2017-11-05, 12:29
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Källström kan ju även dra på sig ett rött i matchen men få spela vidare, måste vara en trygg vetskap. (Innan någon hävdar att jag grinar så var det ett skämt)

Kan inte tänka mig något annat än kryss för vår del idag. Vi har inte tagit sex poäng mot något lag i år, ej vunnit två raka i år och vinner väldigt sällan sista matchen för säsongen. Samtidigt tror jag inte Wiland släpper till något så 0-0 känns spelvärt.

Tror på det också. Notera att HBK har rätt bra form också. Tror på tidigt HBK-mål och ett frustrerat spel inledningsvis. Leder till ett ursinne på läktaren och bra drag, och vi kvitterar på tilläggstid/slutminuter som vi så ofta gör mot skitlagen på hemmaplan. Dibba räddar poäng och vi blir 11a igen på 39 poäng....
Citera
2017-11-05, 13:08
Medlem
Blir en väldigt enkel Bajen seger idag.
Ska bli kul med silly season igen
Citera
2017-11-05, 13:22
Medlem
junkbords avatar
Det är med sorg i hjärtat och ångest i bröstet som jag konstaterar att världens i särklass bästa fotbollsliga tar slut idag.

Det har varit en ynnest och ära att få uppleva den gångna säsong med er alla!

Vi ses igen nästa säsong. Förhoppningsvis gör vi det bättre och alla ni andra gör det sämre.

Vänligen.
Citera
2017-11-05, 15:08
Medlem
Rdealss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Det är med sorg i hjärtat och ångest i bröstet som jag konstaterar att världens i särklass bästa fotbollsliga tar slut idag.

Det har varit en ynnest och ära att få uppleva den gångna säsong med er alla!

Vi ses igen nästa säsong. Förhoppningsvis gör vi det bättre och alla ni andra gör det sämre.

Vänligen.
Tiden går snabbt, snart drar svenska cupen igång igen och innan man vet ordet av igen så är det avspark i världens bästa liga igen och IFK Göteborg inkasserar ännu en förlust.

Tiden går undan.
Citera
2017-11-05, 15:15
Medlem
Carolus_Rexs avatar
Tur man har NHL att underhalla sig med under vintern (sommarn har i Australien).

Hoppas Ostersund snor en EL plats. Bra for sveriges ranking poang nasa ar.
Citera
2017-11-05, 16:46
Medlem
Rdealss avatar
Berget gör ett drömmål framför Zlatan.
Citera
2017-11-05, 17:28
Medlem
simonvps avatar
Mikkelsen, allsvenskans mest överskattade tränare?

Med Nanne hade vi en tydlig offensiv idé med spelare som inte klarade av offensiv fotboll. Med Mikkelsen har vi en trupp som kan spela offensivt men en tränare som inte har en aning om hur man sätter en idé.

Återgå till cynismen, hoppas på topp 8 nästa år och byt sen ledning och styrelse. Problemet sitter innanför väggarna och är inte endast tränarkopplat.

Jävla nollor!
Citera
2017-11-05, 17:31
Medlem
LT10s avatar
Det var den säsongen. Vad säger man? jävligt upp och ned ändå. Återigen misslyckas vi med att vinna ett derby, men för första gången på 10 år lyckas vi ta en Europaplats. Riktigt skönt. Finns inte en chans att vi skulle klarat det utan Andreas Isaksson. Han visar att han är Sveriges bästa målvakt.
Citera
2017-11-05, 17:33
Avslutad
Grattis Malmö! Sjukt välförtjänt!

Själv är jag glad över Europaplatsen. För självklart så kommer någon utav de första 4 lagen i årets allsvenska vinna cupen nästa år.
Citera
2017-11-05, 17:33
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp

Med Nanne hade vi en tydlig offensiv idé med spelare som inte klarade av offensiv fotboll. Med Mikkelsen har vi en trupp som kan spela offensivt men en tränare som inte har en aning om hur man sätter en idé.

Återgå till cynismen, hoppas på topp 8 nästa år och byt sen ledning och styrelse. Problemet sitter innanför väggarna och är inte endast tränarkopplat.

Jävla nollor!
Mannen heter ju Michelsen... Starkt att knipa en undre halvan-placering i sista omgången ändå.
Citera
2017-11-05, 17:34
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp

Jävla nollor!
Mina onsdagar kommer vara väldigt bra nästa säsong om ni börjar dåligt då det varit så mycket snack om 2018 då jävlar.
08-fotboll syftar jag på då.
Tycker också dansken blivit oerhört hyllad sett till hur ni har spelat, var ju mycket snack om att han var bästa tränaren efter er vårsäsong där ni spelade defensivt och tog poäng.
Citera
2017-11-05, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Blir en väldigt enkel Bajen seger idag.
Ska bli kul med silly season igen

Bjussar på den jinxen idag
Fy faan era svin som pissar oss i ansiktet gång på gång.
Respektlöst att vara så ointresserade inför 20K.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in