2017-11-08, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Men jag som är ofrivilligt oskuld hade ju knullat dig om jag fick chansen nu.

Är det fortfarande inte också hyckleri?

I så fall är ju hela världen hycklare om de väljer att klaga på liggarunt samhället trots att man inte idkar samlag ofrivilligt.

Du inser väl att det inte är hållbart att bara komma med hyckleristämpeln viftande hur som helst?
Ja, om du själv skulle ligga runt om du fick chansen så är det hyckleri att vara emot runtknullande. Tycker du att hyckleri är fel ord så kan du ju byta ut det mot egoistisk dubbelmoral, jag anser att det är fel också.
2017-11-08, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RG1989
Det är ett race mot botten. Vem kan nå botten först. Man ska knulla sönder så många fittor det går och man ska förstöra kulturen så snabbt det går. Den svenska kvinnan? Skojar ni med mig? Vadå den svenska kvinnan? Det finns ingen svensk kvinna, det finns bara trasiga horor. Inga mål i livet, ingen vägledning i livet, ingen passion i livet, ingen skönhet i livet. Det är en jävla free for all. Demoraliserade luder som ger riktiga kvinnor ett dåligt rykte.

Den svenska kvinnan..give me a break. Vill ni har en fitta som är i sällsynt skick eller vill ni ha en fitta som har gått 40 000 mil? Jag är färdig här, det är så jävla deprimerande.

Vad som är intressant är också detta:

Kvinnor som växer upp utan en närvarande pappa får mens och kommer in i puberteten tidigare, de knullar också runt mer.

Det är som att det blir attackerat från alla möjliga håll och kanter, alla olika faktorer går ihop för att tillsammans bilda det perfekta systemet för samhällskollaps.

Jag börjar ana att detta helt enkelt inte kan vara av en slump, det ligger ingenjörskonst bakom detta och en extremt effektiv sådan.
2017-11-08, 01:17
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Det finns en anledning till att invandrare våldtar svenskor. Klart det inte är kvinnors fel som blir våldtagna men när vi går mot ett samhälle där män inte har något att leva för (läs närhet med andra könet) så blir män våldsammare och kan göra vilka sjuka saker som helst.

Napoleonkomplex är ett känt fenomen bland historiens diktatorer.

Ja ni kvinnor vill väl också ha närhet, men ni funkar inte likadant. Ni kan leva utan den närheten för ni har vetskapen om att ni kan få den när som helst.

Män är alltså benägna att skrida till verket om man inte får som man vill. Helt plötsligt står vi där med män som strejkar för de är less på att de inte får något tillbaka (närhet, familj) trots att de kämpar hårt och betalar in skatt.

Du ska veta att jag tackat nej till många jobbpass som servitör eftersom jag inte känner någon anledning till att ha pengar. Jag får knappast någon närhet eller social tillfredsställelse. Dessutom är jag bara glad i vetskapen om att jag indirekt bidrar till mindre skatt till samhället där 20 % av männen (läs hunkarna) kan leva gott på välfungerande trottoarlampor samtidigt som de går där med tjejen hårt hållandes på väg hem.

Jag är trött på att servera glada par som kommer knulla några timmar senare samtidigt som jag torkar bord och gör grovdisken.

FATTA, vi män är mer benägna att bli våldsamma om vi inte får som vi vill

Jag har t.o.m. tagit sönder busskurer i ren frustration och det har jag skrivit tidigare.

