Citat:
Ursprungligen postat av Ekivok
Jag har träffade samma tjej en gång till. Hon frågade om det var någonting annat som jag ville ha än handjobb. När jag frågade vad som fanns sa hon att det berodde på betalningen., så det mesta verkade gå att fixa.
Frågade efter en avsugning och fick ett prisförslag. Jag tackade ja. Hon sa att hon måste använda kondom, och hämtade en sån. Det var faktiskt den sämsta oralsex jag fått. Hade aldrig kunna komma av bara den. Jag drog bort henne från kuken och la dit hennes hand istället, hon fattade och runkade av mig istället.
Lite senare när jag hade megastånd igen frågade hon om jag ville bli runkad en gång till. Jag svarade att det ville jag gärna, men jag hade slut på pengar.
"Ohh. That's okey." svarade hon och runkade av mig en andra gång.
Hon kanske tyckte det kändes lite dumt att jag betalat för oralsex men avbröt den efter en halv minut?
Ps. Jag skrev i förra inlägget att PM med förfrågningar ignoreras. Människor trodde mig tydligen inte. Förtydligande:
PM MED FÖRFRÅGNINGAR OM STÄLLET ELLER FÖRSLAG OM BYTEN IGNORERAS.
Edit: Jag har sedan detta även fått en avrunkning i en liten stad. Då la jag mig där med kalsonger och allt. Dom drog hon av. Var mycket fingret framför munnen om att jag skulle vara tyst. Var tvungen att visa henne hon hon skulle göra. Sättet hon gjorde på först kan ingen tycka är skönt.