2017-11-08, 21:32
Medlem
Pallestroms avatar
Oxy eller tram. Helst oxy!
Citera
2017-11-08, 21:38
Medlem
Hejhopens avatar
Misstänker att de andra ska dricka alkohol?

Lite tjo i snoken så går snacket lätt. Behöver inte vara jättemycket sen några omgångar shots!
Citera
2017-11-08, 21:40
Medlem
Tycker du ska hyra en stor lustgastub, administrera likt Piney i sons of anarchy, du blåser på detta även upp ballonger som du delar ut på festen. Du kommer vara KUNGEN.

Sen är det väl alltid trevligt med några snokar men vad har du för budget till partyt? Lustgasen kostar typ 8 lax att hyra.
Citera
2017-11-08, 21:43
Medlem
enkeltulipans avatar
Drick några öl bara.
Citera
2017-11-08, 23:21
Medlem
highstakess avatar
Testa SSRI och KBT mot social fobi.
Citera
2017-11-08, 23:37
Medlem
Som tidigare nämnt beror det på om de andra på festen skall knarka eller endast konsumera alkohol. Kommer det vara socialt accepterat att punda? Om inte så tycker jag du kör på ladd. Du kommer känna dig som en King och inte ha några problem med att föra vettiga konversationer, till och med med människor som egentligen är fruktansvärt ointressanta. Plus att det inte kommer vara några konstigheter för dig att verka relativt "normal" utan att någon misstänker att du knarkat.
Citera
2017-11-08, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Testa SSRI och KBT mot social fobi.

Hur dum är du ssri det är ju för fan det värsta rävgiftet som finns..... Har du testat ssri iså fall vad?

Hoppas fan inte du sitter och tipsar om saker du inte vet något om , sen så ger dom flesta ssri en helvetes massa biverkningar som kan vara hemska , har testat många och ingen fungerar mer än att dom ger dåliga biverkningar.
Citera
2017-11-08, 23:51
Medlem
Att knarka är inte ett bra sätt att umgås med folk som inte knarkar det syns ganska väl speciellt om du aldrig hållit på innan. Hur ska du göra när du vill umgås med personerna mer än i fest sammanhang då?

Ska du börja knarka dig igenom hela veckorna då eller?
Citera
2017-11-09, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yihaaa
Att knarka är inte ett bra sätt att umgås med folk som inte knarkar det syns ganska väl speciellt om du aldrig hållit på innan. Hur ska du göra när du vill umgås med personerna mer än i fest sammanhang då?

Ska du börja knarka dig igenom hela veckorna då eller?

Korkat sagt. Varför skulle han behöva vara likadan på veckodagarna som under festsammanhang? Även om man inte knarkar så blir man väl mer social och crazy på fyllan än vad man är när man är nykter på en tisdag förmiddag?
Citera
2017-11-09, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dj9797
Sluta festa. Det gjorde jag eftersom jag förlitade mig på diverse droger på fest. Varför bli beroende för att imponera på andra? Läs in dig själv framför datorn istället.

Nja asså knarka gör jag ändå inte för att imponera på andra. Ville bara ha lite hjälp så jag inte valde fel knark.
Citera
2017-11-09, 00:41
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yihaaa
Hur dum är du ssri det är ju för fan det värsta rävgiftet som finns..... Har du testat ssri iså fall vad?

Hoppas fan inte du sitter och tipsar om saker du inte vet något om , sen så ger dom flesta ssri en helvetes massa biverkningar som kan vara hemska , har testat många och ingen fungerar mer än att dom ger dåliga biverkningar.

Mediciner funkar olika på alla, vilka biverkningar har du fått av ssri?
Citera
2017-11-09, 01:05
Medlem
Tjack är väl bästa rekommendationen, men dra inte i dig för mycket, då kommer du förmodligen bara bli jobbig....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in