Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-10, 12:37
  #469
Medlem
ska man vänta på att dem ska koka ihop fel mix o grejer nu igen o att allt ska ta 5 månader igen fan dem borde betala ens terapi man behöver för abset
Citera
2018-11-10, 13:05
  #470
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av napster99
ska man vänta på att dem ska koka ihop fel mix o grejer nu igen o att allt ska ta 5 månader igen fan dem borde betala ens terapi man behöver för abset


Tillverka egen?
Citera
2018-11-10, 14:11
  #471
Medlem
går ej utan info om vart man kan få tag på det. fick en varning nu här på flashback med
Citera
2018-11-11, 17:16
  #472
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av napster99
går ej utan info om vart man kan få tag på det. fick en varning nu här på flashback med

Aj då. Kika på "wholesellers" och sedan dra en koppling till vilka som inte är klassade i Sverige. De är sällan de kastar ut alla poteniella på marknaden direkt utan kanske ett fåtal säg 4-5. Sen småfult att de inte vill gå ut med det. Det får ju mig direkt att inte vilja handla "random rökmix" vars innehåll jag ej har någon aning om.

Nu röker jag inte rökmixar vanligtvis men om jag skulle göra det så tillverkar jag det hellre själv då vilket mongo som helst skulle klara av det.
Citera
2018-11-15, 08:50
  #473
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napster99
fyfan blir så jävla förbannad som en spice knarkare kan bli PS hade fått tillbaka rökmixen i 1 dag och sedan var den slutsåld hur fan tänker dem egentligen

Jag tänkte skriva att frakten måste gå runt polcirklarna några varv för att det skall ta sådan här tid att få "hem" den men de hade den alltså till salu 1dag, det var inte bra ngt misstag var det någon som hann köpa då?
Har väntat sen Aug då de skulle ha den inne först, sen blev det lite försenat, sen skulle den fraktas osv men nu har det ju gått sjukt lång tid...

Visst ni som säger tillverka egen det går ju men utan att ha läst på om nuvarande lagliga noider så senast så var ngn sjukt potent, någon lite mindre sen skall man ha sidor som inte skickar skit om de skickar något öht.

PS skickar iaf det man beställer och ofta fort och de har även PF samt du/ni som föredrar priset på CB missar poängen med att många testas därav att sånt här är intressant att köpa.
Citera
2018-11-15, 09:44
  #474
Medlem
jo det var ett misstag.. något i stil med att han återförde order och på så sätt blev lagersaldot fel
Citera
2018-11-29, 13:26
  #475
Medlem
Någon som vet när dom får in denna igen? Är så less på alla cannabioder haha
Citera
2018-12-01, 21:44
  #476
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Någon som vet när dom får in denna igen? Är så less på alla cannabioder haha

Frågade i veckan och svaret då var att de inte vet när och att det är leverantören som segar.
Citera
2019-06-15, 19:38
  #477
Medlem
Någon som vet om PS lagt ner sina örtblandningar eller varit i kontakt med PS och hört om det är nått på gång.
Citera
2019-08-31, 13:36
  #478
Medlem
Nu har de kommit ut två nya mixar på ps. Beställde 3g återkommer på måndag hur den funkar. Mvh
Citera
2019-09-01, 17:05
  #479
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Nu har de kommit ut två nya mixar på ps. Beställde 3g återkommer på måndag hur den funkar. Mvh

Låter spännande! Verkar uppåt eftersom den heter energized? 🙄
Citera
2019-09-01, 17:10
  #480
Medlem
Vad är grejen med er som röker den skiten? Hade en polare som körde på Aura Sniper från PS i några månader och han blev förstörd för resten av våran bekantskap. En annan polare fick psykos på det. Vilket gift.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback