Citat:
Ursprungligen postat av
Neverhesitate
Jag är fullständigt medveten om vem jag är,
Tydligt är att du inte har en aning om vem du är eller hur du fungerar.
Citat:
och till skillnad från dig så har jag konsekvenstänk och förstår sambandet mellan orsak och verkan.
Du bevisar den raka motsatsen i denna tråd.
Citat:
Du är korkad nog att gnälla över att samhället ser ut som det gör, och att folk gör som du själv gör och ligger runt.
För att ens vara medveten om hur det faktiskt ser ut - vad som pågår bakom kulisserna - så måste man ha erfara det. En majoritet av män har inte denna erfarenhet och lever därmed i villfarelsen att det "inte är så illa ändå".
Citat:
För självklart klarar du inte av att vara en del av lösningen,
Ja, om det vore så enkelt att några enstaka individer kunde "föregå med ett gott exempel" och på så vis ändra hela samhällsstrukturen. Tyvärr fungerar det inte riktigt på det viset. Vad jag KAN göra är att upplysa män här inne om hur paradoxikal och primitiv den kvinnliga naturen är och vad som faktiskt händer bakom stängda dörrar i dagens "upplysta fria samhälle", med tiden vaknar fler och fler upp och kan tillsammans göra något - för ni kvinnor kommer aldrig göra det, i vanlig ordning.
Citat:
eftersom det skulle kräva att du själv avstod något. Käften går på dig, men handlingskraftig är du uppenbarligen inte...
The pen is mightier than the sword, vad vi ser i samhället just nu är ett pågående uppvaknande av den manliga befolkningen där man börjar inse att den såkallade "fria kvinnliga sexualiteten!!" kanske inte var så positiv ändå, jag är en mycket liten del i detta uppvaknande men jag kan i och med mina inlägg potentiellt få hundratals läsare att förstå principerna bakom något som tidigare kanske var väldigt rörigt och diffust. Varför kvinnor propagerar för en sak men agerar på ett helt annat vis, varför man idag ej kan lita på en överväldigad majoritet av kvinnor, varför fri sexualitet är något negativt, varför man inte nödvändigtvis behöver acceptera att ens flickvän eller fru blivit knullad av 80 araber "För att vara en riktig man!!!" eller "inte vara så omogen och osäker!!!".
Vi lever i en väldigt sjuk tid som har pågått ett bra tag nu, det börjar bli dags för en förändring och tur som är så inser fler och fler detta för varje dag som går.