Citat:
Ursprungligen postat av
Roidornot
Det här är lite intressant. Det finns nämligen studier som visar att män som är eftertraktade på ett rent sexuellt plan också är män som har mycket större urval bland alla typer av kvinnor att välja mellan när det kommer till att skaffa ett förhållande och giftermål. Med andra ord: Kvinnor har en tendens att övertyga sig själva att den "coola playern" går att konvertera till en familjepappa vilket resulterar i att dessa män inte bara får ligga runt mycket - de får även de största möjligheterna till ett framtida bra förhållande.
Hanarna som står utanför blir alltså utanför även när det kommer till parbildning, den enda chansen många av dem har är att gå ned väldigt många steg nedanför sin egna utseendenivå alternativt bilda par med en kvinna som redan avlat av sig med en typisk "player".
Jävligt kul att kvinnor aldrig kan förstå hur de är programmerade sexuellt.
Jag kommer själv ihåg när jag skulle börja universitetet. Vi hade en introduktionsvecka där vi hamnade i smågrupper som vi tävlade med mot andra smågrupper. Varje smågrupp hade en eller två faddrar. På kvällarna gick varje smågrupp och hemmafestade hos ena faddern. Sen var det utgång.
Det roliga var att när jag på något vänster satte mig hos en tjej, la armen över henne, pratade lite och sen kysste henne så blev alla andra tjejer jävligt trånande efter mig. På klubben började en annan tjej (som faktiskt hade en pojkvän redan) kolla på mig med "åååh knulla mig" blicken då hon var full.
Jag visade respekt för hennes kille (trots att jag inte kände honom) och lät henne vara.
En tjej i samma situation visar inte respekt för killens tjej för ni är sexuellt programmerade att försöka ta den hane som redan är belägrad med en annan hona. Du ser konkurrens i ögonen och gör allt för att vinna.
Nu kommer du säga " ah men ge mig källa blabla... jag är inte så. jag jag jag."
Jag har tillräckligt med erfarenhet för att vet att devisen "tjejer vill ha killar som andra tjejer vill ha" är sann och kan vara äckligt beskärande ibland. Den kan tillämpas även i den mest känsligaste av situationer.