2017-11-10, 05:09
Avslutad
Kan detta förklara Trumps kryptiska calm before the storm-uttalande månne? Ska bli intressant att följa.
Citera
2017-11-10, 06:44
Medlem
Eoppoyzs avatar
Jag är väldigt tveksam till detta, men om det är på riktigt så vore det århundradets sensation i USA.
Citera
2017-11-10, 07:32
Medlem
Imalosers avatar
Jag hoppas det stämmer men alla stavfel får mig att tvivla. "Make american great again", "by who?" och "good speed".
Citera
2017-11-10, 07:51
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:
Has POTUS *ever* made a statement that did not become proven as true/fact?
Typ hela tiden, det är ju lite av hans grej för fan!
Citera
2017-11-10, 07:52
Medlem
Stxas avatar
Verkar stämma. På r/conspiracy finns länkar till flertalet intressanta domstolsdokument där bl.a Podesta, Abedin och Awan framkommer.

Vet ej dock ifall detta kommer leda till vad som hänvisas tidigare i tråden men det återstår väl att se.
Citera
2017-11-10, 08:28
Medlem
SnakePlissskens avatar
Så en superhemlig aktion för att fängsla halva ”eliten” läggs ut i förväg med datum och namn på dem som ska arresteras??
Och folk tror på detta?

Det enda positiva jag kan komma på att säga är att det är ett kort och definitivt tidsspann - inte en kotte kommer bry sig om detta efter lördag.
Citera
2017-11-10, 08:31
Medlem
Tack för informationen Fizzlor. Nu är det bara att gräva och hoppas att det inte är desinformation.

En fråga, lite offtopic. Är du kristen ?
Citera
2017-11-10, 08:49
Bannlyst
Intressant och man hoppas ju att det händer något, men tror det här är något liknande som anonymous körde i valrörelsen. De hypade upp att de skulle släppa en jättebomb i månader angående Hillary, de verkligen körde stenhårt på att hela världen skulle stanna upp i totalschock. När datumet sedan kom retweetade de bara Wikileaks info som redan varit känt länge. Problemet med eliten är just att de är eliten, man kommer inte åt de jävlarna. Skall hålla tummarna och följa det här med stort intresse men får nog säga att jag tror det blir ett rejält antiklimax som alltid när det utlovas bomber där Hillary och company varit inblandade.
Citera
2017-11-10, 09:28
Medlem
ShadowSt0rms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så en superhemlig aktion för att fängsla halva ”eliten” läggs ut i förväg med datum och namn på dem som ska arresteras??
Och folk tror på detta?

Det enda positiva jag kan komma på att säga är att det är ett kort och definitivt tidsspann - inte en kotte kommer bry sig om detta efter lördag.

Vi är redan uppe i tråd 196, så säg inte att ingen kommer att bry sig. Du anar inte hur stort detta är, detta är nutida historiens viktigaste moment. Häng med vettja
Citera
2017-11-10, 09:53
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Jag är väldigt tveksam till detta, men om det är på riktigt så vore det århundradets sensation i USA.
I VÄRLDEN, mate.

Soros och de andra djävularna ryka? Too good to be true. Ger det också lite tid innan jag hoppar på tåget.

Liten notis: När jag var liten kallades Soros för "antropolog" - den kände antropologen - dvs människoälskare, i MSM och mammas Damtidningar. Så på den tiden trodde man att han var enbart god, mannen som tog pengar från sin egen förmögenhet och skänkte till utsatta, världens fattigaste, FN osv.
Det enda han egentligen gjorde var bygga sitt eget varumärke, sitta med på Unicef-möten och bygga upp ett imperium.

Ingen kallar honom längre för människoälskare, tvärtom, ridån och hela kulissen har fallit, och där bakom syns en fruktansvärt ond liten man. Med alldeles för mycket makt.

Tack gode gud för internet, som möjliggjort det vanliga folkets revolution.
Citera
2017-11-10, 10:08
Medlem
Guru-Gurus avatar
Visst hade det varit spännande om det låg någon substans i det hela. Jag misstänker dock att även om det finns det så är världen inte mogen och redo för att ta till sig annat än små fragment av all infot. Fast visst är det lite kul och även lite märkligt att Gartner under sitt senaste event i Barcelona som avslutades igår ägnade en hel del tid åt fake news och att vi i framtiden kommer att ta till oss mer och av dessa på bekostnad av "sanningen".
Citera
2017-11-10, 11:12
Medlem
Ni hoppas på för mycket. Soros & Co. kommer att fortsätta sin ödeläggelse av Europa utan motstycke. Resurserna är helt enkelt för stora för att kunna stängas ner av någon anonym insider på 4chan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in