2011-06-08, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekivok
Skrev en massa här: https://www.flashback.org/sp29704585

Jag har träffade samma tjej en gång till. Hon frågade om det var någonting annat som jag ville ha än handjobb. När jag frågade vad som fanns sa hon att det berodde på betalningen., så det mesta verkade gå att fixa.

Frågade efter en avsugning och fick ett prisförslag. Jag tackade ja. Hon sa att hon måste använda kondom, och hämtade en sån. Det var faktiskt den sämsta oralsex jag fått. Hade aldrig kunna komma av bara den. Jag drog bort henne från kuken och la dit hennes hand istället, hon fattade och runkade av mig istället.

Lite senare när jag hade megastånd igen frågade hon om jag ville bli runkad en gång till. Jag svarade att det ville jag gärna, men jag hade slut på pengar.

"Ohh. That's okey." svarade hon och runkade av mig en andra gång.

Hon kanske tyckte det kändes lite dumt att jag betalat för oralsex men avbröt den efter en halv minut?

Ps. Jag skrev i förra inlägget att PM med förfrågningar ignoreras. Människor trodde mig tydligen inte. Förtydligande: PM MED FÖRFRÅGNINGAR OM STÄLLET ELLER FÖRSLAG OM BYTEN IGNORERAS.

Edit: Jag har sedan detta även fått en avrunkning i en liten stad. Då la jag mig där med kalsonger och allt. Dom drog hon av. Var mycket fingret framför munnen om att jag skulle vara tyst. Var tvungen att visa henne hon hon skulle göra. Sättet hon gjorde på först kan ingen tycka är skönt.
Senast redigerad av Ekivok 2011-06-08 kl. 22:06.
Citera
2011-06-11, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
jag har märkt 2 nya saker som stör mig med thaimassagen.

1) Jag brukar alltid tacka ja till vattnet som man jämt blir erbjuden efter. Problemet är att när man dricker det brukar massösen stå helt tyst och kolla på en. Känns lite stressande så man måste dricka upp snabbt och om det är ett stort glas blir det mycket vatten att dricka.
.

Ett tips är att du betalar först och sedan sätter dig ner i lugn och ro och dricker ditt vatten.

Förresten ett annat tips nu när det är varmt som sjutton ute är att ta med en extra tröja, inte skönt att dra på sig en svettig tröja efter massagen/duschen!

Idag var jag med om en lite annorlunda sak men det får jag ju inte ta här...
Citera
2011-06-12, 09:56
Medlem
nuendasts avatar
Har precis kommit hem efter några dagar i London. Och där provade jag Thaimassage på två olika stället. Helt ok massage och trevligt med "extra". Men det var en sak som slog mig vad det gäller den service dom erbjuder:

Thaimassage var den vanliga hårda knådandet av kroppen, alltså ordinarie thaimassage utan olja.

Den som man oftast väljer i sverige och har med olja, och som förhoppningsvis leder till "nått mer". Kallar dom absolut inte för Thaimassge med olja, nej namnet på den servicen är.....hör och häpna.....
Svensk massage. Och detta gjorde dom alltså på flera ställen. Så fort det var olja inblandat i massagen så hette det svensk massage (Swedish massage).

En liten kul grej bara...
Citera
2011-06-12, 21:42
Medlem
Tja! Carro här, allt enligt plan.

Har varit i Köpenhamn i helgen. Har bla slickat en niggeriansk gatuhora i hennes arsle. Gillar sånt.
Howewer, tänkte passa på att reka ett thaiställe i kph där allt erbjuds. Jag provade deras helt makalöst sköna Tanta soap body to body massage. Finns en kort video på deras hemsida, väljer att inte länka för att slippa bli avstängd för reklam. Då detta som alla vet är lagligt i Dk ser jag inga problem med att outa detta ställe. www.blue-diamond.dk, klicka på tantra soap.
Förövrigt har jag mkt fina erfarenheter från ett nytt ställe längs röd linje mot Norsborg. Ung thaifitta om intresse finns. Återkommer med recension, måste runka nu, inga konstigheter

Mvh Carro
Citera
2011-06-13, 08:15
Medlem
thaimassage finns nu ute på hönö i göteborgs skärgård .
någon som har erfarenhet av detta ställe ?
går det att få något extra där?
Citera
2011-06-13, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tisdag31

Måndag morgon 09.00

Så satans tung i skallen, just tagit 4 citadon och 2 redbull. Chefen jobbigare än vanligt, har tom börjat klaga på mina sena ankomster till kontoret. Orka liksom! Jävla fitta.

Vi kan nu konstatera att även Hönö i göteborgs skärgård fått en alldeles egen thaimassage.
Är så jävla less på Göteborg och dess efterblivna invånare. Fucking jävla åsa nisse humor, osså höhö höhöh hela tiden. Nä tacka vet jag stockholm. Vill man ha ett finger i arslet på thaimassen så får man finger i arslet. Inga konstigheter. Göteborgsthaiarna bara tittar på en med en tom jävla opiumblick som om man vore dum i huvudet när man,,Pop That Question.

Hursomelst, åter till verkligeheten och hönö thaimassage. Vad fan är det som händer!!

Fucking´jävla Hönö. Är det därifrån Hönökakan kommer ifrån BTW??
Citera
2011-06-13, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tisdag31
'
Det har funnits thaimassage på Hönö i flera år.
Citera
2011-06-13, 21:37
Medlem
EnNyGrejs avatar
Har alla thaimassager i stockholm kontakt med varandra? Förut fick jag aldrig sitta upp/framåtlutad och få massage av nacken och axlar nu verkar det helt plötsligt blivit standard överallt. Thaiarna måste ju haft ett möte där dom sa till varandra att dom skulle börja göra så.
Citera
2011-06-14, 06:29
Medlem
Nej där har du fel det har funnits i många år den varianten när man sitter upp
Citera
2011-06-14, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
Har alla thaimassager i stockholm kontakt med varandra? Förut fick jag aldrig sitta upp/framåtlutad och få massage av nacken och axlar nu verkar det helt plötsligt blivit standard överallt. Thaiarna måste ju haft ett möte där dom sa till varandra att dom skulle börja göra så.
Det är en ny EU-regel sedan 1/6.
Citera
2011-06-14, 09:26
Medlem
Det här får man väl fråga efter?

Vilka ställen i Sthlm har mamasans som ser bra ut? Eller åtminstone godkända, men så där slampigt sexiga utan att se ut som monster?
Citera
2011-06-14, 09:39
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (I)rationell
Det här får man väl fråga efter?

Vilka ställen i Sthlm har mamasans som ser bra ut? Eller åtminstone godkända, men så där slampigt sexiga utan att se ut som monster?
Det finns ganska månag sådana ställen, men hitta dom får du göra själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in