2017-11-08, 23:02
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Det du vill ha finns att köpa på gymgrossisten!

Lycka till!

mvh

Nu var du allt taskig

kinegro >>

Testo är väl det snällaste man kan ta
Citera
2017-11-08, 23:07
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mista.mista
Jag är nyfiken på hur det ser ut med att under en kur åka tur o retur från England?

Ska vara i Sverige cirka två veckor och tänker att jag ej vill avbryta kuren som jag kör, så antingen får man posta sin olja + 2-3 kanyler eller så får man riskera det och slänga ner en vial och de nålar o kanyler som man ska använda.

Alltså inte mer än en vial och två sprutor med kanyl o nål.

Worst case scenario är att det konfiskeras o man åker på böter tänker jag?

Ja, så kan man ju försöka göra. Någon annan hade säkert kört det i necessären å en tredje hade säkert dragit ett paket i b-lådan. Allt handlar ju om hur mycket man vill riskera samt hur viktigt det är.
För mig hade det inte varit tal om annat än att sätta dubbel dos sista innan avfärd samt en dos till avfärdsdag och hålla mig lugn tills jag kommer hem 2v senare då jag hade kört en vanlig dos igen och rullat vidare på samma schema.
Utgår från att det är test e du kör.

Den enda gången jag tror att det kan finnas anledning är om man bygger seriöst inför tävling och ligger på en rejäl kur varpå två veckor utan prepp kan vara ödesdigert för resultatet come tävlingsdag.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-08, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Själv mådde jag skit på EQ, fungerade inte alls på mig. Det upplägget jag tror du skulle bli mest nöjd med är nog att börja med 500 mg testo e5d. Fronta inte då du dubblar dosen jämfört med förra gången. Om du är otålig kan du väl göra en "halvfront" med 750 mg de två första sticken.

Känn på det 4-6 veckor, går allt väl kan du beställa en oral blast i detta skedet. Onödigt att ta beslut nu som du är mer kapabel till att ta senare. Skit i EQ, ta det tredje kuren istället. Skynda långsamt. Det finns alldeles för många som skyndar framåt och kraschar, och jag kan säga att i 99,9% av fallen så får de inte bättre resultat för det.

Min absolut bästa form hade jag på testo-only, 500 mg e5d. Fettförbränning sköter du med kost, inte specifika prepp. Dagsformen (vätska) sköter du med kost och preppen kan styra är något, och då är inte oxar så bra val.

Med tanke på din form och dina stats idag borde du veta ett och annat om både kost och träning, så en starkare testokur och fortsatt fokus på det du är duktig på kommer vara tipptopp för dig.

Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ingen dum idé att lägga till en 4-veckorsbehandling med oxandrolone till testo-kuren som andra-kur. Max 40mg ed skulle jag tippa. Du behöver inte lägga till någon ytterligare medicin för att kontrollera förskjutningar i hormonsystemet med oxandrolone och någon större levertoxicitet är inte att oroa sig för under 40mg ed. Om du vill kan du halvera dosen och dubblera behandlingstiden. Eller bara dubblera tiden. Håll dock koll på blod- och levervärden samt östradiol om det visar sig att du fått dbol ist för oxandrolone.

Mvh,

-Alfred

detta är till er båda fenjal och karlalfred
om ja skulle köra testo e 250 mg elr 500 mg i 12 v och lägga till anadrol 25 mg ed i 4 v, d-bol 15 mg ed i 4 veckor elr anavar 40 mg ed i 4 veckor.
1. vilket är bäst att köra ?.
2. målet med kuren är att lägga på mig så lite vätska och fett som möjligt. vet att diet styr mycket.
3. skulle ja kunna dela dosen på anavar 20 mg i 8 veckor elr är de dålig ide ?.

mvh alanya94
Citera
2017-11-08, 23:23
Medlem
Citat:
Ja, så kan man ju försöka göra. Någon annan hade säkert kört det i necessären å en tredje hade säkert dragit ett paket i b-lådan. Allt handlar ju om hur mycket man vill riskera samt hur viktigt det är.
För mig hade det inte varit tal om annat än att sätta dubbel dos sista innan avfärd samt en dos till avfärdsdag och hålla mig lugn tills jag kommer hem 2v senare då jag hade kört en vanlig dos igen och rullat vidare på samma schema.
Utgår från att det är test e du kör.

Den enda gången jag tror att det kan finnas anledning är om man bygger seriöst inför tävling och ligger på en rejäl kur varpå två veckor utan prepp kan vara ödesdigert för resultatet come tävlingsdag.

Mvh,

-Alfred

Utmärkt svar.

Du har såklart rätt, varför riskera i onödan?

Ja, det är testo e förresten.
Citera
2017-11-08, 23:33
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
detta är till er båda fenjal och karlalfred
om ja skulle köra testo e 250 mg elr 500 mg i 12 v och lägga till anadrol 25 mg ed i 4 v, d-bol 15 mg ed i 4 veckor elr anavar 40 mg ed i 4 veckor.
1. vilket är bäst att köra ?.
2. målet med kuren är att lägga på mig så lite vätska och fett som möjligt. vet att diet styr mycket.
3. skulle ja kunna dela dosen på anavar 20 mg i 8 veckor elr är de dålig ide ?.

mvh alanya94

1. Anavar solklart alla dagar i veckan enligt önskemålen angivna i punkt 2.
3. Ja, det går bra att dela dosen och dubblera längden. Skrev ju det tidigare, läser du inte eller?

Mvh,

-Alfred

Citat:
Utmärkt svar.

Du har såklart rätt, varför riskera i onödan?

Ja, det är testo e förresten.

Glöm inte bort att hantera den ökade östradiolen dock, vissa gör den missen å då kan det bli stökigt i tuttarna.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-08, 23:44
Medlem
Citat:
1. Anavar solklart alla dagar i veckan enligt önskemålen angivna i punkt 2.
3. Ja, det går bra att dela dosen och dubblera längden. Skrev ju det tidigare, läser du inte eller?

Mvh,

-Alfred

Glöm inte bort att hantera den ökade östradiolen dock, vissa gör den missen å då kan det bli stökigt i tuttarna.

Mvh,

-Alfred

okej hahha läste inte så noga:/.
1. men om ja skulle ta 25 mg anadrol i 4 veckor, skulle de bli mer massa och vätska?.
de lutar mer mot anavar faktiskt.

mvh alanya94
Citera
2017-11-09, 09:57
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
1. men om ja skulle ta 25 mg anadrol i 4 veckor, skulle de bli mer massa och vätska?.

mvh alanya94

Både anadrol och dbol binder mycket vätska till motsats från anavar, så om vätska står i fokus så ska du absolut välja anavar. Högst risk för fakes dock, så köp ett vettigt märke. Sen binder ju testo E en del vätska med så du kanske ska överväga att köra testo P istället? Håll kolhydraterna och/eller saltet lågt också så drar du ner vattnet lite.
Citera
2017-11-09, 10:40
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

mvh alanya94

Sorry men nu har jag fan besvarat den här frågan arton gånger å du fortsätter ställa samma fråga fast i andra formuleringar. Menar du på allvar att du inte hajar eller är det jag som uttrycker mig konstigt? Får trollvibbar av din uppsnappningsförmåga.

SLÄPP DBOL OCH OXAR, KÖR ANAVAR OM DU SKA HA ORAL TILL DITT TESTO.

Klart slut.

-Alfred
Citera
2017-11-09, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
nej du får inte tag i någonting utan recept i spanien..

däremot så kan du betala en läkare för att skriva recept på det mesta i spanien, vi pratar bara om rätt summa
Hur mycket kan doktorn ta ?

Finns det någon svensk shop som har Andriol?
Citera
2017-11-09, 11:12
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruImporteraren
Hur mycket kan doktorn ta ?

Finns det någon svensk shop som har Andriol?

Alla svenska shoppar i princip har oxymetholone aka ANAdrol aka anapolon aka oxar, eller är det testo-capsen du snackar om? (Testo Undecanoate i kapsel) Isåfall nej. Vet att Mshop funderade på att ta hem testo-caps men blev inget med det.

Mvh,

-Alfred
Senast redigerad av -KarlAlfred 2017-11-09 kl. 11:14.
Citera
2017-11-09, 15:17
Medlem
Citat:

Mvh,

-Alfred

Nu blir jag lite osäker Karl.
Jag äter adex 0.25 eod sen start pga att jag även hade dbol 30 första dagarna.
Har fortsatt med adexen efter dbolen, men lite osäker på hur länge jag ska fortsätta med den.
Går lite efter hur jag mår och sen ska werlabs besökas om 3 veckor cirka.
Men vill du utveckla lite på din kommentar?
Citera
2017-11-09, 15:45
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Nu blir jag lite osäker Karl.
Jag äter adex 0.25 eod sen start pga att jag även hade dbol 30 första dagarna.
Har fortsatt med adexen efter dbolen, men lite osäker på hur länge jag ska fortsätta med den.
Går lite efter hur jag mår och sen ska werlabs besökas om 3 veckor cirka.
Men vill du utveckla lite på din kommentar?

Utveckling av kommentar: Om du sätter högre doser testo för att få en högre testonivå att brygga ett injektionsuppehåll med så kommer ju östradiolen följa med? Kan väl inte va tydligare än så. Om du fortfarande inte förstår vad du ska göra började du kura för tidigt och behöver fylla på med kunskap. Omgående.

Mvh,

-Alfred
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in