2017-11-03, 19:19
Medlem
Tuvtramps avatar
För att svara direkt på rubriken; heroin, morfin, oxycontine/oxynorm, opium eller någon annan opiat/opioid som buprenorfin eller metadon.

"Snear" gör man definitivt inte på iaf och bra mår man (så länge man har pengar & tillgång att hålla igång missbruket).
Senast redigerad av Tuvtramp 2017-11-03 kl. 19:25.
Citera
2017-11-03, 19:20
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3rmorberg
jo det är klart, väldigt harmlös är den ju, men är ute efter nått lite mer exotiskt och känns onödigt att pröva sig fram.

Ja gillar cannabis men tkr inte man mår bra av det, skrattat mer, maten blir godare och sover djupare men inte så mke mer än då imo.

Beror ju på om du röker sativa eller Indica, sativa blir du uppåt medans indica blir du sänkt av. Så det spelar stor roll om du röker sativa eller indica.

Sativa är nått man kan röka under dagen så man kan göra saker medans indica är perfekt att röka på kvällen när man bara vill ta det lungt
Citera
2017-11-03, 19:20
Medlem
Citat:
jo det är klart, väldigt harmlös är den ju, men är ute efter nått lite mer exotiskt och känns onödigt att pröva sig fram.
Något exotiskt? 2C-B kanske.
Citera
2017-11-03, 19:23
Medlem
BlindKungfumasters avatar
Citat:
Tja, har på senaste tiden, dels efter att läst på flashback och fått en lite sundare syn på droger, och att jag helt enkelt är jävligt uttråkad, har insett att man kan kombinera droger med en annars hälsosam livsstil och att om man använder dem rätt kanske tom ökad livskvalite för vissa!

Så jag vill kortsagt ha tips på nån drog som får mej att må BRA o ångestfri

Mdma har jag faktiskt blivit erbjuden flera ggr men tackat nej då jag åt SSRI förut, och har fått för mej att det inte är så bra att ta när man mår halvkasst.. LSD och svamp är nog inte heller nånting för mej i nuläget, det kan väl gå riktigt fel om man inte är riktigt "100"

Vet att man inte ska ta nått, inte ens alkohol eller cannabis om man inte är på topp, men om jag unnar mig nånting nån helg då o då är det väl inte värre än att supa skallen av sig tkr jag

Så ös på med tips har bara erfarenhet av mängder utav cannabis o alkohol iprincip, alkohol är så uttjatat och cannabis skulle jag inte säga jag mår bra utav 🤔, känns bara "annars" samt att man somnar lättare och skrattar som fan åt dåliga skämt.

Har vid enstaka tilfällen testat benso, lyrica, tradolan.. alla dem är väl nice på sitt sätt men helt lycklig tkr jag inte att man blir!

Har inte heller några planer på att missbruka utan lever annars ganska sunt, försöker träna, käka nyttigt mm
Tjena har under årets tuffa banor konsumerat en hel del utav glädjespridarna och har kommit till min slutsats att med en god arbetsmoral och motion samt socialt umgänge så mår jag faktiskt bra med att avrunda kvällen med min vackra Mary Jane , men du som alla har sina egna koppar av te som får dig att må bra, Har bara märkt att alla droger förutom en får mig att må bra långsiktigt skulle rekommendera att åka på semester och spendera lite tid på dig själv om inget annat funkar, ibland kan det få ut det bästa av dig.
Citera
2017-11-03, 19:27
Moderator
Morfar-52s avatar
"Drog man blir lycklig utav utan risk att snea" infogad./mod
Citera
2017-11-03, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Beror ju på om du röker sativa eller Indica, sativa blir du uppåt medans indica blir du sänkt av. Så det spelar stor roll om du röker sativa eller indica.

Sativa är nått man kan röka under dagen så man kan göra saker medans indica är perfekt att röka på kvällen när man bara vill ta det lungt
har ingen aning om det jag rökt varit indica eller sativa, men har både rökt grönt och brunt flera olika sorter, och ska jag vara ärlig känner jag ingen nämnvärd skillnad, utom att det krävs mindre mängs av vissa för att bli sänkt.
Citera
2017-11-03, 19:39
Medlem
Citat:
har ingen aning om det jag rökt varit indica eller sativa, men har både rökt grönt och brunt flera olika sorter, och ska jag vara ärlig känner jag ingen nämnvärd skillnad, utom att det krävs mindre mängs av vissa för att bli sänkt.
då ska du bara röka Sativa för att få resultat enligt mig
Citera
2017-11-03, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuvtramp
För att svara direkt på rubriken; heroin, morfin, oxycontine/oxynorm, opium eller någon annan opiat/opioid som buprenorfin eller metadon.

"Snear" gör man definitivt inte på iaf och bra mår man (så länge man har pengar & tillgång att hålla igång missbruket).
heroin känns för tungt, hmm.

Lutar nog faktiskt mot att testa subutex eller oxycontin nån heög framöver. Nåväl tack för alla svar lite klokare blev man iaf

Har inte tänkt missbruka!!
Citera
2017-11-03, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abloodywar
Något exotiskt? 2C-B kanske.
det har jag då aldrig hörtalas om, och får nog inte tag på det från nån av dem jag känner.
Citera
2017-11-03, 19:43
Medlem
Citat:

Lutar nog faktiskt mot att testa subutex eller oxycontin nån heög framöver. Nåväl tack för alla svar lite klokare blev man iaf

Missbruka försiktigt
Citera
2017-11-03, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlindKungfumaster
Missbruka försiktigt
jodå, man är ju en nyfilen jävel så allt sla väl testas nångång
Citera
2017-11-03, 19:56
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:

Visst är det så, lätt hänt att det är #once in never out' men subutex är minst lika lurigt om inte värre än heroin bara så du vet! Opiater/opioider är i en klass för sig gällande hur det ställer om hjärnan utan att man märker det.
Tramadol också så låt dig inte luras av "lättheten" på substansen, tom Loperamid kan få en på fall, receptfri diarré medicin liksom...(?).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in