Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
Kan vi inte bara alla bestämma att Erik och Alma blir ett lyckligt par i evighet? Det är ett av extremt få par alla skribenter verkar eniga om är fina ihop och dessutom verkligen verkar fungera ihop. Det borde dom verkligen unna oss tittare
Ja, väck med Liselott, det skulle hela stämningen och känslan på Dennis gård gynnas av.
Jörgen blir jag bara irriterad på, visst att man behöver känna en attraktion men det är för mycket "höhö,schyssta rattar och vilken j-a röv" över hans snack. Har han ens EN gång nämnt något om någons personlighet som är av värde?
Det vore sannerligen en rätt udda kombination och med tanke på att Jörgen vill se alla sina kvinnor "tajta" så får man ju säga att Therese isf inte passar? Inte är hon så vidare vältränad i den mening han syftar på?
Secken äkta mansgris den där Jörgen är alltså...
Jo jag är mer än gärna med och beslutar om att det ska vara Alma och Erik, då blir det ju iaf ett par denna säsongen som kommer kunna vara länge om inte för livet. Och det är ju sånt man vill uppleva med programmet.
Ja stämningen skulle bli glad och mer lugn om Liselott försvann, men vet inte om vi har den turen. Dennis kanske inte kan se vilken ful människa hon är.
Nej Jörgen verkar inte bry sig ett dugg om personligheten och mig veterligt har han aldrig nämnt nåt om tjejernas personligheter. Det enda som han hittills sagt som inte är relaterat till snygghet och tajta kroppar är väl att han tycker det är attraktivt med tjejer som kan dansa och han tar ju en svängom med tjejen i kvällens avsnitt som det verkar.
Nej det är sant, Therese är ju inte tajt i kroppen i den meningen så varför skulle han dras till henne?! Eller förvandlades han av Therese charm och insåg plötsligt att det är inte så viktigt med tajta kroppar, det är nog mer viktigt med en partner man kan diskutera bondeyrket med...har svårt att tro det om Jörgen.....