Mina onsdagar kommer vara väldigt bra nästa säsong om ni börjar dåligt då det varit så mycket snack om 2018 då jävlar.
08-fotboll syftar jag på då.
Tycker också dansken blivit oerhört hyllad sett till hur ni har spelat, var ju mycket snack om att han var bästa tränaren efter er vårsäsong där ni spelade defensivt och tog poäng.
Du behöver inte oroa dig. Finns inte på någon karta att vi är topplag nästa år.
Karl-Johan Johnsson (EA Guingamp), Robin Olsen (FC København), Johan Wiland (Malmö FF/Hammarby IF).
Årets back
Ludwig Augustinsson (FC København/SV Werder Bremen), Andreas Granqvist (FC Krasnodar), Mikael Lustig (Celtic FC).
Årets mittfältare
Viktor Claesson (FC Krasnodar), Emil Forsberg (RB Leipzig), Jakob Johansson (AEK Aten FC).
Årets forward
Marcus Berg (Panathinaikos FC/Al-Ain FC), Zlatan Ibrahimovic (Manchester United FC), Ola Toivonen (Toulouse FC).
Mina fetningar.
Något OT men imponerande värre av Zlatan att varit knäskadad sen april men ändå utses till årets forward.
Så Dif anhängarna storma alltså planen när man säkra tredjeplatsen? Hahaha, snacka om olika perspektiv.
Saknar redan allsvenskan, efter att nästan ha längtat på att säsongen ska få ett slut så man kan blicka framåt sitter man här och de känns rätt tomt. Fy fan.
Få saker berör lika mycket som lilla och stolta Allsvenskan, även om man under årets gång inte kanske inser detta.
Nu är det över för i år.
Nu blir det att frysa, och bevaka silly - för värvningar kommer att göras!
Räknar med minst 3 nya spelare till Malmö, sen hoppas barnet inom mig att Zlatan gör oss sällskap till sommaren!
Må gott alla supportrar, vi ses nästa säsong!
Senast redigerad av Signaturum 2017-11-05 kl. 19:17.
Något OT men imponerande värre av Zlatan att varit knäskadad sen april men ändå utses till årets forward.
Så Dif anhängarna storma alltså planen när man säkra tredjeplatsen? Hahaha, snacka om olika perspektiv.
Saknar redan allsvenskan, efter att nästan ha längtat på att säsongen ska få ett slut så man kan blicka framåt sitter man här och de känns rätt tomt. Fy fan.
Det är ju bara att acceptera som Djurgårdare att vi inte är bortskämda med framgång senaste 10 åren.
Det är ett enormt steg framåt att spela allsvenskans kanske roligaste fotboll (på gott och ont) och att få komma ut i europa.