2017-11-09, 23:22
Medlem
Om nu detta stämmer så är det, det bästa jag har läst på länge. Soros, Hillary och Obama måste ryka. De har bidragit till bland annat Sveriges förfall. Dessa människor är fan ondskan själva.
Citera
2017-11-09, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dykaren-
Om nu detta stämmer så är det, det bästa jag har läst på länge. Soros, Hillary och Obama måste ryka. De har bidragit till bland annat Sveriges förfall. Dessa människor är fan ondskan själva.
Håller verkligen med! Undrar hur vår MSM kommer att hantera det, för att inte tala om vissa politiker...? Men framförallt Wolodarski skulle vara så underbart att se hur han agerade...Åh, hoppas verkligen att det händer nu och att ringarna sprider sig över hela jorden!
Såg ingen text om påvarna ( svart och vit, finns väl en grå också tror jag), men kanske missade det? De borde vara allra svårast att komma åt antar jag?
Citera
2017-11-10, 00:10
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Om det som skrivs stämmer så bör huvudena börja rulla inom kort. Rensningen i KSA, Soros massiva överföring till sin NPO, Podesta kliver abrupt av från lobbyist-firman, +80 "sealed indictments" osv under senaste tiden hintar om något stort.

Om det stämmer så ... WOW! Det låter nästan för bra för att vara sant, men håller tummarna.

Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Plötsligt minns jag den totala glädjen jag kände den morgonen för ett år sedan när jag vaknade upp till insikten om att Trump vann valet 😊

Jag hoppas fortfarande att han kommer leverera när det gäller #draintheswamp

Och det här tyder på att förhoppningarna kanske infrias till slut.
Men efter alla år av lögner och opålitlighet litar man inte längre på ett skit, så hoppet är det som får föra glöden vidare.

Riv hela jävla skiten
Media
Hollywood
Det politiska etablissemanget
Osv....

Folk bör dock vara medvetna om att juden kommer att slå hårt tillbaks om så sker för att upprätthålla makten.
Minusränta? Pfff
25% ränta ska ni betala era svin. Allihop! Minst!

Faller en faller alla...

Vart är chipsen? 😁

Om etablissemanget faller så gör man säkert upp med bankmaffian också. Ändrar banksystem, fullständiga skuldavskrivningar, restart på hela västvärldens ekonomiska politik. Jag är mer rädd att de börjar dra iväg kärnvapen till höger och vänster.

Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Jag blev lite skeptisk till Trump när han bombade flygbasen efter den totalt fejkade "incidenten" med Assads giftgasattack mot sitt egna folk:

https://imgur.com/f9aZ2O7

Men, sen visade det sig att han är en total mästare på 4D-schack:

https://en.wikipedia.org/wiki/2017_Shayrat_missile_strike

Knappt hälften av missilerna träffade sitt mål. Vart tog de andra vägen? Fick CIA-styrda IS besök av några, tro?
Syrien och Ryssland förvarnade, minimala casualties.
Media kan inte längre skylla på att Trump hjälper Putin och Assad.

Hoppas verkligen att han plockar ner dem alla. Snacka om att lämna avtryck i historieböckerna!

Om Trump gör det hans sagt så lär han bli den mest hyllade presidenten genom historien.

Citat:
Ursprungligen postat av dykaren-

De är onda, men köpta. De riktiga monstren - satan själva - är globalistoligarkerna.

Citat:
Ursprungligen postat av Verkligen.hm.
Håller verkligen med! Undrar hur vår MSM kommer att hantera det, för att inte tala om vissa politiker...? Men framförallt Wolodarski skulle vara så underbart att se hur han agerade...Åh, hoppas verkligen att det händer nu och att ringarna sprider sig över hela jorden!
Såg ingen text om påvarna ( svart och vit, finns väl en grå också tror jag), men kanske missade det? De borde vara allra svårast att komma åt antar jag?

Om Trump är the Real Deal och han omger sig med militären för att skyddas från 3-bokstävers-organisationer så lär inga västländer kunna stoppa den revolution/våldsamma reaktion som kommer komma i alla länder när han väl städat i USA.
Citera
2017-11-10, 00:21
Medlem
Verkar orimligt. Man kan inte eliminera korruption utan att slå till mot både högern och vänstern.

Alla som nämns som mål är ju vänster, men det finns ju absolut noll anledning att misstänka att vänstern skulle vara mer korrupt än högern eller att ens vänstermänniskor skulle stå för all korruption.

Således är allt bara önsketänkande från högeranhängare.
Citera
2017-11-10, 01:14
Medlem
John.Walkers avatar
Så man griper flera mäktiga kungligheter bland annat bin talal som är en av världens rikaste och mäktigaste för att komma åt en nolla som podesta eller Clinton?

Den som tror på detta är otroligt korkad och vet inte vad som pågår bakom kulisserna.
Citera
2017-11-10, 01:47
Medlem
Inte för att jag tror på något ni skrivit här eller något ni hittar på.
Hade det inte varit för att Trump nämnt nåt om en "storm" hade jag helt sagt att ni är bara folie(fan ni är ju inte ens det de flesta av er,provat plastfolie ?) hattar.

