Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-04, 14:44
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Detta kan mycket väl vara början till slutet för UFC.
Att pajasliknande låte en pensionerad kille få tittelmatch är tragikomiskt. Wrestlingvarning!.
Det kanske snarare är tvärtom. Att just såna här spektakulära event gör UFC starkare.
Citera
2017-11-04, 17:10
  #38
Medlem
Mx_1337s avatar
Cutelaba vs Oleksiejczuk struken i sista minuten p.g.a. USADA-strike från Cutelaba.
http://mmajunkie.com/2017/11/ion-cut...emoved-ufc-217
Citat:
Ursprungligen postat av mmajunkie.com
UFC 217 has lost a fight at the last minute.

The bout between light heavyweights Ion Cutelaba and Michael Oleksiejczuk has been scrapped after Cutelaba was flagged by the U.S. Anti-Doping Agency for a potential violation stemming from a disclosure on his pre-fight form.
Citat:
UFC 217 will go on with 11 bouts. The final lineup is below:

MAIN CARD (Pay-per-view, 10 p.m. ET)

Champ Michael Bisping vs. Georges St-Pierre – for middleweight title
Champ Cody Garbrandt vs. T.J. Dillashaw – for bantamweight title
Champ Joanna Jedrzejczyk vs. Rose Namajunas – for women’s strawweight title
Jorge Masvidal vs. Stephen Thompson
Paulo Costa vs. Johny Hendricks
PRELIMINARY CARD (FS1, 8 p.m. ET)

Joseph Duffy vs. James Vick
Mark Godbeer vs. Walt Harris
Corey Anderson vs. Ovince Saint Preux
Randy Brown vs. Mickey Gall
PRELIMINARY CARD (UFC Fight Pass, 7 p.m. ET)

Curtis Blaydes vs. Aleksei Oleinik
Ricardo Ramos vs. Aiemann Zahabi
Citera
2017-11-04, 18:24
  #39
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Huvudkortet börjar 03:00 det brukar sluta 07:30

Citat:
Ursprungligen postat av HenryGondorff
Sändningen och main card är mellan 03:00 och 07:30. Galan brukar ta slut lite tidigare dock, men det är de tiderna som gäller.

Hoppas på alla tre challengers + Wonderboy. Tror dock att det blir segrar för samtliga champs, men önskar att jag får fel. Tuffast får nog Thug Rose, har svårt att se henne strypa ut Cringejczyk och stående lär hon inte ha en chans.

Okej tack! Man vill ju lätt se dom fyra sista matcherna, när ska man tänkas gå upp då tro?
Citera
2017-11-04, 18:44
  #40
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Okej tack! Man vill ju lätt se dom fyra sista matcherna, när ska man tänkas gå upp då tro?

Huvudkortet börjar 03:00 oavsett om underkortet slutar 02:00 eller 02:59 de kör promos mm till dess att kl blir 03:00.
Citera
2017-11-04, 18:58
  #41
Medlem
Enligt Chael, som har mött Bisping i tävling två gånger och sparrats med GSP två gånger, är GSP den starkare. Med den uppenbara viktuppgången lär han vara ännu starkare nu, frågan är bara hur det har påverkat hans snabbhet. Jag tror hur som helst att GSP tar det, på avslut denna gång för ovanlighetens skull.

Garnbrandt vs Dillashaw: Hoppas och tror på TJ, avskyr verkligen "No Love". TKO rond 4.
Thompson vs Masvidal: Thompson dec.
Hendricks vs Costa: Det vore härligt att se Hendricks knockad redan i första ronden som i Thompson-matchen. Maken till gnällspik och dålig förlorare får man leta efter. Det har ju inte heller gått så bra för honom efter USADA började testa. Dessutom är hans matcher oftast jävligt tråkiga.
Citera
2017-11-04, 19:22
  #42
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heir
Enligt Chael, som har mött Bisping i tävling två gånger och sparrats med GSP två gånger, är GSP den starkare. Med den uppenbara viktuppgången lär han vara ännu starkare nu, frågan är bara hur det har påverkat hans snabbhet. Jag tror hur som helst att GSP tar det, på avslut denna gång för ovanlighetens skull.

