Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-20, 19:06
  #649
Medlem
Skadans avatar
Finns det något rätt harmlöst som gör att man kan vara pigg trots att man dygnar? Inget som är kraftigt beroendeframkallande. Ska användas med långa mellanrum.
Citera
2022-11-20, 20:46
  #650
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Skadan
Finns det något rätt harmlöst som gör att man kan vara pigg trots att man dygnar? Inget som är kraftigt beroendeframkallande. Ska användas med långa mellanrum.
Modafinil, adrafinil och liknande.
https://www.lakemedelsvarlden.se/vak...er-somndebatt/
Citera
2022-11-21, 09:11
  #651
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skadan
Finns det något rätt harmlöst som gör att man kan vara pigg trots att man dygnar? Inget som är kraftigt beroendeframkallande. Ska användas med långa mellanrum.
Jag har använt Kratom för att dygna flertalet gånger och även fast det inte direkt är lika bra som amfetamin så fungerar det ganska bra. Kan vara värt att testa iallafall
Citera
2022-11-21, 18:09
  #652
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Bästa droger är ändå kratom.
Om man gillar opiater ja…
Citera
2022-11-23, 01:24
  #653
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
Om man gillar opiater ja…
Ja, vem gör inte det?

Men kratom är en rätt harmlös drog, men visst man ska vara försiktig men den också så klart.
Citera
2022-11-23, 09:14
  #654
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Ja, vem gör inte det?

Men kratom är en rätt harmlös drog, men visst man ska vara försiktig men den också så klart.
Jag Tex blir bara illamående 🤢 kräkningar osv
Till och med av kratom
Citera
2022-11-27, 02:27
  #655
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaunted
Jag Tex blir bara illamående 🤢 kräkningar osv
Till och med av kratom
Åfan, det var ju trist. Men bra på ett sätt, du behöver inte vara rädd att bli beroende av opiater.
Citera
2022-11-27, 05:56
  #656
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Åfan, det var ju trist. Men bra på ett sätt, du behöver inte vara rädd att bli beroende av opiater.
Jo men jag har ett rejält kokain beroende istället så
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback