2017-10-08, 09:46
Medlem
ja nu börjar alltså bieffekterna ramla in på denna också misstänkte att den inte var nyttig redan i somras men nu är det slut på denna. Har inte rökt den på några veckor nu dock NM-2201 och det bet på ett mkt mildare sätt (gammal noid för er som inte har koll på den). Kommer välja bort det här hädanefter overklighetskänslorna första dagarna är BRUTALA benso är ett måste. 5-CAPB verkar mycket mer skonsam för både kropp och knopp om man nu måste köra noiderna. Billigare också magen min har också pajat på denna inte gått till sig än trots att det är 2 veckor sen jag rökte den här. Enda gångerna jag funkar i vardagen är med benso haft lite soscial fobi innan men nu efter 2 månader på den här går det knappt ta sig på bussen utan 1-2 stess 10er. Men nu sista dagarna känns det ändå som om det går åt rätt håll var dock tvungen att röka lite Cannabis och kommer få skit på UP. Det skiter jag fullständigt i så illa är abbsen på den här jag tar helt enkelt bara att jag kommer va positiv på THC då det faktiskt räddat mig. PS det är dags att ni gör en ny mix då det börjar komma in sådana här rapporter. Inte ett korn till kommer rökas av mig iaf
Citera
2017-10-08, 14:24
Medlem
TechoNisses avatar
5capb är riktigt bra,men får inte de sköna ruset som ja får på PS mixen
Citera
2017-10-08, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
ja nu börjar alltså bieffekterna ramla in på denna också misstänkte att den inte var nyttig redan i somras men nu är det slut på denna. Har inte rökt den på några veckor nu dock NM-2201 och det bet på ett mkt mildare sätt (gammal noid för er som inte har koll på den). Kommer välja bort det här hädanefter overklighetskänslorna första dagarna är BRUTALA benso är ett måste. 5-CAPB verkar mycket mer skonsam för både kropp och knopp om man nu måste köra noiderna. Billigare också magen min har också pajat på denna inte gått till sig än trots att det är 2 veckor sen jag rökte den här. Enda gångerna jag funkar i vardagen är med benso haft lite soscial fobi innan men nu efter 2 månader på den här går det knappt ta sig på bussen utan 1-2 stess 10er. Men nu sista dagarna känns det ändå som om det går åt rätt håll var dock tvungen att röka lite Cannabis och kommer få skit på UP. Det skiter jag fullständigt i så illa är abbsen på den här jag tar helt enkelt bara att jag kommer va positiv på THC då det faktiskt räddat mig. PS det är dags att ni gör en ny mix då det börjar komma in sådana här rapporter. Inte ett korn till kommer rökas av mig iaf

Nyfiken fråga, hur länge har du rökt denna mix och hur mycket?
Rökte du varje dag?
Citera
2017-10-08, 17:01
Medlem
Köpte på mig mina första 8 g i juli då jag var på permsi från ett behandlingshem. Sen dess var det emst sporadiskt i början men sedan augusti så har jag rökt 10 g -15g på nån dag droppen blev då 33 g gick på en helg då kändes denna nog så dyr. Vart bara sådär tvärstekt i början NM-2201 funkade mkt bättre än denna. Men ni som precis är påväg in i någon noidsväng pga Urinprov eller liknande kör då på 5Capb istället billigare för kör man bara från PS komemr det dra iäg ekonomiskt det ill jag LOVA!
Citera
2017-10-28, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Köpte på mig mina första 8 g i juli då jag var på permsi från ett behandlingshem. Sen dess var det emst sporadiskt i början men sedan augusti så har jag rökt 10 g -15g på nån dag droppen blev då 33 g gick på en helg då kändes denna nog så dyr. Vart bara sådär tvärstekt i början NM-2201 funkade mkt bättre än denna. Men ni som precis är påväg in i någon noidsväng pga Urinprov eller liknande kör då på 5Capb istället billigare för kör man bara från PS komemr det dra iäg ekonomiskt det ill jag LOVA!

Shit 33g på en helg det är 2700kr ju, du kunde fått ett halvt hekto bra hasch eller helt ok gräs för det priset. Sen så är det nog jävligt giftigt att dra i sig så stora mängder.

5c-ab-pinaca är riktigt bra. Du kunde ha gjort 33g potent mix på 2g binoid, tom 40g. Dvs under 500kr för samma mängd rökmix som du köpte för 2700.

Varför säljer inte PS den noiden de använder rent? Girigt att ta 300kr för typ 50mg binoid. Denna verkar ha varit potent förr så man kunde blanda ut men nu så sänkte de styrkan, utan att sänka priset. Liksom "köp mindre, samma pris."
PS skrattar hela vägen till banken medan rökmixtorskar pajjsr sitt psyke och kropp, nu på ett lite dyrare sätt.
Citera
2017-11-03, 00:37
Medlem
Tjenare! Fick en påse skickad till mig med detta. Är det någonting att ha? Har rökt en hel del Diamond. Sen har jag testat nån mix efter som mer gav en nojja och annat skit. Hade en polare som blandade en jwh baserad mix som var nice utan sjukt rus med nojja. Gillar att bli brunsänkt. Aja fått den gratis så kör ett prov. Återkommer med resultat.
Citera
2017-11-03, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyburgaren
Tjenare! Fick en påse skickad till mig med detta. Är det någonting att ha? Har rökt en hel del Diamond. Sen har jag testat nån mix efter som mer gav en nojja och annat skit. Hade en polare som blandade en jwh baserad mix som var nice utan sjukt rus med nojja. Gillar att bli brunsänkt. Aja fått den gratis så kör ett prov. Återkommer med resultat.

Rekommenderar 5c-ab-pinaca om du vill bli stenad men inte för väck, som av vissa binoider. Har dock inte prövat denna öht så jag vet inte hur den är, men så som jag förstått det så är det mer ett trippigt spicerus på denna...
Citera
2017-11-03, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Rekommenderar 5c-ab-pinaca om du vill bli stenad men inte för väck, som av vissa binoider. Har dock inte prövat denna öht så jag vet inte hur den är, men så som jag förstått det så är det mer ett trippigt spicerus på denna...
Tog 0.04 på vågen, förväntade mig ett soft rus.
När jag tagit 3 bloss försöker jag ta mig upp för trappen. Håller på att ramla. Går innan för dörren och tänkte sängen är 1 meter bort. Tog mig till sängen med en jävla kraft. Kan inte röra mig sen, en jävla massa sjuka tankar. Är typ som ett tungt jävla boffa bensin rus. Skulle aldrig någonsin testa röka detta igen. Förstår inte hur någon kan tycka att detta är nice. Vill ni få bodyrus käka förfan tramadol och rök en holk. Detta är bara ren och skärt bajs att trycka i mig. Och jag har fan testat alla "kända" droger. Detta var den ett av de sämsta rus jag provat i hela mitt liv. Att dessa noider kallas för spice är en skam för originalet som faktiskt fungerade bra. Detta har spårat ut. Första gången på 13 år av droganvändande som jag verkligen tror att jag skall dö när jag röker det.
Senast redigerad av nyburgaren 2017-11-03 kl. 23:21.
Citera
2017-11-03, 23:18
Medlem
Jag kommer endast köra "kända" droger framöver där jag vet vad bieffekterna är och vad jag får. Förstår att folk testar grejer för att de är på pissprov. Men att folk röker detta är mig jävligt förvånande. Såg nån som drog i sig 30+gram av detta på en helg. Håller mig till att röka ingenting tills mina körkortsprover är över.
Citera
2017-11-04, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyburgaren
Tog 0.04 på vågen, förväntade mig ett soft rus.
När jag tagit 3 bloss försöker jag ta mig upp för trappen. Håller på att ramla. Går innan för dörren och tänkte sängen är 1 meter bort. Tog mig till sängen med en jävla kraft. Kan inte röra mig sen, en jävla massa sjuka tankar. Är typ som ett tungt jävla boffa bensin rus. Skulle aldrig någonsin testa röka detta igen. Förstår inte hur någon kan tycka att detta är nice. Vill ni få bodyrus käka förfan tramadol och rök en holk. Detta är bara ren och skärt bajs att trycka i mig. Och jag har fan testat alla "kända" droger. Detta var den ett av de sämsta rus jag provat i hela mitt liv. Att dessa noider kallas för spice är en skam för originalet som faktiskt fungerade bra. Detta har spårat ut. Första gången på 13 år av droganvändande som jag verkligen tror att jag skall dö när jag röker det.

Tror faktiskt du skulle fått en helt annorlunda upplevelse av 5c-ab-pinaca. Det enda som sker vid stora doser är att man blir riktigt stukad, som på bra hasch. Mycket mer likt en viss originalsort utav "spice", jwhcannabinoidlikt. Inte gillat en cannabinoid på många år som den, pga likheten med cannabis och inte DMT-ketamin-bensin som de nya sorter liknar.

Men aja, kan du röka cb så skippa binoiderna helt. Cb är beprövat och det finns bra gräs lite överallt numer.
Citera
2017-11-05, 12:30
Medlem
Heyhey1 haha sett dig kommentera och prata mycket om 5c-apb överallt, du gillar verkligen den noiden hör jag men ja, den är riktigt skön o bra! Ingen psykosupplevese, men även dom noiderna är roliga och mysa om man gör rätt dos
Citera
2017-11-05, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Heyhey1 haha sett dig kommentera och prata mycket om 5c-apb överallt, du gillar verkligen den noiden hör jag men ja, den är riktigt skön o bra! Ingen psykosupplevese, men även dom noiderna är roliga och mysa om man gör rätt dos
Nja mycket i binoidforat, iaf mestadels. Vill att folk inte råkar illa ut som av andra sjuka noider, plus att 5c-pin är riktigt bra, jag har kört de flesta inrikes sedan jwh/gold diamond eran och anser 5c-ab-pin är en av de bättre. Varför kallar de den för 5c-apb? Så folk tror det är en APB-analog? För att folk har slutat köpa noider efter överdos&AT-fiaskon? Kalla den 5c-ab-pinaca. Det är tur att den är rätt skonsam vid mycket, skulle det varit en fubinaca/chiminacanoid och folk skulle snorta 100mg pga de tror det är en stimulant, skulle det slutat jävligt illa.

Undrar vilken noid PS har i sin mix, verkar vara mdmb-2xxx...blir den bättre (inte psykosig och farlig dom den verkar va) om man blandar ut mixen? Hur är ATn i jämförelse med ab-fubinaca elr chiminaca?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in