I och med att POTUS de facto velat "hinta" om en "storm" för ca 4 veckor sedan eller vad det var.
Med innebörden att "detta blir en skit-storm vars like ni aldrig sett förut" får mig att tro att det kanske ligger något i detta.

frågan är då

1 Visste POTUS att detta var på väg då han fått info via Q-class anon. eller
2 Är Q-class anon beordrad av POTUS och "samarbetspartners" att läcka denna info just nu ?

Edit
"33 sealed indictments" stör mig av någon anledning. Kan inte svara på varför.
Det är nåt som där drar till pizzagate,är det någon som minns vad det handlar om ?

Edit 2
Any news om Virginia Tech ?Eller har det inget med detta att göra ?

Edit 2.0
insåg just att jag var i konspirations delen.
Pass.
Senast redigerad av Throwaway1912 2017-11-10 kl. 02:03.
Citera
2017-11-10, 02:17
Avslutad
Otroligt intressant läsning. Lämnar foliehatten av men kommer följa detta med stort intresse.
Citera
2017-11-10, 02:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Otroligt intressant läsning. Lämnar foliehatten av men kommer följa detta med stort intresse.
Jag skulle precis skriva exakt samma sak. Oerhört intressant. Den här tråden åker i Prenumerera.

Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Så man griper flera mäktiga kungligheter bland annat bin talal som är en av världens rikaste och mäktigaste för att komma åt en nolla som podesta eller Clinton?
Arabiska "kungligheter" är givetvis inte jämförbara med västerländska kungligheter, oavsett hur rika de är och hur många Lamborghinis de har i sin sandlåda i MÖNA. De är trots allt bara araber, något som inverkar på västs sätt att betrakta dem i sådana här fall.

I den riktiga världen, den som räknas, är en sån som Hillary Clinton värd mer än hundra arabiska prinsar.

Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Den som tror på detta är otroligt korkad och vet inte vad som pågår bakom kulisserna.
Du menar att du är briefad om vad som pågår bakom kulisserna?
Senast redigerad av Haverism 2017-11-10 kl. 02:21.
Citera
2017-11-10, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Otroligt intressant läsning. .

Jag följer nog med ett ganska moderat intresse.
Men jag säger som jag brukar "Smoke 'em if you got 'em"

Tillägg
Har just börjar snubbla i 4plebs tråden och hittar :
"The spill over in the streets will be quickly shut down .Look for more false flags -"

Jo fast det förutsätter att "vi " har letat false flags hittils.
Bara för att saker inte kanske helt stämmer överens med det "officiella narrativet" om hur saker gått till,innebär det inte att det är en "false flag"
Att det inte ges ett enda exempel på false flag i plebs tråden och/eller hur/varför den ska skett talar mer för att "nån" inte "orkat" bygga foliehatten hela vägen för min del.

Edit
Nåt som borde vara mer intressant att spinna foliehatt på är varför Saudiarabien uppmanar medborgare att dra sig ur Libanon.

https://www.dn.se/nyheter/varlden/saudiarabien-uppmanar-sina-medborgare-att-lamna-libanon/

Samma fast "o-klickad"
http://archive.is/sYLz2

Och för att jag vet att blomvattnare "gillar" det, ett citat från artikeln.

Citat:
Kungadömet Saudiarabien uppmanar alla sina medborgare att inte resa till Libanon och de som redan befinner sig i landet ska genast lämna det, rapporterar nyhetskanalen Al-Jazeera.
Senast redigerad av Throwaway1912 2017-11-10 kl. 02:47. Anledning: stavfel
Citera
2017-11-10, 02:40
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theKGS
Verkar orimligt. Man kan inte eliminera korruption utan att slå till mot både högern och vänstern.

Alla som nämns som mål är ju vänster, men det finns ju absolut noll anledning att misstänka att vänstern skulle vara mer korrupt än högern eller att ens vänstermänniskor skulle stå för all korruption.

Således är allt bara önsketänkande från högeranhängare.
Det handlar inte om vänster eller höger. Dessa korrupta typer är globalister, hantlangare till New World Order. Kampen av idag står mellan internationalister och nationalister. Nationalismen är den naturliga motvikten till dessa internationella mafiosos.

Huruvida foliehatten ska på eller av återstår att se men det vore sannerligen härligt att se Soros ställd mot väggen.
Citera
2017-11-10, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Det handlar inte om vänster eller höger. Dessa korrupta typer är globalister, hantlangare till New World Order. Kampen av idag står mellan internationalister och nationalister. Nationalismen är den naturliga motvikten till dessa internationella mafiosos.

Huruvida foliehatten ska på eller av återstår att se men det vore sannerligen härligt att se Soros ställd mot väggen.

Så du menar alltså att nationalister inte är korrupta?
Citera
2017-11-10, 03:01
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theKGS
Så du menar alltså att nationalister inte är korrupta?
Nej inte per definition. Globalismen är dock till sin natur folkrättsvidrig. Särskilt på det sätt den implementeras. Nationalister är förstås människor med brister som alla andra, men nationalisters retorik är en frisk fläkt av hederlighet jämfört med globalistisk ljugmedia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in