2018-04-03, 00:39
Medlem
Hur gör ni med nålar osv? vilka har ni? köpt från vart?

Gör ni så att ni drar ut t.ex test e med en insulin spruta, tar av nålen och sedan sätter dit en ny. (mindre) ?
Citera
2018-04-03, 08:45
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmilGGG

Gör ni så att ni drar ut t.ex test e med en insulin spruta, tar av nålen och sedan sätter dit en ny. (mindre) ?

En uppsugningsnål (grön funkar bra).
En sticknål (blå funkar bra i lår & skinka).

Köp på apoteket om du får. Annars webshop inom Sverige. Beställer du fån utlandet finns det risk att du torskar.
Citera
2018-04-03, 10:12
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:

En insulin spruta är för liten den kan du varken suga eller injicera olja med.
Det skulle ta 2 månader att sätta 1ml Galenika, haha.

Sug upp med en nål, och byt innan du sätter.
Blå funkar fint. Hela vägen in i skinkan.
Mvh
Senast redigerad av Stor-Frank 2018-04-03 kl. 10:15.
Citera
2018-04-03, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
En insulin spruta är för liten den kan du varken suga eller injicera olja med.
Det skulle ta 2 månader att sätta 1ml Galenika, haha.

Sug upp med en nål, och byt innan du sätter.
Blå funkar fint. Hela vägen in i skinkan.
Mvh

Jag kollar ju på mshop då, men det är alltså 1x Insulin verktyg per injection, sedan 2x blå nålar för att dra ut, byta och sedan injicera.

Behöver man ens köpa pumpar 5ml? har kollat på andra hemsidor också men där säljer de bara vanliga 2ml eller 5ml sprutor.
Citera
2018-04-03, 13:29
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

Hur menar du? Insulin-sprutor är ju de minsta nålarna - alltså de "trögaste" nålarna att aspirera med?
Känns ju smartare å använda en större nål för att aspirera och en lagom nål, typ orange eller blå beroende på hur trög oljan är, för injektion.

Köp inte från utlandet, finns bra shoppar i swe för verktyg.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-04-03, 14:01
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Jag kollar ju på mshop då, men det är alltså 1x Insulin verktyg per injection, sedan 2x blå nålar för att dra ut, byta och sedan injicera.

Behöver man ens köpa pumpar 5ml? har kollat på andra hemsidor också men där säljer de bara vanliga 2ml eller 5ml sprutor.
Insulinvertyg använder du inte till olja.
En pump och 2 nålar, 3ml eller 5ml spelar ingen roll så länge allt får plats i pumpen.
Mvh
Citera
2018-04-03, 15:46
Medlem
Khaams avatar
Citat:

Ett tips är att ta en titt igen kompis
Citera
2018-04-03, 20:29
Medlem
Hur lång tid efter stick Har man egentligen som högst testo-värde? Tänker om man redan nått sitt steady-state och vill kolla sitt testo, kommer det då diffa nämnvärt om man tar testet samma dag som man stuckit eller om man testar 5 dagar efter stick? Tänkte hur man skulle planera in sitt werlabs-test.

Utgå från att man kör 250mg Testo E e5d.

Mvh Roddarn
Citera
2018-04-04, 01:57
Medlem
Tänkte köra igång en 10 veckors deff-kur och undrade vad som var rekomenderat i kurväg? Har redan inhandlat Test-P, men funderar på att köra antingen clen, deca, winstrol eller dnp vid sidan av. Vad rekomenderar flashback, och är det någonting extra man bör tänka på?

Tack på förhand alla snälla & rara.
Citera
2018-04-04, 09:19
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roddarn2180
Hur lång tid efter stick Har man egentligen som högst testo-värde? Tänker om man redan nått sitt steady-state och vill kolla sitt testo, kommer det då diffa nämnvärt om man tar testet samma dag som man stuckit eller om man testar 5 dagar efter stick? Tänkte hur man skulle planera in sitt werlabs-test.

Utgå från att man kör 250mg Testo E e5d.

Mvh Roddarn

Ja, det diffar mycket på 5 dagar. Senaste rönen är ju att testo E har en halveringstid på endast 5,5 dagar, men även om det gamla hade stämt med 11 dagar så diffar det en hel del. Kolla en steroidkalkulator på nätet, men koncentrationen är som högst runt en dag efter injekt.
Citera
2018-04-04, 09:22
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenEvigaKampen
Tänkte köra igång en 10 veckors deff-kur och undrade vad som var rekomenderat i kurväg? Har redan inhandlat Test-P, men funderar på att köra antingen clen, deca, winstrol eller dnp vid sidan av. Vad rekomenderar flashback, och är det någonting extra man bör tänka på?

Tack på förhand alla snälla & rara.

Detta är bara min personliga åsikt, men clen gillar jag inte pga biverkningarna och dnp är rena giftet, men allt annat som primo, winstrol eller mast är finfint. EQ och Deca är också bra, men då hade jag nog kört längre kur.
Citera
2018-04-04, 13:11
Medlem
Hej igen! Efter att ha injicerat fake testo i 7-8v har jag nu beställt nytt testo men för att hinna med kuren så fick det bli testo p 100mg från pp, någon som testat denna?
Jag tänkte upplägget:

V1-8 testo p 100mg eod med 200mg dom 2 första
V8-14 nolva,clomid börjar 3dagar efter sista stick.

Nu till frågorna, har även dbollar hemma som jag hade tänkt använt till min testo e kur. Men eftersom teston va fake så sket det ju sig. Kam jag slänga in dom i denna kortare kur istället? Typ v1-6 20mg dboll ed
Eller spara till nästa kur?

Detta blir min 3:e kur och det är inte samma märke på dbollarna som fake testot va så hoppas dom är äkta iaf haha.

Har även armidex och hcg hemma. Hade ni kört hcg i en sån här kur?

Tacksam för snabba svar. Sätter första sticket imån och hoppas att få uppleva riktigt bra testo för första gången i mitt liv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in