2017-11-06, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyburgaren
Tog 0.04 på vågen, förväntade mig ett soft rus.
När jag tagit 3 bloss försöker jag ta mig upp för trappen. Håller på att ramla. Går innan för dörren och tänkte sängen är 1 meter bort. Tog mig till sängen med en jävla kraft. Kan inte röra mig sen, en jävla massa sjuka tankar. Är typ som ett tungt jävla boffa bensin rus. Skulle aldrig någonsin testa röka detta igen. Förstår inte hur någon kan tycka att detta är nice. Vill ni få bodyrus käka förfan tramadol och rök en holk. Detta är bara ren och skärt bajs att trycka i mig. Och jag har fan testat alla "kända" droger. Detta var den ett av de sämsta rus jag provat i hela mitt liv. Att dessa noider kallas för spice är en skam för originalet som faktiskt fungerade bra. Detta har spårat ut. Första gången på 13 år av droganvändande som jag verkligen tror att jag skall dö när jag röker det.
Fick en riktigt snetripp. Nu har jag testat i halva dosen. Antagligen boostade lyrican som jag käkar i stora mängder detta rus. Har tagit jätte jätte lite och fått ett nice rus nu i efterhand. Den är helt ok faktiskt. Jag ska inte såga den rätt av. Och de 5 grammen jag fick gratis av prylshoppen tackar jag verkligen för. Helt ok mix, kör bara i lägre doser grabbar. Beställde just 5c-apb. Får se hur den är. Många som heyhey1 hyllar ju den ju.=) Hade jag kunnat röka vanliga cb hade jag ju gjort det. Men detta får duga till dess=) prylshoppens mix var sjukt potent så ta det lugnt grabbar!
Citera
2017-11-06, 07:42
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Fick en riktigt snetripp. Nu har jag testat i halva dosen. Antagligen boostade lyrican som jag käkar i stora mängder detta rus. Har tagit jätte jätte lite och fått ett nice rus nu i efterhand. Den är helt ok faktiskt. Jag ska inte såga den rätt av. Och de 5 grammen jag fick gratis av prylshoppen tackar jag verkligen för. Helt ok mix, kör bara i lägre doser grabbar. Beställde just 5c-apb. Får se hur den är. Många som heyhey1 hyllar ju den ju.=) Hade jag kunnat röka vanliga cb hade jag ju gjort det. Men detta får duga till dess=) prylshoppens mix var sjukt potent så ta det lugnt grabbar!
Tycker du PS mix är stark nu skulle du testat den innan dom minska styrkan!

Gött att du fick nice rus till slut.

5c-apb är go i rätt dos, som ett flummig cb rus.
Citera
2017-11-06, 17:53
Medlem
Citat:

Less is more med vissa substanser. Lyrica förstärker cb/binoidrus avsevärt.
5c-ab-pin är inte lika potent som vissa andra, men vill ha du en potent mix du röker 0,1 utav, gör mix på 1:15g. Vill du att den ska var medelstark (röka 0,2), 1:20g. Vill du ha en mix du kan rulla rena med dvs inte det starkaste, 1:25g.

Ungefär så tycker jag man ska blanda den om man inte har allt för mycket tolerans.
Citera
2017-11-12, 10:58
Medlem
TechoNisses avatar
Tänkte varna alla att inte blanda denna med bensl,ja ramla ihop igår på golvet hemma. Annars riktigt bra
Citera
2017-11-12, 18:23
Medlem
Citat:
Tror att du kommer gilla 5c-apb! Cannabis rus och inga biverkningar utvecklad av Pfizer från början.
Citera
2017-11-12, 19:22
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Tänkte varna alla att inte blanda denna med bensl,ja ramla ihop igår på golvet hemma. Annars riktigt bra
Tror inte det har något med att du har blandat, har tuppat av flertal gånger och vaknat på golvet och då har jag ingen annan drog i mitt system.
Citera
2017-11-12, 19:29
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Tror inte det har något med att du har blandat, har tuppat av flertal gånger och vaknat på golvet och då har jag ingen annan drog i mitt system.
(fick psykos typ som att jag såg mig själv död) återupplivades när jag vaknade igen o fick ångest o trodde att jag varit död länge o massa, la mig i sängen för försöka sova men tankarna bara snurrade,så tog en lina med pihp o då försvann all ångest o dom tankarna haha(4f-pihp räddaren i nöden)
Citera
2017-11-12, 19:33
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
(fick psykos typ som att jag såg mig själv död) återupplivades när jag vaknade igen o fick ångest o trodde att jag varit död länge o massa, la mig i sängen för försöka sova men tankarna bara snurrade,så tog en lina med pihp o då försvann all ångest o dom tankarna haha(4f-pihp räddaren i nöden)
Sist jag rökte hade jag hinken jag röker från i duschen och skulle dra ett bloss vilket blev för starkt och vaknade i duschen med nackspärr och såg att jag även vält ut en hylla.
Tror det mest handlar om hur mycket man röker, när jag rullat med denna noid så brukar jag inte tappa minnet eller tuppa av. Händer ganska ofta då jag röker hink att jag tuppar av (vilket aldrig kan vara särskilt nyttigt för kropp och hjärna).
Citera
2017-11-12, 20:33
Medlem
Citat:

Har själv haft dessa mindgames där det har känt som att jag håller på att dö, och ligger och krigare med mitt psyke haha
Dock så var det på cumyl cb pinaca
Citera
2017-11-19, 21:37
Medlem
Jessigirlies avatar
Hur lyckas alla få så dåliga erfarenheter egentligen?

Jag har rökt massa från prylshoppen o aldrig nånsin haft nån som helst dålig upplevelse nån gång? Det enda trista är väl närätt påsen är tom!

Jag tar lite bara mellan tummen och mitt pekfinger, blandar med kanske runt 4-5 ggr mer tobak o smular ihop.
På det drar jag typ max två hit o håller inte andan som på thc, o det blir bra, bara släcka bongen o sen har man flera omtändningar kvar i koppen😊

Hur lyckas ni som sagt? Drar ni fullt ös o gör som med cannabis är ni ju dumma grabbar! 😉

Kram //jessica
Citera
2017-11-23, 23:23
Medlem
Snorbromsens avatar
Ska man beställa Damiana malt eller Damiana pulver från prylshoppen för att göra rökmix ?
Citera
2017-11-24, 12:42
Medlem
TechoNisses avatar
Stort tack till prylshooppens då ja beställde en våg o spice den 8e o fick fel våg(vågen ja fick vägde bara 0.1 men skulle ha 0.01 som dom skrev på sidan, scale on balance energidryck) skrev o berättade detta o dom skickade en ny våg på rek och idag när ja hämta ut den så fick ja rätt våg o en påse med spice . Så ett stort plus för god kundservice. Blir röka senare ikväll
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in