Fattar du nu att du inte kan jämföra dina småtjejer med mig?
Primitiva apor kanske. Kör lite yoga eller åk hem till ditt hemland där ditt beteende är acceptabelt.
2017-11-08, 01:18
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Tror du att det är något endast män vill? Alla levande varelser vill väl ha det, inklusive kvinnor. Ska vi dalta med männen? Som med invandrarna - det är inte deras fel att de begår brott för det är ju sååå synd om dom. Är det dit du vill?
Hela utgångspunkten är att kvinnor , från de fetaste till de snyggaste i dagens samhälle har en hel drös av män att välja mellan. De får sex,närhet,förhållande barn. Detsamma gäller inte för männen, förutom ca 20% i toppen. Om det vore så att en majoritet av kvinnorna har de problemen som män har i dagens samhälle hade det varit problematiskt det med(dock långt ifrån lika problematiskt,då kvinnan är mottagren i ett polygamiskt samhälle), men nu är inte så fallet utan det är istället tvärtom för dagens kvinnor. Därför måste man ändra på samhället och därigenom den helt snedvridna balansen i dagens samhälle. Det är vad jag vill göra.
2017-11-08, 01:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Alla bestämmer över sina egna handlingar. Tycker man det är fel att ligga runt så kan man välja att inte ligga runt. Rejäl dubbelmoral blir det däremot när man vill förbjuda andra från att göra sådant som man själv inte vill avstå från.

För mig som är lösningsfokuserad så låter det som slöseri med energi och tid att förbanna att du är skadebenägen. När du kontaktar läkaren däremot så är det en praktisk handling och när han opererar dig är det en praktisk handling. Praktiska handlingar är det som ger resultat.

Hur menar du att man ska kunna bota ligga runt samhället på teoristadiet? Sex är en praktisk handling, att avstå sex är en praktisk handling. Så din teori måste alltså leda fram till den praktiska handlingen att avstå sex. Hur?
Ja det läkaren gör är praktiskt. Men det är en helt annan femma eftersom det läkaren gör är teoretiskt i den modell där man försöker råda bot på ett problem. Det praktiska i modellen är att jag kan spela fotboll. Svårt att förstå? Det var det teoretiska stadiet som det praktiska härleder ifrån och som gav resultat. Stirra dig inte blint på vad ordet praktik betyder och stoppa in i ditt sammanhang.

Det är exakt det teoristadie som du blundat för. Man löser det genom att ändra allt på samhällsnivå som kommer ge effekt på praktiken, som härleder från teorin. Fortfarande svårt att förstå? Har ingenting att göra med att sex är något praktiskt.

Vidare det som framgår i ditt första stycke så har jag redan poängterat varför man har rätt att klaga på situationen utan att man för den delen hycklar. Det är precis som att jag har rätt att klaga på skattens fördelning på invandring trots att jag betalar in skatt.
2017-11-08, 01:20
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Hela utgångspunkten är att kvinnor , från de fetaste till de snyggaste i dagens samhälle har en hel drös av män att välja mellan. De får sex,närhet,förhållande barn. Detsamma gäller inte för männen, förutom ca 20% i toppen. Om det vore så att en majoritet av kvinnorna har de problemen som män har i dagens samhälle hade det varit problematiskt det med, men nu är inte så fallet utan det är istället tvärtom för dagens kvinnor. Därför måste man ändra på samhället och därigenom den helt snedvridna balansen i dagens samhälle. Det är vad jag vill göra.
Och hur vill du göra det? Med tvång?
2017-11-08, 01:23
Bannlyst
Citat:
Primitiva apor kanske. Kör lite yoga eller åk hem till ditt hemland där ditt beteende är acceptabelt.
Ännu ett kvinnoargument.

Istället för att råda bot på våldtäkter så tror man att lösningen är att skrika sig hes över dessa grupper som "Jävla apor, åk hem till ert hemland och gör era grejer där"

Du kanske inte kunde läsa att jag faktiskt skrev att det inte är tjejernas fel att de blir våldtagna? Men att det samhälle som du och nevertheless propagerar för leder till sådana effekter att kvinnor tyvärr blir misshandlade och våldtagna av bittra män.

