2017-11-01, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Då har de inte hört talas om St*fan Sv*nsson, men det är väl länge sedan han fått sluta, vet inte ens om han var från Norrköping.

Nej precis finns för fan grisar i alla yrken oavsett
Citera
2017-11-01, 21:26
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Believe.simply
Nej precis finns för fan grisar i alla yrken oavsett

Och tack och lov fanns det inte smartphones heller på min tid.
Citera
2017-11-01, 22:35
Medlem
thegoodshepherds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1984FTW
Men hallå, vi lever i en rättsstat. Man väntar givetvis tills personen i fråga är dömd innan man agerar. Om det är något oerhört olämpligt kan personen tillfälligt omplaceras eller stängas av med lön.

Det är nog rätt snabbt kollat om det är hans telefonnummer i mobilen med en penis i SMSet.
Citera
2017-11-02, 00:34
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moglie
Tänker dock inte bistå med namnet då jag inte tycker att hans familj ska behöva bli utsatta av trollare ifrån flashback.
Men den kriminellas familj ska ju bli utsatt för blottare ifrån polismyndigheten?
Citera
2017-11-02, 00:51
Medlem
Polisens gamla ex och han 'råkade' blanda in sina privata känslor (av svartsjuka)?
Citera
2017-11-02, 00:59
Medlem
Och sen blir många förvånade att en sådan sak som skjutningen mot en polischefs hus i Västerås ”kan ske”. Klart det finns svin inom poliskåren som det finns svin inom alla delar av samhället.

Denna polis får väl hoppas att det inte är en slagkraftig motståndare han retat upp.
Citera
2017-11-02, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Men den kriminellas familj ska ju bli utsatt för blottare ifrån polismyndigheten?

Så du menar att pga av oskyldiga blivit utsatta, så rättfärdigar det att utsätta ännu fler oskyldiga?
Logiken där hittar jag inte.
Citera
2017-11-02, 01:09
Medlem
Det är på gränsen till skrämmande att poliser kan bete sig så här. Självklart, eftersom han är en gris, så kommer det inte gå vidare till något större än en varning. Resten kommer dammas under mattan i den ”sekretessbelagda” utredningen inom polismyndigheten.
Citera
2017-11-02, 02:30
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guccipara
Det är på gränsen till skrämmande att poliser kan bete sig så här. Självklart, eftersom han är en gris, så kommer det inte gå vidare till något större än en varning. Resten kommer dammas under mattan i den ”sekretessbelagda” utredningen inom polismyndigheten.

Dickpic-polisen kommer nog bli uthängd här förr eller senare. Har han nu retat upp någon han varit med och haffat så lär denne eller någon kamrat tillgodose att namnet kommer ut. Sjukt korkat beteende men alltid intressant att se hur en byling får reda på att dennes lilla polisleg inte kommer hjälpa han ett skit.
Citera
2017-11-02, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guccipara

Nu är ju även poliser människor. Alla kan göra fel, sen kan jag tycka att poliser bör vara ett föredöme, men med tanke på antalet poliser det finns så finns det ju även de med ett felaktiva beteenden även där.

Har du någon grund till ditt påstående om att det bara kommer "dammas under mattan" eller vart får du det ifrån?
Citera
2017-11-02, 10:52
Medlem
Rois avatar
Ser de som positivt att kvinnor som är ihop med kriminella blir förnedrade. Å andra sidan kanske det inte borde göras av polisen själva.
Citera
2017-11-02, 11:56
Medlem
Han lär ju knappast gått i på toa under insatsen, fotat av bananen och skickat den direkt.
Jag gissar att han sett den kriminellas flickvän under utredningen, och han ska "rädda" henne (På samma sätt som kvinnliga poliser ofta ska omvända kriminella killar, genom att starta relationer med dom).
Efter en längre tids konversation tänker han att, som dom konverserar nu borde det vara dags för nästa steg i deras relation.

Nu fabulerade jag fritt såklart, helt utan nåt att gå på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in