2017-11-09, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Både anadrol och dbol binder mycket vätska till motsats från anavar, så om vätska står i fokus så ska du absolut välja anavar. Högst risk för fakes dock, så köp ett vettigt märke. Sen binder ju testo E en del vätska med så du kanske ska överväga att köra testo P istället? Håll kolhydraterna och/eller saltet lågt också så drar du ner vattnet lite.

okej tack ska komma ihåg de.
mvh alanya94

Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Sorry men nu har jag fan besvarat den här frågan arton gånger å du fortsätter ställa samma fråga fast i andra formuleringar. Menar du på allvar att du inte hajar eller är det jag som uttrycker mig konstigt? Får trollvibbar av din uppsnappningsförmåga.

SLÄPP DBOL OCH OXAR, KÖR ANAVAR OM DU SKA HA ORAL TILL DITT TESTO.

Klart slut.

-Alfred

ursäkta för de då. ja fattar
mvh alanya94
Citera
2017-11-09, 20:26
Medlem
Citat:
Utveckling av kommentar: Om du sätter högre doser testo för att få en högre testonivå att brygga ett injektionsuppehåll med så kommer ju östradiolen följa med? Kan väl inte va tydligare än så. Om du fortfarande inte förstår vad du ska göra började du kura för tidigt och behöver fylla på med kunskap. Omgående.

Mvh,

-Alfred

hahahahaha åter igen karl alfred välkommen tillbaka

älskar dina underhållande små texter
Citera
2017-11-09, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Det du vill ha finns att köpa på gymgrossisten!

Lycka till!

mvh

.....Att du ens slösa din tid på att ge ett sånt onödigt svar..

Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Nu var du allt taskig

kinegro >>

Testo är väl det snällaste man kan ta

Okej, har läst lite om anavar hur e det med den?
Citera
2017-11-09, 21:27
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinegro
Okej, har läst lite om anavar hur e det med den?

Du kan inte ha läst mycket om anavar om du ställer en sådan fråga.
Återigen får man påminna om att - visst detta är en tråd för nybörjarfrågor - men det här med att sitta som en fågelunge i boet å skrika efter mat.. Sök rätt på den faktan du behöver för att ta ditt beslut. Sluta be folk du inte känner ge dig anonyma tips om vilka preparat du ska använda och bestäm det själv.
Ta åtminstone svaren du får av erfarna användare på allvar.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-09, 21:56
Medlem
Citat:
Du kan inte ha läst mycket om anavar om du ställer en sådan fråga.
Återigen får man påminna om att - visst detta är en tråd för nybörjarfrågor - men det här med att sitta som en fågelunge i boet å skrika efter mat.. Sök rätt på den faktan du behöver för att ta ditt beslut. Sluta be folk du inte känner ge dig anonyma tips om vilka preparat du ska använda och bestäm det själv.
Ta åtminstone svaren du får av erfarna användare på allvar.

Mvh,

-Alfred

Jag sa ju att jag hade läst lite om Anavar och så antagligen så har jag inte läst så mycket om det.
Men tack för tråden du länka ska läsa den.

Chilla lite, du behöver inte få ett roid rage för att jag inte kan ett skit om preparat.
Jag har aldrig sagt att "jag har visst läst på" men ska göra det nu, tack för länken

Mvh
Citera
2017-11-09, 22:06
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Jag sa ju att jag hade läst lite om Anavar och så antagligen så har jag inte läst så mycket om det.
Men tack för tråden du länka ska läsa den.

Chilla lite, du behöver inte få ett roid rage för att jag inte kan ett skit om preparat.
Jag har aldrig sagt att "jag har visst läst på" men ska göra det nu, tack för länken

Mvh

Vem fick ett roidrage? Är du tappad på riktigt eller vad är grejen här? Vad menar du med "läst lite" då? Du har läst ordet "Anavar" i stort sett? Varför ens nämna en sådan sak. Läs istället för å sitta här å fåna dig.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-09, 22:19
Medlem
Citat:
Vem fick ett roidrage? Är du tappad på riktigt eller vad är grejen här? Vad menar du med "läst lite" då? Du har läst ordet "Anavar" i stort sett? Varför ens nämna en sådan sak. Läs istället för å sitta här å fåna dig.

Mvh,

-Alfred

Jag ville bara ha lite tips om ett lätt preparat, och så börjar du med "fågelunge och bo och skit"
Jag har bara läst att anavar inte ska ge så mycket bi effekter, men som sagt så ska jag läsa den tråden som du nämnde om anavar, och få en djupare info om det.

Du verkar ju vara tappad som inte förstår vad "läst lite är", och blir sur för att man inte kan ett skit om preparat.
Vadå fåna mig, jag skriver i en tråd som heter "Stora tråden för små / nybörjarfrågor"
För att jag vill ha info av folk som kan ge mig tips.

Men skitsamma, vi kan avsluts detta argumentet för det lär inte leda till något.

Ha det gött!
Citera
2017-11-09, 22:50
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Jag ville bara ha lite tips om ett lätt preparat, och så börjar du med "fågelunge och bo och skit"
Jag har bara läst att anavar inte ska ge så mycket bi effekter, men som sagt så ska jag läsa den tråden som du nämnde om anavar, och få en djupare info om det.

Du verkar ju vara tappad som inte förstår vad "läst lite är", och blir sur för att man inte kan ett skit om preparat.
Vadå fåna mig, jag skriver i en tråd som heter "Stora tråden för små / nybörjarfrågor"

Men skitsamma, vi kan avsluts detta argumentet för det lär inte leda till något.

Ha det gött!

Skärpning nu för fan. Om du ställer vettiga frågor här så vill alla hjälpa dig, det lovar jag. Alla steroider har funktioner, och ingen är "bäst". För- och nackdelar. Jag antar att folk förväntas nämna vad de är ute för resultat, vilka förutsättningar det råder för just dem och vad man har tänkt att lägga i ekonomi, hälsa och ambition.

När din fråga kommer, "anavar hur e det med den?", vad tror du att du kommer få för svar?

Nu är det så här, att om du verkligen vill testa steroider får du plugga på lite allmänbildning och fråga här när du har vettiga frågor. Dumma och enkla frågor är också helt OK, men inte "öhhh, dbol e de bra skit elle?". Du förstår säkert. Om du däremot inte är sugen på att förstå vad som händer i din kropp så borde du inte heller röra steroider, för din egen skull alltså. Det är inte hallonbåtar du trycker i dig. Gör du fel så kan bieffekterna bli fett tråkiga, och långdragna sådana också.
Citera
2017-11-09, 23:16
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

Ha det gött!

Absolut vi lägger ner DISKUSSIONEN som det heter. Argument är det du saknar i diskussionen. För övrigt kan du inte citera mig om du inte använder exakt ordföljd som jag. Du kan alltså inte sätta "-tecken (citationstecken) kring en text och tro att det betyder att du är ironisk.
För mig är "läst lite" när man har nått första inlärningskurvan och insett hur lite man vet om ämnet man studerar. Om det gör mig "tappad" eller ej skiter jag i, det är ett vettigt resonemang och något du uppenbarligen borde ta till dig för du verkar inte direkt sitta längst fram i klassrummet om man säger så.

Tips får du precis som Fenjal så mycket finare uttryckte det när du bjuder upp till dans själv och kommer med specifika frågor du inte hittar svar eller förstår sammanhang på själv.

Ha det gött själv pojkhalva!

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-09, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Skärpning nu för fan. Om du ställer vettiga frågor här så vill alla hjälpa dig, det lovar jag. Alla steroider har funktioner, och ingen är "bäst". För- och nackdelar. Jag antar att folk förväntas nämna vad de är ute för resultat, vilka förutsättningar det råder för just dem och vad man har tänkt att lägga i ekonomi, hälsa och ambition.

När din fråga kommer, "anavar hur e det med den?", vad tror du att du kommer få för svar?

Nu är det så här, att om du verkligen vill testa steroider får du plugga på lite allmänbildning och fråga här när du har vettiga frågor. Dumma och enkla frågor är också helt OK, men inte "öhhh, dbol e de bra skit elle?". Du förstår säkert. Om du däremot inte är sugen på att förstå vad som händer i din kropp så borde du inte heller röra steroider, för din egen skull alltså. Det är inte hallonbåtar du trycker i dig. Gör du fel så kan bieffekterna bli fett tråkiga, och långdragna sådana också.

Citat:
Absolut vi lägger ner DISKUSSIONEN som det heter. Argument är det du saknar i diskussionen. För övrigt kan du inte citera mig om du inte använder exakt ordföljd som jag. Du kan alltså inte sätta "-tecken (citationstecken) kring en text och tro att det betyder att du är ironisk.
För mig är "läst lite" när man har nått första inlärningskurvan och insett hur lite man vet om ämnet man studerar. Om det gör mig "tappad" eller ej skiter jag i, det är ett vettigt resonemang och något du uppenbarligen borde ta till dig för du verkar inte direkt sitta längst fram i klassrummet om man säger så.

Tips får du precis som Fenjal så mycket finare uttryckte det när du bjuder upp till dans själv och kommer med specifika frågor du inte hittar svar eller förstår sammanhang på själv.

Ha det gött själv pojkhalva!

Mvh,

-Alfred

Jag förstår inte varför ni blir så sura för jag formulera en frågas på fel sätt, och sen klanka ner på mig.
Men skitsamma, im out
Citera
2017-11-10, 08:19
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Jag förstår inte varför ni blir så sura för jag formulera en frågas på fel sätt, och sen klanka ner på mig.
Men skitsamma, im out

Jag klankar inte ner, jag vill att du ska förstå allvaret. Men om du skiter i vilken tolkar jag det som att du inte är ett dugg intresserad av att göra något eget arbete.
Citera
2017-11-10, 09:07
Medlem
Citat:
Men skitsamma, im out

(FB) Steroid Profiler, färdig version.

där har du svaret på din första fråga.. dom blir irriterade pga de tusentals småbarn som vill leka med steroider och hormoner men kan inte förmå sig att faktiskt googla anavar profil utan dom vill hellre fråga 1000 användare där ungefär 2 stycken vet vad de snackar om och resten bara gissar och går på hörsäger

läs på om anavar och bygg en upfattning, har du några specifika följfrågor efter denna texten så finns det säkert flera som har lust att hjälpa dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in