Garnbrandt vs Dillashaw: Hoppas och tror på TJ, avskyr verkligen "No Love". TKO rond 4.
Thompson vs Masvidal: Thompson dec.
Hendricks vs Costa: Det vore härligt att se Hendricks knockad redan i första ronden som i Thompson-matchen. Maken till gnällspik och dålig förlorare får man leta efter. Det har ju inte heller gått så bra för honom efter USADA började testa. Dessutom är hans matcher oftast jävligt tråkiga.

Mja, 4 år tror jag är för mycket. Bisping hade aldrig tagit GSP om han trott att det var den minsta risk.
Citera
2017-11-04, 21:07
  #43
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heir
Hendricks vs Costa: Det vore härligt att se Hendricks knockad redan i första ronden som i Thompson-matchen. Maken till gnällspik och dålig förlorare får man leta efter. Det har ju inte heller gått så bra för honom efter USADA började testa. Dessutom är hans matcher oftast jävligt tråkiga.
Ja, Hendricks är ett av de tydligaste exemplen på fighters som blivit betydligt sämre efter USADA. Eller för delen redan efter kommissionerna började testa hårdare något år innan USADA kom in permanent.
Han fixar inte vikten längre och fysiken samt trycket i händerna verkar vara bortblåst. Märkligt...

Minns också hur han var en stor kritiker till att NSAC började testa enligt WADA-protokollet och mer random testing...
Citera
2017-11-04, 21:12
  #44
Medlem
Dharmabums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Mja, 4 år tror jag är för mycket. Bisping hade aldrig tagit GSP om han trott att det var den minsta risk.

Självklart finns det en risk. Det förstår till och med Bisping. Enligt alla odds jag sett är det hugget som stucket.

GSP tycker jag framstår som någon som bara tar väl kalkylerade risker och han menar väl att han har mer att vinna än förlora på detta. Samma sak gäller nog Bisping som talat om att sluta och sagt att han vill ha åtminstone en riktig money fight innan han gör det. Detta är den bästa han kan hoppas på att få.

För mig är detta lite av av en win win match. Alltid roligt med antihjältar som Bisping, tar han GSP nu, försvarar en gång (mot Whitacker som jag tror är en hyfsad matchning för honom) och sedan går ner och plockar Woodley vore det (med tanke på vinstraden han nu har i ryggen) den mest osannolika och episka avslutningen på en karriär i UFC:s historia. Sånt är kul.

Men samma grej gäller GSP, tar han Bisping och sen går ner och besegrar Woodley så är han GOAT i de flestas ögon nästan vad än DJ, Jones och Mc Gregor må hitta på i framtiden.

Jag ser fram mot detta!
__________________
Senast redigerad av Dharmabum 2017-11-04 kl. 21:23.
Citera
2017-11-04, 22:37
  #45
Medlem
lasse-luss avatar
har styrt upp viaplay så jag kan se matchen men börjat hela galan 03:00?
ja jag vet trög men till mitt försvar så har jag jobbat
Citera
2017-11-04, 22:43
  #46
Medlem
Matsu-sans avatar
Detta är utan tvekan årets gala. Fet hype kring alla matcher!
Citera
2017-11-04, 22:46
  #47
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-lus
har styrt upp viaplay så jag kan se matchen men börjat hela galan 03:00?
ja jag vet trög men till mitt försvar så har jag jobbat


Du kan se Huvudkortet på Via Play som börjar 03.00

dvs dessa 5 matcher:

Michael Bisping vs. Georges St-Pierre – for middleweight title
Cody Garbrandt vs. T.J. Dillashaw – for bantamweight title
Joanna Jedrzejczyk vs. Rose Namajunas – for women’s strawweight title
Jorge Masvidal vs. Stephen Thompson
Paulo Costa vs. Johny Hendricks
Citera
2017-11-04, 22:52
  #48
Medlem
Hunden007s avatar
Hoppas Bisping får däng. han verkar rätt dryg och duckar de svåraste möterna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback