Citat:
Ursprungligen postat av
lillwitte
Köpte på mig mina första 8 g i juli då jag var på permsi från ett behandlingshem. Sen dess var det emst sporadiskt i början men sedan augusti så har jag rökt 10 g -15g på nån dag droppen blev då 33 g gick på en helg då kändes denna nog så dyr. Vart bara sådär tvärstekt i början NM-2201 funkade mkt bättre än denna. Men ni som precis är påväg in i någon noidsväng pga Urinprov eller liknande kör då på 5Capb istället billigare för kör man bara från PS komemr det dra iäg ekonomiskt det ill jag LOVA!
Shit 33g på en helg det är 2700kr ju, du kunde fått ett halvt hekto bra hasch eller helt ok gräs för det priset. Sen så är det nog jävligt giftigt att dra i sig så stora mängder.
5c-ab-pinaca är riktigt bra. Du kunde ha gjort 33g potent mix på 2g binoid, tom 40g. Dvs under 500kr för samma mängd rökmix som du köpte för 2700.
Varför säljer inte PS den noiden de använder rent? Girigt att ta 300kr för typ 50mg binoid. Denna verkar ha varit potent förr så man kunde blanda ut men nu så sänkte de styrkan, utan att sänka priset. Liksom "köp mindre, samma pris."
PS skrattar hela vägen till banken medan rökmixtorskar pajjsr sitt psyke och kropp, nu på ett lite dyrare sätt.