Citat:
Ursprungligen postat av
kinegro
Jag ville bara ha lite tips om ett lätt preparat, och så börjar du med "fågelunge och bo och skit"
Jag har bara läst att anavar inte ska ge så mycket bi effekter, men som sagt så ska jag läsa den tråden som du nämnde om anavar, och få en djupare info om det.
Du verkar ju vara tappad som inte förstår vad "läst lite är", och blir sur för att man inte kan ett skit om preparat.
Vadå fåna mig, jag skriver i en tråd som heter "Stora tråden för små / nybörjarfrågor"
För att jag vill ha info av folk som kan ge mig tips.
Men skitsamma, vi kan avsluts detta argumentet för det lär inte leda till något.
Ha det gött!
Skärpning nu för fan. Om du ställer vettiga frågor här så vill alla hjälpa dig, det lovar jag. Alla steroider har
funktioner, och ingen är "bäst". För- och nackdelar. Jag antar att folk förväntas nämna vad de är ute för resultat, vilka förutsättningar det råder för just dem och vad man har tänkt att lägga i ekonomi, hälsa och ambition.
När din fråga kommer, "anavar hur e det med den?", vad tror du att du kommer få för svar?
Nu är det så här, att om du verkligen vill testa steroider får du plugga på lite allmänbildning och fråga här när du har vettiga frågor. Dumma och enkla frågor är också helt OK, men inte "öhhh, dbol e de bra skit elle?". Du förstår säkert. Om du däremot inte är sugen på att förstå vad som händer i din kropp så borde du inte heller röra steroider, för din egen skull alltså. Det är inte hallonbåtar du trycker i dig. Gör du fel så kan bieffekterna bli fett tråkiga, och långdragna sådana också.