Citat:
Ursprungligen postat av
PhDSalander
Knappast. du har helt enkelt inga argument, du förvränger de svaren du får både från mig och Remark, undviker att utveckla o svara på frågor för att du helt enkelt inte kan komma vidare.
Du har satt dig själv på en egen piedestal och tror att ingen kan läsa mellan dina rader. Dock är vi några som klarar det.
Tråkigt men sant.
Så, hur var det nu, förklara och utveckla gärna din definition av "könsligt" umgänge/forhold i relation till "sexuellt" umgänge/forhold vad gäller detta brottets utvidgade rubricering.
Obs. Jag testade. Där fanns ingenting.
Läsa mellan raderna... Ni läser inte ens raderna som står, det är ju rätt uppenbart.
Eller så är det du som sätter dig på en piedestal, för att, eller trots att, du inte förstår.
Något "könsligt umgänge" har jag aldrig talat om, återigen är det du, och dina gelikar, som försöker förvränga det jag skriver, lägga era påhittade ord i min mun. Jag har talat om
motiv.
Om du sedan inte kan hålla isär diskussionen om motiv och misstanke, så är det bara att beklaga.
Jag kan bara konstatera det jag sa från början, vissa kan inte se annat än svart eller vitt. Du klarar inte ens att se det allra enklaste av det jag skriver. Du kan uppenbarligen bara se det du vill se - att jag måste ha en bestämd uppfattning om det ena eller det andra. Det är din svart-vita uppfattning att det är så, inte min. Jag har inte den bestämda uppfattningen, och har heller aldrig påstått det. Det är bara du som ser sådana spöken. Du, och resten av er som inte kan förmå se de olika alternativa möjligheterna, som bara ser "sperma" så fort en man mördar en kvinna. Först var det ett sexuellt motiv, tveklöst, sedan blev det ett sexualsadistiskt motiv, tveklöst, sedan blev sexualsadism något som inte alls behöver ha med sex att göra. Tja, kalla det vad ni vill, omdefiniera orden hur ni vill. Fakta är och förblir vad de är. Sexualsadism så som det gängse bruket av ordet är, innefattar att GM skall nå sexuell tillfredsställelse. Kanske var det så i fallet PM, kanske var det det inte. Du har en väldigt bestämd uppfattning, jag har en mer försiktig. Att du sedan inte kan förlika dig med att man kan ha en annan uppfattning än vad du har, är ju bara att beklaga.