2017-11-07, 22:20
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
En "horbock" är inte något dåligt i tjejers ögon. Tjejer gillar vad andra tjejer tycker. Enkel matematik.

Du är verkligen helt bakom flötet om du tror att de attraktiva "bra" tjejerna kommer stadga sig med oskulde Nils på 30 bast.
Ja, det är ingen nyhet att NeverH lider utav någon mental åkomma eller så är det för att hon är en korkad kvinna.

Det stämmer att horbockar är populära hos många lössläppta kvinnor(vilket många är numera). Det propageras om det så det står härliga till. Det är möjligt att kvinnan var bra fram till runt den 5-6e kuken utan något slags förhållande mer än att man är ett nummer i någon players blackbook för knullbehov och inget annat. Och även om denna "bra" kvinna skulle ta Nils är det först och främst i försörjningssyfte och komma till blir väl en gång i månaden och det är en bra månad typ.
Senast redigerad av NiveaBodylotion 2017-11-07 kl. 22:33.
2017-11-07, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Ja, det blir jobbigt för dig om du ska försöka kvala in till den värld jag lever i,

Ptja, inte heller du låter särskilt lycklig.

Citat:
lyckas du inte så får du väl fortsätta i ligga runt träsket som du föraktar men ändå väljer.

Träsket har spridit ut sig kring hela Sverige, den enda chansen att slippa det är att flytta, vilket jag så småningom kommer göra.

Citat:
Är jag hjärntvättad av samhället så borde du kanske testa samma hjärntvätt om ditt mål nu är att bli familjefar.

Givetvis inte, du är kvinna och jag man, vi är helt olika människor.

Citat:
Till skillnad från dig så ligger jag nämligen inte runt utan älskar och har sex med min äkta hälft.

Med tanke på att jag är en heterosexuell lyckligt gift kvinna

Se där ja, äntligen något positivt, fortsätt med det och predika det även för framtida eventuell avkomma.

Citat:

Så återigen, en eftertraktad kvinna väljer inte en horbock med taskig attityd som sin man. Blir du överhuvudtaget gift, så blir det inte med en eftertraktad kvinna.

Jag kan för dig garantera att jag - och de andra män jag känner som har lätt för att få till det - får något så enormt många skamliga förslag från "eftertraktade kvinnor" att det skulle få vilken 32-årig oskuldskille här som helst att antagligen ta självmord i orättvisa.
2017-11-07, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Ok nu förstår jag, Neverhesitate är av kön kvinna till vilket hon ej är utvecklad att dels vara medveten om sin natur och absolut inte erkänna den.

I rest my case.
Trams har ingen effekt på mig, funkar kanske bättre bland din egen sort. Jag är fullständigt medveten om vem jag är, och till skillnad från dig så har jag konsekvenstänk och förstår sambandet mellan orsak och verkan.

Du är korkad nog att gnälla över att samhället ser ut som det gör, och att folk gör som du själv gör och ligger runt. För självklart klarar du inte av att vara en del av lösningen, eftersom det skulle kräva att du själv avstod något. Käften går på dig, men handlingskraftig är du uppenbarligen inte...
2017-11-07, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Känns ju relevant om något...

Väl talat.

I det stora hela kan man säga att män agerar och kvinnor reagerar. Kvinnor är liksom flipperbollen som studsar omkring.

Det tragiska är inte bara det att kvinnor är lättmanipulerade men att övertyga dem om att de faktiskt är lättmanipulerade är helt lönlöst. På det så tror de att de åsikter de bör på är deras egna.

De har svårt att föreställa sig det men om de är norm att vara nazist så kommer de snart att vara nazister allihopa. Och det är detta som är faran med kvinnor. De är opålitliga och farliga. Man kan inte känna sig trygg med dem.

Det är enbart tack vare män som deras sexuella revolution varit möjlig. I Saudiarabien pågår ju verkligen en stor sexuell revolution tack vare kvinnornas styrka....

Eller ska vi få höra att det är männens fel att kvinnorna är svaga! 😃

Visst är det så. Det får mina konspirationslampor att lysa för fullt också.

Om man vill få kontroll över en nation och man är medveten om att kvinnor är lättare att kontrollera genom media än män, vad gör man? Ge kvinnorna rösträtt (c:a 50% av befolkningen), propagera för X i media och kvinnorna i stort kommer att rösta för X även om det nödvändigtvis inte är positivt för dem.

