2017-11-10, 20:06
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tfalken
Det är oklart om Serena Shim mördades eller om det var trafikolycka, men det ser ut som trafikolycka, och det består så tills motsatsen har bevisats. Varför är Foley och Sotloff fake?
Nej det är solklart, dels för informationen hon hade, hur Turkish Intel beteet sig och var hon hittades.
Men visst jag ju inte föra det i bevis.

Bevisa för mig att Foley och Sotloff inte råkade för en olycka, Propaganda eller nått annat, de blir intressant trådunderhållning.

Sen om du lyssnar till alla, lyssna då detta så får du ser hur extremt sinnesjuk vidrig den kontrollerade median i Väst är. Behead a Child? Still ”Moderate Rebel”
URGENT! MSM Syria Lies Need to be exposed before its tolate
https://youtu.be/mzEsDAoUvOI

Fast de är nått de inte gärna pratar om
Här kan du kolla sen,
BBC: Syria conflict: Boy beheaded by rebels 'was fighter'
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-36843990
Citera
2017-11-10, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Nej det är solklart, dels för informationen hon hade, hur Turkish Intel beteet sig och var hon hittades.
Men visst jag ju inte föra det i bevis.

Bevisa för mig att Foley och Sotloff inte råkade för en olycka, Propaganda eller nått annat, de blir intressant trådunderhållning.

Sen om du lyssnar till alla, lyssna då detta så får du ser hur extremt sinnesjuk vidrig den kontrollerade median i Väst är. Behead a Child? Still ”Moderate Rebel”
URGENT! MSM Syria Lies Need to be exposed before its tolate
https://youtu.be/mzEsDAoUvOI

Fast de är nått de inte gärna pratar om
Här kan du kolla sen,
BBC: Syria conflict: Boy beheaded by rebels 'was fighter'
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-36843990
Jag förstår inte varför jag ska försvara IS genom att påstå att Foley och Sotloff fake mördades?
Citera
2017-11-10, 21:50
Medlem
Swan65s avatar
Iran flyttar tydligen fram sina äckliga positioner i Syrien genom att anlägga permanent militärförläggning. Hoppas Israel bombar tillbaka dem till stenåldern.

http://www.bbc.com/news/world-middle-east-41945189
Citera
2017-11-10, 21:54
Medlem
Ur artikeln:

"In recent months, additional buildings have been added to the site. However, it is impossible to independently verify the purpose of the site and the presence of the Iranian military."

Så det är spekulationer om att det kan vara en bas för Iran, inga bevis läggs fram.
Citera
2017-11-10, 22:03
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Ur artikeln:

"In recent months, additional buildings have been added to the site. However, it is impossible to independently verify the purpose of the site and the presence of the Iranian military."

Så det är spekulationer om att det kan vara en bas för Iran, inga bevis läggs fram.

Tror du Iran är på Assads sida pro bono? Putin skall ha sin åretrunt-hamn och givetvis ska Iran ha sitt godis. Helt logiskt
Citera
2017-11-10, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Tror du Iran är på Assads sida pro bono? Putin skall ha sin åretrunt-hamn och givetvis ska Iran ha sitt godis. Helt logiskt

Nej, givetvis kommer Iran vilja ha något utav all hjälp. Jag citerade enbart ett stycke ur artikeln som var relevant.
Citera
2017-11-10, 22:17
Bannlyst
Citat:

Ni judar är så jävla aptröga. Tror du inte Assad vill ha Irans hjälp att hämnas på er? Gott om syrier vill hämnas men ni psykopater med insektsögon förstår inte sånt.
Ert toalettbeteende från toalettguden yahweh gör att alla till slut förstår att väpnat motstånd och konflikt är det enda som fungerar.
Snart ryker golan
Ska ni kriga denna gången och få kulor i ryggen som ni fick 2006 när ni sprang vid konfrontation eller bara lämna över det?
Citera
2017-11-10, 22:55
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Nej, givetvis kommer Iran vilja ha något utav all hjälp. Jag citerade enbart ett stycke ur artikeln som var relevant.

Förvisso, du är de facto hyfsat objektiv även om jag har problem med Twitter-källor. Men du är ändå en trevlig neutral zon i denna jävligt polariserade tråd. Keep up the good work
Citera
2017-11-11, 00:12
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Är detta vad Assadregimens "demokratiska" och "rättvisa" styre har att erbjuda? Det är detta som väntar folk som blir styrda av en regim som är så hatad, korrupt och tyrannisk.

http://syria.liveuamap.com/en/2017/9-november-footage-claims-to-show-syrian-government-forces

Det är ingen tvekan om, oavsett om man för eller mot USA, att den som står med Assad står mot det syriska folket. Det är inget annat än hat mot det syriska folket att förneka dessa massiva och grova övergrepp som regimen har begått.
Citera
2017-11-11, 00:17
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Förvisso, du är de facto hyfsat objektiv även om jag har problem med Twitter-källor. Men du är ändå en trevlig neutral zon i denna jävligt polariserade tråd. Keep up the good work
Jag håller med dig. Exxus ska ha eloge för att ha ett objektivt och kritiskt förhållningssätt till konflikten och informationsflödet ang konflikten. Den enda personen man på allvar kan diskutera med.

Citera
2017-11-11, 00:32
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
Jag håller med dig. Exxus ska ha eloge för att ha ett objektivt och kritiskt förhållningssätt till konflikten och informationsflödet ang konflikten. Den enda personen man på allvar kan diskutera med.

Säger trådens mest oseriösa skribent som tidigare hyllat ISIS.
Citera
2017-11-11, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
Är detta vad Assadregimens "demokratiska" och "rättvisa" styre har att erbjuda? Det är detta som väntar folk som blir styrda av en regim som är så hatad, korrupt och tyrannisk.

http://syria.liveuamap.com/en/2017/9-november-footage-claims-to-show-syrian-government-forces

Det är ingen tvekan om, oavsett om man för eller mot USA, att den som står med Assad står mot det syriska folket. Det är inget annat än hat mot det syriska folket att förneka dessa massiva och grova övergrepp som regimen har begått.

Herregud vad blåst du är... Ingen källkritik här inte. Inte konstigt att du sväljer alla lögner från USA.
Så vad är det klippet visar? En kille med camouflagebyxor och en till kille som örfilar en äldre gubbe. Det måste va syrisk militär!!! Vi drar på alla växlar!
Såg du att det stod 'alleged' i början på rubriken? Vet du vad det betyder? En normal människa hade inte direkt antagit att rubriken stämmer. Och säg att det var en syrisk militär som gör så. Det betyder att varenda militär gör så??

Epic fail från din sida igen, men man förväntar sig inget annat från dig.

Edit: I kommentarerna har någon skrivit att gubben som blir örfilad tillhör daesh, så jag förstår att du blir upprörd då. Dessutom står det att området som klippet kommer ifrån har varit i SDF kontroll sen några månader tillbaka. Snacka om backfire på dig själv din korkade idiot. Suck..
Senast redigerad av clutchshooter 2017-11-11 kl. 00:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in