Citat:
Ursprungligen postat av
Plaguetongue
jag vet inte om jag vill ta syra och sen köra motorsåg, du har nog rätt men det känns som en mindre bra ide
Nej jag har inga barn men droger kan man ju få tag på ändå, ge mej ett namn på den bara så ska jag kolla upp det.
Lyssna inte på nötter som anser att tex LSD går bra ihop med tex arbete med motorsåg...
Är inte så insatt i just microdosering men annars säger man ju att set & setting är allt och ett arbete du redan hatar i trolig värme osv ger inga bra förutsättningar, är du inte van och kanske tar lite för mkt så står du där och slickar på kedjan för den liknar en mjukglass, har du tur så har du släppt gasen iaf...
Det nästan alla föräldrar får kastat på sina barn är väl sånt som Ritalin, Concerta osv, kolla ngn ADHD-tråd så finns det kanske mer sorter.
Själv avskyr jag värme och det hjälper inte att jag just arbetat med skog m.m förr och nu i en plåtburk med stora maskiner som höjer tempen ännu mer, det är vatten som gäller i mängder, har otroligt svårt att äta öht i värmen.
Men skulle jag göra ngt svartjobb bara några timmar så skulle jag göra det nykter och belöna mig med en iskall bärs och kanske lite röka efteråt istället.
Liten dos Lyrica kanske hjälper humöret? Har du inte tagit det förr är väl inte det heller så bra då man vid större doser riskerar att bli lite vinglig osv, som en lätt fylla och då är motorsåg ingen höjdare heller.
Förövrigt, suger inte dagens Djungelolja? Tyckte det var verkningslöst senast jag var uppe i Sorsele och runtomkring, enda som hjälpte lite var hederlig beckolja men då luktar man med...