Det ser vi just nu, kvinnor blir våldtagna och sexuellt trakasserade i en mån vi aldrig tidigare skådat, 85% av överfallsvåldtäkter är av utomeuropeiska invandrare, 95% av gruppvåldtäkter är av utomeuropeiska invandrare.

Vad röstar kvinnorna för? Fortsatt massinvandring från utomeuropeiska länder.
2017-11-07, 22:35
Bannlyst
Citat:
Haha har väl skrivit till typ 30 tjejer på happypancake och samtliga har typ läst mitt meddelande utan att svara trots att de själva ser ut som träsktroll.

"Söker min prins" var det ja

Det här var spiken i kistan för mig vad gäller nätdejtingen. Kommer aldrig lyckas med det. Kommer framöver bara helt enkelt leva ett stilla liv och gå till prostituerade nån gång. Finns ingen idé att nedvärdera sig för en tjej genom att öppna upp sig, för det är helt lönlöst.

Söker min prins .. ja, haha det är lite roligt. Jag kan säga att det där är ren trams, har skrivit med så många kvinnor som har liknande presentationer och vad de är ute efter är snabba knull och inget annat. De skriver bara sådär för att framstå som fin i kanten eller något.
2017-11-07, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Jag kan för dig garantera att jag - och de andra män jag känner som har lätt för att få till det - får något så enormt många skamliga förslag från "eftertraktade kvinnor" att det skulle få vilken 32-årig oskuldskille här som helst att antagligen ta självmord i orättvisa.
Nu handlade det ju inte om att du är ett enkelt ligg utan om att inga eftertraktade kvinnor kommer vilja ha en horbock som dig som sin äkta man.
2017-11-07, 22:36
Bannlyst
Citat:
Trams har ingen effekt på mig, funkar kanske bättre bland din egen sort. Jag är fullständigt medveten om vem jag är, och till skillnad från dig så har jag konsekvenstänk och förstår sambandet mellan orsak och verkan.

Du är korkad nog att gnälla över att samhället ser ut som det gör, och att folk gör som du själv gör och ligger runt. För självklart klarar du inte av att vara en del av lösningen, eftersom det skulle kräva att du själv avstod något. Käften går på dig, men handlingskraftig är du uppenbarligen inte...
Så bara för att jag inte kommer lägga min röst på låt oss säga Sveriges kommunistiska parti, eftersom jag vet att det aldrig kommer bli stora och att det med största chans är bortkastad röst, och hellre väljer att lägga den rösten på vänsterpartiet då det är det närmaste kommunism man kan komma i sveriges riksdag

Det innebär alltså att jag inte har rätt att klaga på att Sverige inte är kommunistiskt eftersom jag inte la rösten på ett renodlat kommunistiskt parti?

Ungefär så där låter ditt resonemang när du kräver att roidornot ska vara med i lösningen.

Ni kvinnor är bara för roliga. Att debattera med en kvinna är det enklaste man kan göra i denna värld.
2017-11-07, 22:41
Medlem
Citat:
Så bara för att jag inte kommer lägga min röst på låt oss säga Sveriges kommunistiska parti, eftersom jag vet att det aldrig kommer bli stora och att det med största chans är bortkastad röst, och hellre väljer att lägga den rösten på vänsterpartiet då det är det närmaste kommunism man kan komma i sveriges riksdag

Det innebär alltså att jag inte har rätt att klaga på att Sverige inte är kommunistiskt eftersom jag inte la rösten på ett renodlat kommunistiskt parti?

Ungefär så där låter ditt resonemang när du kräver att roidornot ska vara med i lösningen.

Ni kvinnor är bara för roliga. Att debattera med en kvinna är det enklaste man kan göra i denna värld.
Om du lägger din röst på Vänsterpartiet så är det idiotiskt att sedan klaga över att Vänsterpartiet hamnar i riksdagen.

Precis lika idiotiskt är det att gnälla över att folk ligger runt och ändå själv välja att ligga runt.

Uppenbarligen har ni två herrar svårt att förstå den typen av samband...
2017-11-07, 22:42
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:

Det är så jävla kul att se idioter som du springer rakt in i teser om hur miserabla och korkade vissa kvinnor som har sprungit in i väggen eller är på god väg.

Trådarna handlar inte om dig som vanligt. Det borde vara en regel här att inte få trådarna till att handla om en själv.

