2017-11-08, 13:17
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
https://mitti.se/nyheter/misstankt-danderyd-oroliga/?omrade=hela-stockholm
Dagens garv:
– Jag får ont i magen när jag ser neonskyltarna lysa och tänker på att något sådant pågår nedanför mig när jag sitter och läser läxor med mina barn, säger en kvinna som bor i fastigheten.

Fastighetsägaren brukar ju kunna sparka ut salongen rätt kvickt om hyresgästerna/bostadsrättsägarna klagar. (Det hände ju en populärare mamsa som hade salonger på olika platser på söder för några år sen)
Citera
2017-11-08, 16:12
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Dagens garv:
– Jag får ont i magen när jag ser neonskyltarna lysa och tänker på att något sådant pågår nedanför mig när jag sitter och läser läxor med mina barn, säger en kvinna som bor i fastigheten.

Fastighetsägaren brukar ju kunna sparka ut salongen rätt kvickt om hyresgästerna/bostadsrättsägarna klagar. (Det hände ju en populärare mamsa som hade salonger på olika platser på söder för några år sen)

Jag såg också den dagens moralpredikan.

Får hon ont i magen på grund av hennes egna sexuella fantasier. Eller för att hon känner på sig att det inte går rätt till på grund av ”att det går ensamma män in och ut ur lokalen” Samt att ”Bokning sker på telefon och lokalen är inte öppen för spontanbesök.”

Vilket svenskt sjukhus med behandlande avdelning är öppen för spontanbesök?
Citera
2017-11-08, 22:16
Medlem
en liten fråga som jag hoppas är ok..? vad för koder finns det på thaimassageguiden som man bör kunna?
Citera
2017-11-09, 08:05
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totte1983
en liten fråga som jag hoppas är ok..? vad för koder finns det på thaimassageguiden som man bör kunna?
"....jag var väldigt nöjd" är ett exempel. Då kanske extratjänster har levererats. :-)
Bästa tipset är att sluta leva i teorin. Leta upp ett salong på TMG och gå dit!
Innan du gör det, så kommer inget trevligt att ske!

Lycka till!
Citera
2017-11-09, 12:06
Medlem
Citat:
det finns inga koder och din fråga har besvarats säkert 100 gånger i tråden. Varje besök är unikt och även om nån får extra och försöker hinta om det på TMG så kan set hända att tjejen är borta och inget HJ ges nästa gång
Citera
2017-11-09, 15:42
Medlem
berra77s avatar
Citat:

Sammanfattning av de koder/tecken som jag tycker finns.

Tecken från massösen/salongen

1. Fråga ställs bara hur lång tid man vill ha massage.
2. Avsaknad av anatomiska affischer.
3. Lättklädda massöser.
4. Tatuerade massöser.
5. Toapappersrulle i rummet.
6. (Lite ovanligare) Ingen handduk finns att lägga över mellanpartiet.
7. Man får en lätt klapp på rumpan innan massagen har påbörjats.
8. Ingen fråga om man har ont någonstans.
9. Ingen fråga om det skall vara hårt, mellan eller mjukt.
10. Rejält dämpad belysning.
11. Fokus på mellanpartiet.
12. Handduken kastas bort efter en stund.
13. Massösen söker ögonkontakt.
14. Frågor om man är singel.
15. Pungsnudd.
16. Väldigt närgången massage, brösten stryks "onödigt mycket" mot olika delar av kroppen.
17. Någon beröring som normalt inte ingår i massage, typ smekning på kinden.
18. (lite ovanligare) Massösen har mer eller mindre klätt av sig innan det är dags för vändning.

Tecken från den som blir masserad.

1. Av med kallingarna.
2. Visar "oavsiktligt" upp en rejäl bunt pengar vid betalning.
3. Ingen handduk läggs på, trots att det finns en sådan.
4. Organet i söderläge.
5. Sära extra på benen när det skall vara massage av övre delen av benen.
6. Lätt stön då det är skönt.
7. Komplimanger om massösens utseende eller att massagen är skön.
Citera
2017-11-09, 15:46
Medlem
berra77s avatar
Citat:

Nyss svarade jag på en annan fråga är den du ställde, ledsen för det.
Citera
2017-11-09, 17:14
Medlem
ja hur det går till i själva massagesalongen vet jag.. undrade mest om man kan utläsa något ur TMG: kommentarsfält?
Citera
2017-11-09, 19:07
Medlem
BlueStars avatar
Det är inte tillåtet att namnge salonger här, då inga salonger öppet skulle medge att de säljer sexuella tjänster, och ett sådant inlägg har därför raderats med stöd av regel 0.09.

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2017-11-09, 19:21
Medlem
Citat:
ja hur det går till i själva massagesalongen vet jag.. undrade mest om man kan utläsa något ur TMG: kommentarsfält?

Inga koder bara gå ut och testa.
Citera
2017-11-09, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Inga koder bara gå ut och testa.

Inom mitt skånska revir så har jag avverkat 20 salonger och endast 2 har inte erbjudit någon form av extrajtänster. Fast dom 2 som inte erbjöd något hade fula gamla kärringar till massöser.

Vanligast är HJ tillägg 300, men där stannar i allmänhet hjärnaktiviteten för dom inbillar sig att man ska slanta upp 3 000 för ett ligg.

Så i princip kan man betrakta alla ställena med den lilla flaggan som dåligt kamouflerade bordeller.

Ungefär hälften av ställena jag hamnat på finns på TMG
Citera
2017-11-09, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowryn
Äntligen har jag hittat skatten. Smal kvinna med stora bröst (naturliga inte silikon). Som går med på sex utan kondom och t.o.m. att bli sprutad i utan kondom, för endast 1000 kr.

Det var extratjänsten som kostade 1000 kr sen massagen 400 kr så sammanlagt betalade jag 1400 kr.
Senast redigerad av lowryn 2017-11-09 kl. 20:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in