2017-11-03, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuvtramp
Visst är det så, lätt hänt att det är #once in never out' men subutex är minst lika lurigt om inte värre än heroin bara så du vet! Opiater/opioider är i en klass för sig gällande hur det ställer om hjärnan utan att man märker det.
Tramadol också så låt dig inte luras av "lättheten" på substansen, tom Loperamid kan få en på fall, receptfri diarré medicin liksom...(?).
jodå, jag läser alltid på massvis innan jag prövar nått nytt, tramadol har jag testat, dock pga värk även om jag överdoserade lite tack för omtanken! Det värmer även fast jag inte känner dej.
Citera
2017-11-07, 21:31
Medlem
Vilka sömn/insomnings-tabletter kan man flumma på?

Bortsett ifrån de uppenbara bensodiazepinerna samt z-analogerna?

Det behöver inte vara en renodlad sömntablett utan kan vara något preparat som läkarna ibland ordinerar not sömnproblem trotts att det igentligen är avsett för något annat, har till exempelvis hört att vissa fått lyrica för sina sömnproblem, men ser inget om det på fass, och Lyrica kan man ju flumma på.

Med flumma så menar jag på ett behagligt sett, inte typ överdos lergigan med verklighets trogna halucinationer ala delirium där man inte ens fattar vad som är vad.

Så vad finns det för gött mot sömnen och rastlösheten på apoteken?
Citera
2017-11-07, 21:34
Medlem
Menghas avatar
Heminevrin
Citera
2017-11-07, 22:00
Medlem
SYSTEMexes avatar
Läste en kommentar att Imovane ger starka hallisar

edit; sorry läste fel, kanske inte var det du var ute efter
Senast redigerad av SYSTEMexe 2017-11-07 kl. 22:02.
Citera
2017-11-07, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SYSTEMexe
Läste en kommentar att Imovane ger starka hallisar

edit; sorry läste fel, kanske inte var det du var ute efter

Absolut men Imovane är ju en z-analog som jag tidigare skrev.
Visst kan imovane ge halucinationer, det är dock inte det jag är ute efter, trotts att imovane kan vara soft att flumma på bortsrtt ifrån eventuella halucinationer.

Tack Mengha för tipset om Heminervin!
Ganska ovanligt att få det utskrivet endast pga sömnsvårigheter eller?
Vanligast om man har dokumerad alkoholptoblematik, som avgiftning/utsättning eller?

Trisst att tråden hamnade i denna rörar där den kanske inte hittas av kunniga eller andra nyfikna.

Anledningen till att jag skapade tråden är för att jag för tredje gången skall påbörja en sömnutrednig, och det hade vart kul att få testa något nytt med flummpotential.
Senast redigerad av JohnBlunt 2017-11-07 kl. 22:56.
Citera
2017-11-08, 21:01
Medlem
Lider av lite social fobi vad tycker ni är bäst att knarka då på fest.

Ja som sagt har svårt Att prata me dessa människor på denna festen pga lite gammalt groll. Vad tycker ni höjer den sociala kompetensen mest, Eva, tjack elr ladd. Vad ska jag köra på för att bli så social som möjligt?
Mvh
Citera
2017-11-08, 21:03
Medlem
coke
Citera
2017-11-08, 21:08
Medlem
Sluta festa. Det gjorde jag eftersom jag förlitade mig på diverse droger på fest. Varför bli beroende för att imponera på andra? Läs in dig själv framför datorn istället.
Citera
2017-11-08, 21:09
Medlem
Annars ta lite tjosan det får käften att gapa
Citera
2017-11-08, 21:12
Bannlyst
Cocina och e.
Citera
2017-11-08, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soloInvestor
Ja som sagt har svårt Att prata me dessa människor på denna festen pga lite gammalt groll. Vad tycker ni höjer den sociala kompetensen mest, Eva, tjack elr ladd. Vad ska jag köra på för att bli så social som möjligt?
Mvh

Kommer resterande personer också att knarka? Oftast är det ju ganska knepigt att "spela" nykter på ovan så om du o ena sidan skulle bli mer social så kanske du "förlorar" på att alla noterar att du är märkbart påverkad.
Citera
2017-11-08, 21:25
Medlem
BewilderedHulders avatar
Kokain eller MDMA. Vilken NORMAL människa orkar med en avtändning på tjack

Hursomhelst så kommer livet att bli lättare en kväll, men ditt livsproblem kommer att kvarstå. Sök hjälp istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in