mostly-to-Aleppo-UN-20170812-0002.html

Samt har du överhuvudtaget lyssnat på vad folk från Aleppo har att beskriva under ockupationen? Där Aid från beslagstogs av nusra, matpriserna steg som vanligt med upp till det femdubbla och folk som försökte lämna blev beskjutna av "rebellerna".
Läkarvård var för Jihadister endast, resten av folket var mänskliga sköldar och som plundrades på princis allt, tom organ då organhandeln var enormt stor i dessa områden via Israel.
2014 hade 18,000 Syrian Children Victim to Organ Harvesting ..vad ska man säga.. kunde de hålla sig borta från barn hade jag vart nöjd, men de kan de inte.

Jag får erkänna att jag har svårt att förstå vad är de för människosyn du har bernad_law?👀
det är ett sionistbeteende du försvarar, mot "mordiska assad-regimen" - lögner i sionistisk media. Har du svalt det helt okristiskt?
Senast redigerad av Arbetarbroder 2017-11-12 kl. 06:28.
Citera
2017-11-12, 06:31
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tfalken
Jag förstår inte varför jag ska försvara IS genom att påstå att Foley och Sotloff fake mördades?
Jag undrade över din lista, där Foley och Sotloff var med.
Citera
2017-11-12, 06:45
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VBIED
En ny artikel om hur regimen är ansvarig för många attacker med kemiska vapen där de citerar svenske Åke Sellström. Det är ett faktum vid det har laget att Assad är ansvarig alla för kemiska attackar i Ghouta, Khan Shaykhun och Khan al-Assal.
https://www.bellingcat.com/news/mena/2017/11/11/latest-opcw-reports-provide-connections-syrian-government-august-21st-2013-damascus-sarin-attacks/
Jag skulle gärna vilja se hur alla assadister här på Flashback ställer sig till denna artikel utan att nämna Israel, USA, "väst" och hur "bellingcat är betalda av Qatar för att framföra propaganda".
https://en.wikipedia.org/wiki/Bellingcat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in