2017-11-05, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Något OT men imponerande värre av Zlatan att varit knäskadad sen april men ändå utses till årets forward.

Så Dif anhängarna storma alltså planen när man säkra tredjeplatsen? Hahaha, snacka om olika perspektiv.

Saknar redan allsvenskan, efter att nästan ha längtat på att säsongen ska få ett slut så man kan blicka framåt sitter man här och de känns rätt tomt. Fy fan.

Mer pinsamt att klanka ner på att supportrar uppskattar och visar glädje åt sitt lag. Allt hängde på den här matchen, man städar av matchen proffesionellt och snyggt.

En torsk idag hade förstört hela säsongen för DIFs del, nu vann de och glädjeyran är befogad om du frågar mig.
Citera
2017-11-05, 19:27
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Mer pinsamt att klanka ner på att supportrar uppskattar och visar glädje åt sitt lag. Allt hängde på den här matchen, man städar av matchen proffesionellt och snyggt.

En torsk idag hade förstört hela säsongen för DIFs del, nu vann de och glädjeyran är befogad om du frågar mig.
Klanka ned å klanka ned, tycker mest att det är svårt å inte se humorn i dessa olika synsätt. Lite som när bajen storma planen för att man höll sig kvar i superettan för ett par år sen.

F.ö: Tror du fortfarande inte på att det var Laul som syntes i filmerna Firman släppte förut?
Citera
2017-11-05, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Klanka ned å klanka ned, tycker mest att det är svårt å inte se humorn i dessa olika synsätt. Lite som när bajen storma planen för att man höll sig kvar i superettan för ett par år sen.

F.ö: Tror du fortfarande inte på att det var Laul som syntes i filmerna Firman släppte förut?

Du jämför att hålla sig kvar i Superettan med att ta sig ut i Europa? Jodå, förstår ju att du tycker det är komiskt isåfall.

Haha, nej var ganska tydligt när fler filmer släpptes. Är villig att erkänna mina synfel

Edit; Planstormning och planstormning, finns väl olika definitioner dessutom.
Senast redigerad av pogba 2017-11-05 kl. 19:32.
Citera
2017-11-05, 19:45
Medlem
erikp121s avatar
Aldrig fel att storm plan. Hata dif "korvkioskhooligans".
Citera
2017-11-05, 20:12
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Hammarby tar alltså färre poäng utan Nanne, men en bättre placering!

Själv mest nöjd över att vi fick tillbaka Nanne och klarade kontraktet. Samt att arenasituationen löst sig.

Resten är bara att glömma.

Kalmar tog alltså 7 poäng sammanlagt mot Afc, Halmstad och Jönköping.

Med en normal Nannesäsong nästa år så går vi om Öster i maratontabellen!

Slår ju dock de sammanlagda två poäng ÖSK tog mot AFC, Halmstad och Sundsvall med hästlängder i prestation.
Citera
2017-11-05, 20:37
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Slår ju dock de sammanlagda två poäng ÖSK tog mot AFC, Halmstad och Sundsvall med hästlängder i prestation.

Wow. Den såg jag inte komma. Riktigt imponerande faktist

Örebro känns ju som årets mest schizofrena lag. Ingen vet var man har dem någonsin. Ena stunden spelar ut Malmö nästa förlorar mot AFC

Kalmar tog 8 poäng på de första 15 omgångarna och 24 poäng under andra halvan. Det är skillnad på coach och coach. Örebro hade väl samma under hela säsongen?
Citera
2017-11-05, 20:53
Medlem
Citat:
Wow. Den såg jag inte komma. Riktigt imponerande faktist

Örebro känns ju som årets mest schizofrena lag. Ingen vet var man har dem någonsin. Ena stunden spelar ut Malmö nästa förlorar mot AFC

Kalmar tog 8 poäng på de första 15 omgångarna och 24 poäng under andra halvan. Det är skillnad på coach och coach. Örebro hade väl samma under hela säsongen?
Kalmar värvade väl väl i sommarfönstret också?
Örebro bytte ut Axén under säsongen.
Citera
2017-11-05, 20:58
Medlem
Citat:
Hammarby tar alltså färre poäng utan Nanne, men en bättre placering!

Själv mest nöjd över att vi fick tillbaka Nanne och klarade kontraktet. Samt att arenasituationen löst sig.

Resten är bara att glömma.

Kalmar tog alltså 7 poäng sammanlagt mot Afc, Halmstad och Jönköping.

Med en normal Nannesäsong nästa år så går vi om Öster i maratontabellen!

IFK Göteborg tappade poäng mot alla tre bottenlagen och förlorade mot AFC....

Om IFK haft samma tur med tränarbytet som Kalmar hade IFK legat högre upp.
Citera
2017-11-05, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Mikkelsen, allsvenskans mest överskattade tränare?

Med Nanne hade vi en tydlig offensiv idé med spelare som inte klarade av offensiv fotboll. Med Mikkelsen har vi en trupp som kan spela offensivt men en tränare som inte har en aning om hur man sätter en idé.

Återgå till cynismen, hoppas på topp 8 nästa år och byt sen ledning och styrelse. Problemet sitter innanför väggarna och är inte endast tränarkopplat.

Jävla nollor!
Hamad, Wiland, Tankovic, Svendsen får väl ses som seriösa värvningssatsningar också?
Citera
2017-11-05, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
IFK Göteborg tappade poäng mot alla tre bottenlagen och förlorade mot AFC....

Om IFK haft samma tur med tränarbytet som Kalmar hade IFK legat högre upp.
Varför kickades Lennartsson för det här? Jag tänkte skriva att Göteborg på nationalarenan var den sämsta inställning jag sett från något lag i år. Men det verkade vara än sämre på hemmaplan i sista matchen mot ett Halmstad som inte hade ngt att spela för?
Citera
2017-11-05, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Grattis Malmö! Sjukt välförtjänt!

Själv är jag glad över Europaplatsen. För självklart så kommer någon utav de första 4 lagen i årets allsvenska vinna cupen nästa år.
Behåller ni Stahre kanske ni joggar hem cupen själva?
Citera
2017-11-05, 21:07
Medlem
BertilEnstoerings avatar
2 poäng mot AFC, Halmstad och Sundsvall. 0 poäng mot Stockholmslagen och 3-17 i målskillnad. Mot resten av lagen har vi ett poängsnitt för topp 3. Höga toppar och jävligt djupa dalar sammanfattar ÖSKs säsong. Som vanligt med andra ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in