2017-11-09, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Samtliga sponsorer har ju dragit sig ur. Hans stödgrupp har lagt ner verksamheten och donerat kvarvarande 5000 kr till Kims minnesfond. Christian Meyer har sagt att "den människan kommer jag aldrig mer dricka kaffe med i min trädgård. Vem har jag känt egentligen". Nej, den där kufen har ingen kvar. Förutom älskarinnan. Frugan har gått under jorden.
Vet vi vad älskarinnan tycker nu? Det enda jag vet var en intervju med hen innan kroppsdelarna hittades.
Och frun, ibland sägs det att de är skilda, men också att han ringde henne strax före "förlisningen". Får han något besök nu längre?
Han nog bli den ensammaste människan på jorden.... Fast kanske inte.... Nu får han kanske brev från "förstående" kvinnor. De är inte heller riktigt funktionella och behöver i sin tur hjälp.
Citera
2017-11-09, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Ja, stackars frugan, faktiskt. Först fattade hon ingenting, och nu fattar hon ännu mindre.
Ja, stackars människa. Hoppas hon är ok. Det far nog många tankar genom hennes huvud. Tänk att upptäcka vem man varit gift med när sånt här händer.
Citera
2017-11-09, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lampkrona
Vet vi vad älskarinnan tycker nu? Det enda jag vet var en intervju med hen innan kroppsdelarna hittades.
Och frun, ibland sägs det att de är skilda, men också att han ringde henne strax före "förlisningen". Får han något besök nu längre?
Han nog bli den ensammaste människan på jorden.... Fast kanske inte.... Nu får han kanske brev från "förstående" kvinnor. De är inte heller riktigt funktionella och behöver i sin tur hjälp.
Nej, nu när du säger det så har det varit tyst även från henne. Men jag tänker att om hon fortsätter hänga med Madsen så lär hon bli en paria i Köpenhamn. Jag misstänker att även hon kommer backa långt från Madsen. Som du säger - han lär bli jävligt ensam.
Citera
2017-11-09, 22:34
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lampkrona

Älskarinnan är väl helt förstörd över sin förlust och sitter och runkar i sin ensamhet någonstans...
Citera
2017-11-09, 22:35
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ja, stackars människa. Hoppas hon är ok. Det far nog många tankar genom hennes huvud. Tänk att upptäcka vem man varit gift med när sånt här händer.

Ja hon har det nog inte så lätt. Men hon gjorde i alla fall helt rätt, det enda rätta, och gick kvickt under jorden. Inte ett enda knyst någonstans. Och den danska pressen verkar också ha tillräckligt med moral för att lämna henne ifred.
Citera
2017-11-09, 22:40
Medlem
Citat:
Ja, stackars frugan, faktiskt. Först fattade hon ingenting, och nu fattar hon ännu mindre.

Hon kan knappast varit totalt omedveten om hans sexuella preferenser MEN det är knappast en indikation på att man därför när en fantasi av att realisera det värsta scenario av sadism- och lustmord som genomförts samt än mindre klara av ett styckmord.

Visserligen är Madsen känt för att på många sätt vara manisk och gränsöverskridande, men detta är .... någonting helt annat.
Citera
2017-11-09, 22:43
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Nej, nu när du säger det så har det varit tyst även från henne. Men jag tänker att om hon fortsätter hänga med Madsen så lär hon bli en paria i Köpenhamn. Jag misstänker att även hon kommer backa långt från Madsen. Som du säger - han lär bli jävligt ensam.

Hon ville ju t.o.m gifta sig med charmtrollet för ngn månad sen, oavsett vad han står anklagad för och gjort.
Citera
2017-11-09, 22:46
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Hon kan knappast varit totalt omedveten om hans sexuella preferenser MEN det är knappast en indikation på att man därför när en fantasi av att realisera det värsta scenario av sadism- och lustmord som genomförts samt än mindre klara av ett styckmord.

Visserligen är Madsen känt för att på många sätt vara manisk och gränsöverskridande, men detta är .... någonting helt annat.

Det kan mycket väl vara så att hon är asexuell, och medvetet har hållit sig borta ifrån och ovetandes om PM's aktiviteter på det planet. Så visst kan hon ha varit totalt omedveten om det.
Citera
2017-11-09, 22:48
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Det där är faktiskt en god tanke ... världen skulle ju faktiskt vinna på att kvinnor som faller för män som madsen, inte överlever
Psykopater är experter på att dupera människor och vem som helst kan bli lurad av en psykopat; det spelar ingen roll om du har en doktorsexamen eller är en simpel knegare. Det tar väldigt lång tid att komma till insikt att man blir manipulerad, och då har som regel psykopaten så många hållhakar på dig att det är jättesvårt att ta sig ur relationen (en av psykopatens egenskaper är att skaffa sig hållhakar på andra människor för att kunna tvinga dem att göra saker mot sin vilja).
Citera
2017-11-09, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Hon ville ju t.o.m gifta sig med charmtrollet för ngn månad sen, oavsett vad han står anklagad för och gjort.
Måste ju dock säga att hela reportaget med henne kändes extreeeemt opportunistiskt. Bilden där hon står och ser ledsen ut framför den inburade ubåten. Vet inte, de kanske har eller inte har haft en relation men hur som hur så försökte hon iaf göra sig ett namn på den här storyn och det säger tillräckligt om den människan för min del. Sen var det jäkligt osmakligt av den danska tidningen att ge henne utrymmet också, men de såg väl några snabba klick. Tror vad hon än säger ska tas med en enorm näve salt.
Citera
2017-11-09, 22:54
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Älskarinnan är väl helt förstörd över sin förlust och sitter och runkar i sin ensamhet någonstans...
Ja, den där Deidre lär vara lika mycket kvinna som denna ljuva uppenbarelse nedan,
Dame Edna: https://www.youtube.com/watch?v=YV6Q4Q9u1pU
Citera
2017-11-09, 23:14
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Måste ju dock säga att hela reportaget med henne kändes extreeeemt opportunistiskt. Bilden där hon står och ser ledsen ut framför den inburade ubåten. Vet inte, de kanske har eller inte har haft en relation men hur som hur så försökte hon iaf göra sig ett namn på den här storyn och det säger tillräckligt om den människan för min del. Sen var det jäkligt osmakligt av den danska tidningen att ge henne utrymmet också, men de såg väl några snabba klick. Tror vad hon än säger ska tas med en enorm näve salt.

Jag håller med dig hon tar på gallret som omsluter plåtburken , och ska verka ledsen för att hon inte får ngr flera dyk med sin kära Madsen och ''underhållning'' i plåtburken. Hon kommenterar öht inte vad som hänt KW, total iskall precis som PM.

En billig ''kvinna'' som du skriver att man ska ta med en näve salt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in