2017-11-01, 14:52
Medlem
thegoodshepherds avatar
Helt otroligt. Det som gör mig mest upprörd är varför han inte fick gå på dagen?? Även om han får sparken senare finner jag det enormt stötande att man som polismyndighet inte reagerar och stänger av direkt.

Det redan obefintliga förtroendet är just nu på minus

Häng ut svinet!
Citera
2017-11-01, 15:40
Medlem
Enligt tidningen:
"Enligt den anmälan som gjorts mot polisen ska ett första foto ha skickats redan vid den insats i Norrköping som ledde till ett gripande. Polisen ska då, enligt uppgifter i Östnytt, ha ifrågasatt varför partnern var tillsammans med den gripne och fortsatt skicka ett antal bilder – bland annat på sitt egna könsorgan"

Vad kan vara för insats i Norrköping? Vem som var gripen?
Citera
2017-11-01, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegoodshepherd
Helt otroligt. Det som gör mig mest upprörd är varför han inte fick gå på dagen?? Även om han får sparken senare finner jag det enormt stötande att man som polismyndighet inte reagerar och stänger av direkt.

Häng ut svinet!

Kan ju inte sparka någon bara för att en anmälan tas upp. Det innebär ju inte att denne är skyldig.
Citera
2017-11-01, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moglie
Kan ju inte sparka någon bara för att en anmälan tas upp. Det innebär ju inte att denne är skyldig.

Nä, förslagsvis läser man tråden om busschaffisen som anklagades för att ha visat porrfilm i bussen vilket inte stämde.
Citera
2017-11-01, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegoodshepherd

Häng ut svinet!

Men hallå, vi lever i en rättsstat. Man väntar givetvis tills personen i fråga är dömd innan man agerar. Om det är något oerhört olämpligt kan personen tillfälligt omplaceras eller stängas av med lön.
Citera
2017-11-01, 17:35
Medlem
Det är nog inte sant, de försöker såklart hämnas på polisen genom att ljuga. Är man ihop med en kriminell så är man lika rutten själv.
Citera
2017-11-01, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpppspark
Det är nog inte sant, de försöker såklart hämnas på polisen genom att ljuga. Är man ihop med en kriminell så är man lika rutten själv.

Mmm och tomten finns jag lovar.
Så du menar på att det är omöjligt att det kan ha hänt? För är man polis så gör man inget sådant och man begår inga brott. Hahahah
Senast redigerad av Believe.simply 2017-11-01 kl. 18:56. Anledning: Felstavat
Citera
2017-11-01, 19:20
Medlem
Hardcorebobos avatar
Är det bara jag som ser lite humor i det hela?
Citera
2017-11-01, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebobo
Är det bara jag som ser lite humor i det hela?

Nej du är inte ensam 😂😂😂 Vilken idiot till polis, undrar om det gick till så här. Polisen säger till sin kollega vakta den gripne jag måste ta ett kort på kuken för att skicka till den gripnes partner, jag är strax tillbaka!
Citera
2017-11-01, 20:41
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anywhan
Nej du är inte ensam 😂😂😂 Vilken idiot till polis, undrar om det gick till så här. Polisen säger till sin kollega vakta den gripne jag måste ta ett kort på kuken för att skicka till den gripnes partner, jag är strax tillbaka!
Jag tror mer att dom ville grisa till det och visa vem som bestämmer. "Snygg tjej du har, Hon kanske är mer sugen på den här? *KLICK*
Citera
2017-11-01, 20:54
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Believe.simply
Mmm och tomten finns jag lovar.
Så du menar på att det är omöjligt att det kan ha hänt? För är man polis så gör man inget sådant och man begår inga brott. Hahahah

Då har de inte hört talas om St*fan Sv*nsson, men det är väl länge sedan han fått sluta, vet inte ens om han var från Norrköping.
Citera
2017-11-01, 20:56
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpppspark
Nja, historien är garanterat väldigt vinklad för att locka läsare.

Som någon annan skrivit så kände de säkert redan varandra, de kanske haft en lös relation tidigare till och med.

Samtidigt är det ett märkligt beteende av en polis, men hela sanningen är det defenitivt inte.

Men stor humor om det är det, Sveriges kåtaste polis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in