Vad kan han göra menar du? Kom inte med någon pop-psykologi för det funkar bara på kvinnor vars hjärna ständigt lurar en själv. Eller vet du vad: bara slut skriv och spar alla mindre narcissistisk läsning.
Senast redigerad av NiveaBodylotion 2017-11-07 kl. 22:44.
2017-11-07, 22:43
Bannlyst
Citat:
Jag är fullständigt medveten om vem jag är,

Tydligt är att du inte har en aning om vem du är eller hur du fungerar.

Citat:
och till skillnad från dig så har jag konsekvenstänk och förstår sambandet mellan orsak och verkan.

Du bevisar den raka motsatsen i denna tråd.

Citat:
Du är korkad nog att gnälla över att samhället ser ut som det gör, och att folk gör som du själv gör och ligger runt.

För att ens vara medveten om hur det faktiskt ser ut - vad som pågår bakom kulisserna - så måste man ha erfara det. En majoritet av män har inte denna erfarenhet och lever därmed i villfarelsen att det "inte är så illa ändå".

Citat:
För självklart klarar du inte av att vara en del av lösningen,

Ja, om det vore så enkelt att några enstaka individer kunde "föregå med ett gott exempel" och på så vis ändra hela samhällsstrukturen. Tyvärr fungerar det inte riktigt på det viset. Vad jag KAN göra är att upplysa män här inne om hur paradoxikal och primitiv den kvinnliga naturen är och vad som faktiskt händer bakom stängda dörrar i dagens "upplysta fria samhälle", med tiden vaknar fler och fler upp och kan tillsammans göra något - för ni kvinnor kommer aldrig göra det, i vanlig ordning.

Citat:
eftersom det skulle kräva att du själv avstod något. Käften går på dig, men handlingskraftig är du uppenbarligen inte...

The pen is mightier than the sword, vad vi ser i samhället just nu är ett pågående uppvaknande av den manliga befolkningen där man börjar inse att den såkallade "fria kvinnliga sexualiteten!!" kanske inte var så positiv ändå, jag är en mycket liten del i detta uppvaknande men jag kan i och med mina inlägg potentiellt få hundratals läsare att förstå principerna bakom något som tidigare kanske var väldigt rörigt och diffust. Varför kvinnor propagerar för en sak men agerar på ett helt annat vis, varför man idag ej kan lita på en överväldigad majoritet av kvinnor, varför fri sexualitet är något negativt, varför man inte nödvändigtvis behöver acceptera att ens flickvän eller fru blivit knullad av 80 araber "För att vara en riktig man!!!" eller "inte vara så omogen och osäker!!!".

Vi lever i en väldigt sjuk tid som har pågått ett bra tag nu, det börjar bli dags för en förändring och tur som är så inser fler och fler detta för varje dag som går.
2017-11-07, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Det är så jävla kul att se idioter som du springer rakt in i teser om hur miserabla och korkade vissa kvinnor som har sprungit in i väggen eller är på god väg är.

Trådarna handlar inte om dig som vanligt. Det borde vara en regel här att inte få trådarna till att handla om en själv.

Vad kan han göra menar du? Kom inte med någon pop-psykologi för det funkar bara på kvinnor vars hjärna ständigt lurar en själv. Eller vet du vad: bara slut skriv och spar alla mindre narcissistisk läsning.
Trams från dig som vanligt. Att inte ligga runt själv kan ju vara en bra början om man inte gillar ett samhälle där det liggs runt, känns det komplicerat att förstå för dig med?
2017-11-07, 22:46
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Haha har väl skrivit till typ 30 tjejer på happypancake och samtliga har typ läst mitt meddelande utan att svara trots att de själva ser ut som träsktroll.

"Söker min prins" var det ja

Det här var spiken i kistan för mig vad gäller nätdejtingen. Kommer aldrig lyckas med det. Kommer framöver bara helt enkelt leva ett stilla liv och gå till prostituerade nån gång. Finns ingen idé att nedvärdera sig för en tjej genom att öppna upp sig, för det är helt lönlöst.
Och om jag t.ex, som ser ut som ett träsktroll, hade svarat så hade du blivit förnärmad. Hur vågar hon närma sig en kille som är snyggare än henne??!

Jag känner mig väldigt utanför i dessa debatter, jag antar att det är för att jag är äldre och de människor jag umgås med inte ser kvinnor (eller män) som objekt. De flesta har också lyckliga samboförhållanden, eller är gifta, och de flesta har barn. Detta med personer som är "helt normala". Dvs de är inte alla supermodeller - det är vanliga människor med fel och brister.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in