Fattar du nu miss oneliner?
2017-11-08, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Ja, om du själv skulle ligga runt om du fick chansen så är det hyckleri att vara emot runtknullande. Tycker du att hyckleri är fel ord så kan du ju byta ut det mot egoistisk dubbelmoral, jag anser att det är fel också.
Nyss skrev du att den ofrivilliga oskulden har rätt att klaga på liggarunt samhället eftersom han i praktiken inte idkar samlag? Nu säger du att jag är lika mycket hycklare eftersom jag hade knullat dig om jag hade chansen. Hur ska du ha det?

Det betyder alltså nu att du verifierar att den ofrivillige oskulden också är en hycklare. Det betyder vidare i ditt resonemang att hela jordens befolkning i så fall är hycklare om man har inställningen att ligga runt samhället är fel. Tror du det löser problemet om man bara hyckleristämplar hela befolkningen?
2017-11-08, 01:25
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:

Med tanke på att de föds ovanligt många män i Sverige så förutsättningarna är hårda från början. Men om jag spånar från orealistiska till realistiska åtgärder:

Ompröva och utvisa alla de invandrare som har kommit de senaste tio åren och inte har skyddsbehov. De här drabbar framförallt alla ensamkomamnde män som har bluffat sig hit.

Vänd på steken och som världens mest feminista regering öppna en speciell asylkvor för utsatta ensamkommande unga kvinnor. Ta in 100 000 eller fler. Ge dem plats på asylslott och fickpengar så de stackarna får en bra start i sitt nya land och verkligen vill stanna.

Legalisera prostitution och skattesubventioneraa det.

Sänk skatten rejält. Brytpunkten för höginkomsttagare borde går vid 1milj kronor. Sänk alla former av bidrag eller ta bort dem. Det här innefattar allt som framförallt singelkvinnor utnyttjar och esamstående män betalar. Barnbidrag,bostadsbidrag,understöd och allt vad de heter. Det här leder till att utseendet spelar mindre roll , män med andra kvaliter får ta plats och det blir fler parförhållande och färre skilsmässor då man inte kan lita på att staten betalar allt.
2017-11-08, 01:26
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ännu ett kvinnoargument.

Istället för att råda bot på våldtäkter så tror man att lösningen är att skrika sig hes över dessa grupper som "Jävla apor, åk hem till ert hemland och gör era grejer där"

Du kanske inte kunde läsa att jag faktiskt skrev att det inte är tjejernas fel att de blir våldtagna? Men att det samhälle som du och nevertheless propagerar för leder till sådana effekter att kvinnor tyvärr blir misshandlade och våldtagna av bittra män.

Fattar du nu miss oneliner?
Naw, vad gulligt att det åtminstone inte är vårt fel att vi blir våldtagna. Det ska jag ha i åtanke.

Lämnar den här debatten nu då jag ska sova, och antagligen vakna upp mycket lyckligare än vad ni gör
2017-11-08, 01:28
Bannlyst
Citat:

Hur har man löst det under en majoritet av modern civilisation? Vi måste ha ett system som gör att kvinnor är i behov av män, mer än ett rent sexuellt plan. Förr i tiden var det ekonomi, män hade den ekonomiska makten således blev en stor stor del av män attraktiva som partners då de bidrog med sitt till stacken, människor gick samman och blev kära på grund av detta, barn blev födda och familjen höll sig stark.

Om vi tar bort allt, om vi får "100% frihet!!!" betyder det i praktiken att vi istället för att agera efter välstrukturerade uttänkta principer för hur man får ett gott samhälle - agerar efter våra mest primitiva djuriska instinkter, med andra ord: vi blir mer djur och mindre människa.
2017-11-08, 01:29
Bannlyst
Citat:
Naw, vad gulligt att det åtminstone inte är vårt fel att vi blir våldtagna. Det ska jag ha i åtanke.

Lämnar den här debatten nu då jag ska sova, och antagligen vakna upp mycket lyckligare än vad ni gör
Och du lämnade sakfrågan ser jag.

Verkar som du har slut på argument.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in