2018-05-31, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
ja jo jag vet, men här vill det till fusk. fula fiskar ska ha ful mat (kom på den nu)

kaffe brukar vara gött för att piggna till i skallen, annars är det vatten som gäller. Jag är ingen missbrukare som ska göra tvångsvård, jag ska utföra ett ytterst jävligt jobb mot min vilja för en "nära" person som har hållhake på mig. Ja det är bara att bita ihop, men kan jag göra motviljan lindrigare så gör jag det. Såga av sig benet går ju inte för sig, då kan jag aldrig mer jobba

Ja då kan jag inte hjälpa dig, tror däremot att du kan fixa det om du tar det du vill efteråt. En rejäl fylla eller annat som belöning alltså.

Mina fem pence, du gör som du vill såklart !
Citera
2018-05-31, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Ja då kan jag inte hjälpa dig, tror däremot att du kan fixa det om du tar det du vill efteråt. En rejäl fylla eller annat som belöning alltså.

Mina fem pence, du gör som du vill såklart !

ja om inte tjack eller ladd underlättar så antar jag att ingenting gör?

Det kanske blir bäst så iaf. en god rök efterråt. Jag och Denom får väl bita ihop och fixa det på det gamla hederliga sättet istället, förvänta dig den värsta dagen i ditt liv med den värsta tänkbara personen du någonsin har träffat (inte jag då)

Citat:
Ursprungligen postat av Denom

när vill du börja?

Senast redigerad av Plaguetongue 2018-05-31 kl. 22:30.
Citera
2018-05-31, 22:43
Medlem
Denoms avatar
Citat:
ja om inte tjack eller ladd underlättar så antar jag att ingenting gör?

Det kanske blir bäst så iaf. en god rök efterråt. Jag och Denom får väl bita ihop och fixa det på det gamla hederliga sättet istället, förvänta dig den värsta dagen i ditt liv med den värsta tänkbara personen du någonsin har träffat (inte jag då)

när vill du börja?

CS tär på kroppen, droger funkar inte under sådana omständigheter vilket jag redan förklarat för dig.
Citera
2018-05-31, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
CS tär på kroppen, droger funkar inte under sådana omständigheter vilket jag redan förklarat för dig.

gåsen var tänkt att tas efteråt, hur funkar antidepressiva då?
Citera
2018-05-31, 23:40
Medlem
Zeptums avatar
Jag har hört att man kan micro dosera lsd om för en ökad konsentration. Kanske det är aktuellt?
Citera
2018-06-01, 00:52
Medlem
biffolos avatar
Modafinil kanske? Du blir mer alert, koncentrerad och en aning piggare. Det bästa är att du inte kommer känna ett rus eller se påverkad ut.
Citera
2018-06-01, 02:49
Medlem
Har du barn som medicineras med adhd-medicin (vilket alla gör) så ta ett gäng. Du kommer glömma bort att dom där 7 timmarna har passerat för det va till och med kul att jobba
Citera
2018-06-02, 09:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zeptum
Jag har hört att man kan micro dosera lsd om för en ökad konsentration. Kanske det är aktuellt?

jag vet inte om jag vill ta syra och sen köra motorsåg, du har nog rätt men det känns som en mindre bra ide

Citat:
Ursprungligen postat av Pillerpekka
Har du barn som medicineras med adhd-medicin (vilket alla gör) så ta ett gäng. Du kommer glömma bort att dom där 7 timmarna har passerat för det va till och med kul att jobba

Nej jag har inga barn men droger kan man ju få tag på ändå, ge mej ett namn på den bara så ska jag kolla upp det.
Citera
2018-06-02, 14:18
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
jag vet inte om jag vill ta syra och sen köra motorsåg, du har nog rätt men det känns som en mindre bra ide

Nej jag har inga barn men droger kan man ju få tag på ändå, ge mej ett namn på den bara så ska jag kolla upp det.

Lyssna inte på nötter som anser att tex LSD går bra ihop med tex arbete med motorsåg...
Är inte så insatt i just microdosering men annars säger man ju att set & setting är allt och ett arbete du redan hatar i trolig värme osv ger inga bra förutsättningar, är du inte van och kanske tar lite för mkt så står du där och slickar på kedjan för den liknar en mjukglass, har du tur så har du släppt gasen iaf...

Det nästan alla föräldrar får kastat på sina barn är väl sånt som Ritalin, Concerta osv, kolla ngn ADHD-tråd så finns det kanske mer sorter.

Själv avskyr jag värme och det hjälper inte att jag just arbetat med skog m.m förr och nu i en plåtburk med stora maskiner som höjer tempen ännu mer, det är vatten som gäller i mängder, har otroligt svårt att äta öht i värmen.

Men skulle jag göra ngt svartjobb bara några timmar så skulle jag göra det nykter och belöna mig med en iskall bärs och kanske lite röka efteråt istället.

Liten dos Lyrica kanske hjälper humöret? Har du inte tagit det förr är väl inte det heller så bra då man vid större doser riskerar att bli lite vinglig osv, som en lätt fylla och då är motorsåg ingen höjdare heller.

Förövrigt, suger inte dagens Djungelolja? Tyckte det var verkningslöst senast jag var uppe i Sorsele och runtomkring, enda som hjälpte lite var hederlig beckolja men då luktar man med...
Citera
2018-06-02, 14:31
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Drog för arbete" infogad./mod
Citera
2018-06-02, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Förövrigt, suger inte dagens Djungelolja? Tyckte det var verkningslöst senast jag var uppe i Sorsele och runtomkring, enda som hjälpte lite var hederlig beckolja men då luktar man med...

jag tycker den funkar bra mot mygg, men mina flaskor är antingen antika eller från försvarsmakten, eller menade du att jag ska dricka det?

fan kan jag inte bara såga det jag ska och när jag är klar med den "farliga delen" så tjackar jag på och bär stockar som fan? såga går ju relativt fort ändå, men det lär ju se efterblivet ut när jag sitter ute bland myrorna och sågspånet och snortar amfetamin

jag behöver en drog som förvandlar mig till superman, opiater, psykadeliska och CB går ju bort iaf, och jag är väl inte så inne på benzo men att ta stilnoct exempelvis känns ju som att det kommer ge omvänd effekt. cannabis går ju iaf inte, kommer ju kännas som ett 7 timmars pass är 25 timmar om jag ska röka på hela tiden

tror mer på centralstimulanta, Ladd är ju inge bra då jag får lov fylla på så ofta
Senast redigerad av Plaguetongue 2018-06-02 kl. 14:57.
Citera
2018-06-20, 12:34
Medlem
Citat:
jag tycker den funkar bra mot mygg, men mina flaskor är antingen antika eller från försvarsmakten, eller menade du att jag ska dricka det?

fan kan jag inte bara såga det jag ska och när jag är klar med den "farliga delen" så tjackar jag på och bär stockar som fan? såga går ju relativt fort ändå, men det lär ju se efterblivet ut när jag sitter ute bland myrorna och sågspånet och snortar amfetamin

jag behöver en drog som förvandlar mig till superman, opiater, psykadeliska och CB går ju bort iaf, och jag är väl inte så inne på benzo men att ta stilnoct exempelvis känns ju som att det kommer ge omvänd effekt. cannabis går ju iaf inte, kommer ju kännas som ett 7 timmars pass är 25 timmar om jag ska röka på hela tiden

tror mer på centralstimulanta, Ladd är ju inge bra då jag får lov fylla på så ofta
Kanske sent svar, men en ganska låg dos lyrica låter perfekt för dig. Ca 300-350mg om du är ovan. Passa dig för koffein bara, det kan boosta ruset som fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in